icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Kom jij in aanmerking voor bemiddeling?

Heb je een probleem met je aankoop en kom je er zelf niet uit? Bekijk dan of wij voor jou kunnen bemiddelen.

Gepubliceerd op:6 november 2018


https://cms.consumentenbond.nl/?1-1.ILinkListener-dialog-content-form-content-documents-extension.list-table-bottomToolbars-toolbars-2-span-navigator-lastWanneer kun je terecht met jouw probleem?

Als jouw probleem onder het consumentenrecht valt, dan is de kans groot dat wij voor jou kunnen bemiddelen. Bijvoorbeeld bij een probleem met je bankstel, een vloer die niet goed is gelegd of een geschil over de hoogte van je energierekening.

Onder het consumentenrecht vallen overeenkomsten die je als particulier sluit bij een bedrijf.

Welk probleem valt niet onder het consumentenrecht?

Er zijn situaties waarin wij niet kunnen bemiddelen. Per situatie laten wij je weten waar je wel terecht kunt.

Meld je aan voor bemiddeling

Valt jouw probleem onder het consumentenrecht, dan kom je in aanmerking voor bemiddeling.

Let op!

Helaas kunnen wij bedrijven geen boetes geven of dwingen om mee te werken. Daardoor kunnen wij geen garantie voor succes geven. Maar wij doen natuurlijk ons uiterste best en in de praktijk blijkt dat als wij contact opnemen met een bedrijf, dit veel effect heeft.