SEA-specialist (40 uur per week)
Dit ga je doen?
Als SEA-specialist ben je verantwoordelijk voor het opzetten, beheren, optimaliseren en rapporteren van SEA-campagnes in Google Ads en Microsoft Ads. Daarnaast ga je een dag in de week aan de slag met onze Affiliate Marketing-campagnes. Zo draag je met je vakinhoudelijke kennis bij aan de doelstellingen van de Consumentenbond. Je werkt als SEA-specialist in meerdere teams.
Met wie je gaat samenwerken?
Je werkt vanuit het Search & Paid Media team, een gedreven team dat verantwoordelijk is voor de SEO/SEA en Paid Media-inzet van de Consumentenbond. Hierin werk je samen met de andere Search-specialisten. Buiten het team werk je vaak samen met de data-analisten, performance marketeers en communicatiespecialisten.
Dit ben jij
- Het spreekt je aan om in een cultuur te werken waarbij zelfstandigheid en proactiviteit belangrijk zijn.
- Je gaat doelgericht en gedisciplineerd te werk om kwaliteit te leveren en te bewaken.
- Je hebt een sterk analytisch vermogen en schat realistisch in wat hoofd- en bijzaken zijn om de gestelde doelen te halen.
- Je kunt flexibel samenwerken, maar bent vasthoudend en resultaatgericht als het moet.
- Bij weerstand of tegenslag onderzoek je de oorzaak en pakt die aan.
- Je versterkt de samenwerking, door aan te voelen wat iedereen nodig heeft om samen succesvol te zijn.
- Je werkt gestructureerd, weet wat echt belangrijk is en komt afspraken stipt na.
- Je hebt oog voor de ander en tegelijk focus op relevante zakelijke doelen.
- Je kunt je eigen ideeën goed onderbouwen en logisch uitleggen.
Verder breng je mee:
- Minimaal hbo werk- en denkniveau.
- Zeker 3 jaar ervaring met Google Ads, Microsoft Ads en GDN.
- Gewend aan werken met grote budgetten.
- Ervaring met Channable en Affiliate Marketing is een pré.
- Foutloze schriftelijke beheersing van het Nederlands.
Zo werken wij
De Consumentenbond heeft een platte organisatiestructuur. We werken sinds een paar jaar zelforganiserend, op basis van holacratische principes. Dit betekent dat we geen functieprofielen hebben, maar flexibele rollen. Daardoor is onze organisatie wendbaar en actiegericht. Elke rol heeft een eigen doel en eigen verantwoordelijkheden. Je kunt meerdere rollen tegelijk op je nemen en meerdere collega’s kunnen dezelfde rol vervullen.
Dit bieden wij
- Een rol binnen een organisatie die écht impact maakt en de consument altijd op één zet.
- De kans je vakmanschap in te zetten en hiermee honderdduizenden consumenten te helpen.
- Een frisse, open werkomgeving met flexplekken, op 5 minuten lopen van station Den Haag HS.
- Veel ruimte voor ondernemerschap binnen de zelforganiserende teams.
- Een aantrekkelijk pakket arbeidsvoorwaarden, waaronder 35 verlofdagen en een eindejaarsuitkering.
- Een contract voor 1 jaar met uitzicht op een vast contract.
- De mogelijkheid om hybride te werken. Voor de dagen waarop je thuis werkt, krijg je een thuiswerkvergoeding.
- Een salaris van minimaal €3.881 en maximaal €5.542 per maand bij een fulltime dienstverband. Inschaling is mede afhankelijk van je werkervaring.
Heb je nog nog vragen?
Voor aanvullende informatie over deze functie kun je contact opnemen met Roy Smid, telefoonnummer 06-11 22 09 12. Aan hem kun je ook je sollicitatiebrief richten. Voor vragen over de procedure kun je terecht bij onze collega’s van Mensenwerk, telefoonnummer 06-50 09 48 44.
Solliciteer nu
Zolang de vacature op onze site staat, kun je reageren. We laten je zo snel mogelijk weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
Een drijfverenmeting kan onderdeel uitmaken van de procedure.
Wij volgen de sollicitatiecode van de NVP (Netwerk voor HR-professionals). We vinden het belangrijk dat iedereen die solliciteert bericht krijgt. Heb je 4 weken na je sollicitatie nog niets gehoord, neem dan contact met ons op.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.