Kwaliteit Klantenservice
Bijgewerkt op: 2 november 2022
Onze dienstverlening
Service aan klanten moet wat ons betreft van hoge kwaliteit zijn. Wij zetten ons voortdurend in om de kwaliteit van de dienstverlening van bedrijven stelselmatig te verbeteren. Je mag van ons verwachten dat wij ook zelf transparant zijn over ons eigen serviceniveau. Op deze pagina publiceren wij maandelijks onze kwaliteitsmetingen en de meest voorkomende klachten over onze dienstverlening. Ook informeren wij je wanneer wij problemen hebben opgelost.
Kwaliteitsmeting
Zie hieronder de cijfers van de kwaliteitsmeting van onze dienstverlening van oktober 2022.
Wachttijden tijdens onze openingstijden
Door de grote drukte duurt het momenteel wat langer voordat klanten geholpen worden.
Klantenservice telefoon | 386 seconden |
Contactformulier Klantenservice | 4,4 dagen |
Adviescentrum telefoon | 653 seconden |
Contactformulier Adviescentrum | 8,8 dagen |
Klanttevredenheidscijfer klantenservice en adviescentrum
Cijfer op basis van continu onderzoek naar de tevredenheid van klanten over hun telefonisch contact met de Consumentenbond. | 8,7 |
Percentage in 1 keer beantwoord
Percentage telefonische vragen aan de klantenservice en het adviescentrum dat met slechts 1 gesprek is beantwoord en afgerond. | 90% |
Heb je een klacht over onze dienstverlening?
Ondanks ons streven je zo goed mogelijk service te verlenen, kan er iets gebeuren waardoor je ontevreden bent over onze dienstverlening.
Graag lossen wij jouw klacht op. Dit gaat het snelst wanneer je telefonisch contact opneemt met onze klantenservice. Je kunt ook je klacht indienen via e-mail. We streven naar een afhandeling van klachten binnen 3 werkdagen.
Ben je ontevreden omdat we een klacht niet goed afhandelen of omdat je geen reactie krijgt? Neem dan contact op met het Klachteninstituut financiële dienstverlening (Kifid)
Door jouw signaal krijgen wij de gelegenheid onze fout te herstellen en onze dienstverlening te verbeteren.
Meestvoorkomende klachten over onze dienstverlening
De meest voorkomende klachten over onze dienstverlening in oktober 2022 gaan over:
- Abonnement/lidmaatschap
- Facturen
- Website
- Bestelling/Levering