icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Kom jij in aanmerking voor Bemiddeling?

Heb je een probleem met je aankoop en kom je er zelf niet uit? Bekijk dan of wij voor jou kunnen bemiddelen.

Bijgewerkt op:12 februari 2019


Wanneer kunnen wij bemiddelen?

Als jouw probleem onder het consumentenrecht valt, dan is de kans groot dat wij voor je kunnen bemiddelen. Er zijn ook situaties waarin wij niet kunnen bemiddelen.

Geen bemiddeling door ons: waar kun je terecht?

In de lijst hieronder zie je bij welke onderwerpen wij niet kunnen bemiddelen. Bekijk waar je wel terecht kunt.

Meld je aan voor Bemiddeling

Valt jouw probleem onder het consumentenrecht, dan kom je in aanmerking voor Bemiddeling. Bel 070 - 445 45 45 en bespreek je situatie met onze adviseur of meld je online aan.

Let op!

Helaas kunnen wij bedrijven geen boetes geven of dwingen om mee te werken. Daardoor kunnen wij geen garantie voor succes geven. Maar wij doen natuurlijk ons uiterste best en in de praktijk blijkt dat als wij contact opnemen met een bedrijf, dit veel effect heeft.

Speciaal voor leden

Advies bij juridische vragen over aankoop, garantie en voorwaarden.

Lees meer

Kenjerechten-2