Consumentenbond breidt juridische dienstverlening uit

Gerard Spierenburg WoordvoerderGepubliceerd op:10 januari 2018

De Consumentenbond heeft al een uitgebreid pakket aan diensten met telefonisch juridisch advies, Vluchtclaimservice, voorbeeldbrieven en het klachtenkompas, maar voegt daar nu Bemiddeling aan toe.
Behoefte aan hulp
Bart Combée, directeur Consumentenbond, is verheugd met de uitbreiding van de dienstverlening: ‘uit onderzoek blijkt dat consumenten behoefte hebben aan hulp wanneer ze een probleem hebben met een bedrijf. Met de Brief op maat en Bemiddeling bieden we die hulp. We nemen consumenten een zorg uit handen, bijvoorbeeld door een juridische brief te schrijven die volledig is toegesneden op de persoonlijke situatie. De consument verstuurt de door hem ondertekende brief zelf. De dienst Bemiddeling gaat nog een stap verder: hierbij nemen wij namens de consument contact op met het betreffende bedrijf en proberen zo tot een oplossing te komen.’
Lees meer over de juridische diensten van de Consumentenbond.
Meer nieuws
Nieuws|1 december 2022
Geen geld meer naar ontbossingNieuws|4 oktober 2022
Blij met snelle invoering provisietransparantie maar uitwerking moet concreter