icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Bespaar met het Energiecollectief |

Schrijf je nu in

Energiecollectief icon

Start actie Naturpost

Nieuws |

Gepubliceerd op:  18 juli 2007


De Consumentenbond start op 18 juli 2007 de groepsactie ‘Naturpost’ en roept consumenten op klachten over dit postorderbedrijf te melden, klik hier. Voor veel consumenten was niet duidelijk dat er na een welkomstpakket vervolgzendingen zouden worden verstuurd. Ook het terugsturen van het welkomstpakket leverde problemen op, aangezien Naturpost geen retourzendingen accepteerde. 

De Consumentenbond heeft ondertussen met Naturpost geregeld dat retourzendingen nu wel worden geaccepteerd, bij telefonische verkoop duidelijk wordt gemeld dat er vervolgzendingen aan vast zitten. Daarnaast wordt op de rekening van het kennismakingspakket duidelijk vermeld dat de eerste vervolgzending na drie weken wordt verstuurd. Heeft u ondanks deze maatregelen nog problemen met Naturpost, meld u dan aan voor onze actie.

Controleren afspraken

Deze actie is voor leden van de Consumentenbond. Naturpost heeft ons beloofd om terechte klachten binnen twee weken op te lossen. Uiteraard houdt de Consumentenbond contact met Naturpost over de afhandeling. Leden klikken hiervoor het formulier.