icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Oproep: Ben jij een ongewenste klant?

Nieuws
|
De Consumentenbond is benieuwd naar de verschillende ervaringen van ongewenste klanten.
Priscilla Blok

Priscilla Blok , Expert Geld & Verzekeren Gepubliceerd op: 3 juli 2014

Man en vrouw lopen naar buiten via uitgang draaideur

Ben je zonder duidelijke reden afgewezen door een bank (zoals voor een hypotheek) of een verzekeraar? Of kreeg je een waarschuwing vanwege je claimgedrag? Mail je ervaring naar ongewensteklant@consumentenbond.nl, onder vermelding van: de naam van de betreffende bank of verzekeraar, datum van de ervaring en je contactgegevens (optioneel). 

Mogelijk besteden we aandacht aan de (anonieme) meldingen in een van onze publicaties.

 

Schrijf je in voor onze gratis e-mails

Blijf op de hoogte van nieuws, acties en tips. Zo bespaar je geld, voorkom je een miskoop én weet je wat jouw rechten zijn als consument.
In onze privacyverklaring lees je hoe we omgaan met je persoonsgegevens en e-mails voor je personaliseren. Afmelden kan altijd.