icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Bekijk de Vlucht Claim Service |

Compensatie tot €600 per persoon

VluchtClaimService

Account aanmaken en wachtwoordherstel niet mogelijk

Wegens een storing is het momenteel niet mogelijk om een account aan te maken of het wachtwoord te resetten. Excuses voor het ongemak. | Contact met klantenservice

Probleem met bestellen


Bestellingen retour sturen

Niet tevreden over een bestelling? Dan kun je die terugsturen naar de Consumentenbond. Stuur het onbeschadigde product, als het mogelijk is, in de originele verpakking terug. Heb je de verpakking niet meer, zorg dan dat de bestelling goed is verpakt. Bijvoorbeeld in een stevige envelop. Je kunt het herroepingsformulier desgewenst bijvoegen.

Het product kun je gratis binnen 14 kalenderdagen na ontvangst terugsturen naar:

Consumentenbond
Antwoordnummer 2259
2502 XB Den Haag

Bestelling niet ontvangen

Een bestelling bij de Consumentenbond, zoals een boek of tijdschrift, wordt gewoonlijk binnen 4 werkdagen geleverd. Minigidsen heb je binnen 2 weken in huis. Heb je je bestelling binnen deze periode nog niet ontvangen, neem dan contact op met de Klantenservice van de Consumentenbond.

Tijdschrift niet aangekomen?
Heb je een abonnement op één van de tijdschriften van de Consumentenbond en is deze niet aangekomen? Neem contact op met de Klantenservice en je krijgt zo snel mogelijk gratis een exemplaar toegestuurd.

Tijdschrift of bestelling beschadigd ontvangen

Als je een beschadigd tijdschrift hebt ontvangen, stuurt de Consumentenbond je gratis een nieuw exemplaar. Neem contact op met de Klantenservice of stuur ons een bericht en het tijdschrift ligt zo snel mogelijk bij je in de bus.