icon-menulogo_footerpredssymbol-afradersymbol-bestekoopsymbol-besteuittest
Je thuis toekomstbestendig maken?|

Bestel het boek Prettig blijven wonen.

Prettig blijven wonen 45x45

Inloggen op de Consumentenbond Kiosk-app

Als gidsabonnee kun je gewoon met je Consumentenbond inlogaccount inloggen op de Consumentenbond Kiosk-app. Heb je geen gidsabonnement? Dan kun je eenvoudig een Consumentenbond Kiosk-account aanmaken.

Hoe kun je inloggen?

Je hebt een abonnement op een gids van de Consumentenbond
In de nieuwste versie van de app gaat dat als volgt:

  • Kies in het startscherm in het menu linksboven (3 streepjes) voor de optie Inloggen.
  • Kies bij type account voor Consumentenbond-account (en niet: Kiosk-account).
  • Vul je gegevens in waarmee je ook inlogt op de website van de Consumentenbond.

Als je ingelogd bent, verschijnt bovenin het scherm 'Mijn leestafel', met daaronder in een blauwe strook de nieuwste uitgaven van je abonnement en eventuele uitgaven die je gekocht hebt, en de publicaties die je het laatst gelezen hebt.

Als een omslag halftransparant is, wil dat zeggen dat die nog niet gedownload is. Tik erop om hem te downloaden.

Is dit de eerste keer dat je inlogt? Dan ontvang je het laatstverschenen tijdschrift en voorgaande edities tot het moment dat je abonnee werd (tot maximaal 1 jaar terug).

Ben je gidsabonnee, maar heb je geen inloggegevens voor Consumentenbond.nl?
Dan kun je met je lidnummer een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken op de website van de Consumentenbond.

Ben je gidsabonnee, maar heb je al een Consumentenbond Kiosk-account?
In dat geval kun je er zelf voor kiezen of je inlogt met je Consumentenbond-inloggegevens of met je Consumentenbond Kiosk-account.

Heb je geen abonnement op een gids van de Consumentenbond?
Na de registratie ontvang je via e-mail de inloggegevens voor de Consumentenbond Kiosk. De eerste keer logt het systeem je automatisch in. In principe blijf je altijd ingelogd, tenzij je zelf uitlogt. Let op: klik binnen 3 dagen op de link in de bevestigingsmail om het account te kunnen blijven gebruiken.

Let er bij het inloggen op dat je kiest voor 'Kiosk-account', en niet voor 'Consumentenbond-account'.

Problemen met inloggen

Je kunt niet inloggen met mijn Consumentenbond-inloggegevens voor abonnees
Probeer eerst of je wel kunt inloggen met je inloggegevens op de website van de Consumentenbond. Als je inloggegevens correct zijn en het lukt toch niet, stuur dan een e-mail naar cbkiosk@consumentenbond.nl.

Kun je niet inloggen op de website van de Consumentenbond? Op de website kun je je wachtwoord of gebruikersnaam opvragen als je die vergeten bent.. Je krijgt dan een e-mail met daarin je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Je kunt niet inloggen met Consumentenbond Kiosk-inloggegevens
Let op: als gidsabonnee kun je ook direct inloggen met de Consumentenbond-inloggegevens (zie boven). 

Ben je geen lid en heb je een Consumentenbond Kiosk-account (dus geen Consumentenbond-inlogaccount voor abonnees), maar lukt het niet om in te loggen? Probeer dan eerst in te loggen op www.tablisto.nl, Consumentenbond Kiosk maakt gebruik van deze applicatie. Lukt het daar wel, verwijder dan de Consumentenbond Kiosk-app van je tablet en installeer hem opnieuw. Lukt het niet, vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de website van Tablisto. Je krijgt dan een e-mail met een link. Als je daarop klikt, kun je een nieuw wachtwoord kiezen.

Wachtwoord vergeten

Je kunt je wachtwoord voor de website van de Consumentenbond opnieuw aanmaken via de pagina wachtwoord of gebruikersnaam vergeten. Je ontvangt dan een e-mail met je huidige gebruikersnaam en de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord in te stellen. 

Heb je geen gidsabonnement en heb je een Consumentenbond Kiosk-account? Maak dan een nieuw wachtwoord aan via deze link.

Wachtwoord of e-mailadres wijzigen

Maak je gebruik van de Consumentenbond Kiosk-app met je Consumentenbond-inloggegevens? Op onze website kun je je e-mailadres of wachtwoord wijzigen.

Hier kun je je gegevens wijzigen. Na het opslaan van de wijziging ontvang je een e-mail om de wijziging te bevestigen. Pas na bevestiging is de wijziging definitief. Log daarna opnieuw in op de app met je nieuwe mailadres en/of wachtwoord.

Heb je een Consumentenbond Kiosk-account? Stuur dan een aanvraag voor een nieuw e-mailadres via de website van Tablisto, Consumentenbond Kiosk maakt gebruik van deze applicatie. Helaas is het (nog) niet mogelijk om van een Consumentenbond Kiosk-account het wachtwoord te wijzigen. Je kunt wel een nieuw wachtwoord opvragen, mocht je het kwijt zijn (zie hierboven bij 'Wachtwoord vergeten').