icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Herinnering ontvangen

Waarschijnlijk heb je een factuur van de Consumentenbond niet op tijd betaald. Controleer je rekeningafschrift en bekijk of het bedrag is afgeschreven. Is dat niet het geval, dan kun je je openstaande factuur eenvoudig betalen.

Bijgewerkt op:1 maart 2018


Bij 'Mijn Consumentenbond' kun je, nadat je hebt ingelogd, onder Mijn facturen bekijken welke facturen open staan.

Heb je betaald, maar toch een herinnering ontvangen? Dan hebben de betaling en de versturing van de herinnering elkaar waarschijnlijk gekruist. Je kunt de herinnering dan als niet verzonden beschouwen. Controleer bij Mijn facturen welke facturen nog open staan.

Betalingen worden binnen 24 uur verwerkt.