icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Bekijk de Vlucht Claim Service |

Compensatie tot €600 per persoon

VluchtClaimService

Gids niet / beschadigd ontvangen


Tijdschrift niet ontvangen

Neem contact op om een nieuw tijdschrift aan te vragen. Een gratis exemplaar komt zo snel mogelijk naar je toe.

Tijdschrift of bestelling beschadigd ontvangen

Als je een beschadigd tijdschrift hebt ontvangen, stuurt de Consumentenbond je gratis een nieuw exemplaar. Neem contact op met de Klantenservice en het tijdschrift ligt zo snel mogelijk bij je in de bus.

Verpakkingsmateriaal tijdschriften Consumentenbond

De tijdschriften van de Consumentenbond worden met oog voor het milieu geproduceerd en verzonden. Sinds enkele jaren maakt de Consumentenbond daarom geen gebruik meer van plastic verpakkingen bij het verzenden van tijdschriften. Uitzonderingen hierop zijn speciale uitgaven van tijdschriften, waarbij ook extra bijlages worden verzonden. Heb je vragen over de verpakkingsmaterialen? Neem contact op met de Klantenservice.

Bijlage niet ontvangen

De Consumentenbond stuurt met regelmaat een bijlage mee met de tijdschriften, zoals een minigids of een speciale editie. Heb je een bijlage, die wordt genoemd in het betreffende tijdschrift, niet ontvangen? Neem dan contact met ons op en laat weten om welke bijlage het gaat, dan sturen wij je de bijlage zo snel mogelijk toe.