icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Van hypotheek tot verhuisdoos |

Stap voor stap naar je nieuwe huis

icoon nieuw huis

Archief Scheerapparaten

Hier vind je alle eerder verschenen artikelen binnen Scheerapparaten.


2017

Eerste indruk | 17 maart 2017

Philips OneBlade - nieuw scheersysteem

Met de Philips OneBlade is scheren of stylen van je baard zo gebeurd. Het gemak van het apparaatje zal veel mensen aanspreken. De dure navulmesjes maken de OneBlade echter minder aantrekkelijk.

2016

Nieuws | 9 september 2016

Philips komt met nieuw scheersysteem: OneBlade

Op de IFA in Berlijn, één van de grootste 'consumer electronics' beurzen ter wereld, lanceerde Philips de OneBlade: een nieuw scheersysteem dat trimt en scheert.

Eerste indruk | 11 augustus 2016

Philips BT7210 baardtrimmer

Scheren en trimmen van gezichtshaar zorgt voor vervelende haartjes alom. De oplossing volgens Philips: een baardtrimmer met afzuigsysteem dat losse haartjes in de trimmer opvangt.

20 april 2016

Test scheerapparaat 2013

Eind 2013 testten we een aantal populaire scheerapparaten van Braun en Philips op scheerkwaliteit, huidcomfort, gebruiksgemak en verschillende technische aspecten. Een aantal daarvan zijn nog verkrijgbaar. Hoe brachten de apparaten het er vanaf?

4 april 2016

Ik heb spijt van mijn aankoop. Wat kan ik het beste doen?

Wettelijk niet zo veel: koop is koop. Ga in gesprek met de winkelier en kijk of je er met hem uit komt.

4 april 2016
4 april 2016

De Geschillencommissie

Heb je na vier weken nog geen reactie ontvangen op jouw brief? Of is je klacht niet naar tevredenheid afgehandeld? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie.

4 april 2016

Ik zag een aanbieding met 'zolang de voorraad strekt', maar deze was op de dag zelf al uitverkocht. Mag dat?

Nee, het is misleidend wanneer een winkelier je lokt met producten die hij niet in huis heeft.

4 april 2016
4 april 2016

Hoe kan ik het beste klagen bij de verkoper?

Ben je niet goed behandeld door een verkoper? Of houdt een bedrijf zich niet aan de afspraken? Leg dan eerst in een gesprek de klacht voor aan de verkoper.

4 april 2016

Hoe schrijf ik een klachtenbrief aan de verkoper?

Ben je in een gesprek met de verkoper niet uitgekomen? Of heb je besloten meteen een brief te schrijven? Stel dan in een brief de verkoper in gebreke vanwege niet nagekomen afspraken.

4 april 2016

Ik heb mijn scheerapparaat in reparatie bij een bedrijf dat opeens failliet is. Wat kan ik doen?

Neem contact op met de curator die het faillissement van het bedrijf afhandelt.

4 april 2016

Wat zijn mijn rechten als ik een scheerapparaat online koop?

Bij een online of telefonische aankoop (koop op afstand) geldt sinds 13 juni 2014 een langere bedenktijd van 14 kalenderdagen. Binnen deze periode mag je het product zonder opgave van reden terugsturen.

4 april 2016

Ik heb een scheerapparaat bij een bedrijf gekocht en (aan)betaald, nu is het bedrijf failliet. Wat kan ik doen?

Neem contact op met de curator die het faillissement van het bedrijf afhandelt.

4 april 2016

Ik heb via internet een scheerapparaat in het buitenland gekocht. Wat kan ik doen als het product kapot gaat?

Je moet telefonisch of per e-mail contact opnemen met de verkoper in het buitenland.

4 april 2016

De reparatie van mijn scheerapparaat duurt erg lang. Wat kan ik doen?

Geef de verkoper een termijn van bijvoorbeeld 3 weken waarbinnen het huishoudelijke apparaat gerepareerd moet zijn; 3 weken is vaak redelijk.

4 april 2016

Mijn scheerapparaat is binnen de garantieperiode kapot. De fabrikant sluit bepaalde zaken uit van garantie. Wat kan ik doen?

Als de fabrikant je geen oplossing wil of kan bieden, kun je de verkoper aanspreken. Bij hem heb je het product tenslotte gekocht.

4 april 2016

Ik heb een scheerapparaat gekocht. Is het verstandig om hier nog extra garantie bij te kopen?

In sommige winkels is het mogelijk om garantie bij te kopen. De verkoper of fabrikant biedt dan zelf extra garantie aan of brengt dit onder bij een verzekeringsmaatschappij (verzekerde garantie).

4 april 2016

Ik heb een scheerapparaat dat kapot is gegaan en de garantietermijn is net verstreken. Wat kan ik doen?

Ga terug naar de verkoper en spreek hem aan op grond van zijn wettelijke verplichting een goed (deugdelijk) product te leveren.

4 april 2016

Ik heb een scheerapparaat dat binnen 6 maanden kapot is gegaan. Wat kan ik doen?

Ga terug naar de verkoper. Je hebt recht op vervanging of reparatie, tenzij de verkoper kan bewijzen dat je het apparaat verkeerd gebruikt hebt.


Zoek binnen de website

Vul een zoekterm in