icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Archief Wifi-homeplug

Hier vind je alle eerder verschenen artikelen binnen Wifi-homeplugs.


2018

Eerste indruk | 14 februari 2018

Ziggo Power Promise

Ziggo adverteert volop met de ‘Ziggo Power Promise’: overal in huis perfecte wifi. Wij namen de proef op de som.

Nieuws | 18 januari 2018

Traag wifi door Android en Chromecast of Google Home

Trage wifi wordt mogelijk veroorzaakt door Android in combinatie met je Chromecast of Google Home. Google meldt op haar website dat de oorzaak bekend is en brengt vandaag een oplossing uit via Google Play.

2017

Nieuws | 18 oktober 2017

Gevaarlijk lek in Linksys E-routers

Verschillende routers van Linksys staan door een lek open voor 5 kwetsbaarheden. Van deze 5 maakt 1 het mogelijk dat je ongemerkt wordt omgeleid naar een andere website, bijvoorbeeld een kloon van de website van je bank.

18 oktober 2017

WPA2-wifilek: hoe gevaarlijk is het en wat moet je doen?

Draadloze apparaten zijn kwetsbaar door een lek in de WPA2-beveiliging, die bijna alle wifi-apparaten en wifinetwerken gebruiken. Welke actie moet je ondernemen?

2016

Nieuws | 2 september 2016

Steeds meer apparaten begrijpen elkaar

Goed nieuws van de IFA: steeds meer merken ondersteunen elkaars apparaten en sensoren. Lampen van Philips en Osram praten nu met de deursensor van Samsung. Die interoperabiliteit is noodzakelijk om de 'smart home' echt slim te maken.

28 juli 2016

Woordenboek

Als het om wifi gaat zijn er veel begrippen die niet voor iedereen even duidelijk zijn. Daarom kun je ze hier op alfabet bekijken, zodat je weet waar je het over hebt.

1 juni 2016

Wat kan ik het beste doen voor ik garantie bijkoop?

In sommige winkels is het mogelijk om garantie bij te kopen. De verkoper of fabrikant biedt dan zelf extra garantie aan of brengt dit onder bij een verzekeringsmaatschappij (verzekerde garantie).

1 juni 2016

Bij het afrekenen gaf de kassa een hogere prijs aan dan het prijskaartje aan het artikel. Welke prijs is juist?

Je mag er vanuit gaan dat de prijs op het prijskaartje de juiste prijs is.

1 juni 2016

Hoe kan ik het beste klagen bij de verkoper?

Ben je niet goed behandeld door een verkoper? Of houdt een bedrijf zich niet aan de afspraken? Leg dan eerst in een gesprek de klacht voor aan de verkoper.

1 juni 2016

Hoe schrijf ik een klachtenbrief aan de verkoper?

Ben je in een gesprek met de verkoper niet uitgekomen? Of heb je besloten meteen een brief te schrijven? Stel dan in een brief de verkoper in gebreke vanwege niet nagekomen afspraken.

1 juni 2016

Ik heb mijn wifi-homeplug in reparatie bij een bedrijf dat opeens failliet is. Wat kan ik doen?

Neem contact op met de curator die het faillissement van het bedrijf afhandelt.

1 juni 2016
1 juni 2016

Ik heb een wifi-homeplug bij een bedrijf gekocht en (aan)betaald, nu is het bedrijf failliet. Wat kan ik doen?

Neem contact op met de curator die het faillissement van het bedrijf afhandelt.

1 juni 2016

Wat zijn mijn rechten als ik mijn wifi-homeplug online heb gekocht?

Bij een online of telefonische aankoop (koop op afstand) geldt sinds 13 juni 2014 een langere bedenktijd van 14 kalenderdagen. Binnen deze periode mag je het product zonder opgave van reden terugsturen.

1 juni 2016

Ik heb via internet een wifi-homeplug in het buitenland gekocht. Wat kan ik doen als het product kapot gaat?

Je moet telefonisch of per e-mail contact opnemen met de verkoper in het buitenland.

1 juni 2016

Ik heb spijt van mijn aankoop. Wat kan ik het beste doen?

Wettelijk niet zo veel: koop is koop. Ga in gesprek met de winkelier en kijk of je er met hem uit komt.

1 juni 2016

Mijn wifi-homeplug is binnen de garantieperiode kapot. De fabrikant sluit bepaalde zaken uit van garantie. Wat kan ik doen?

Als de fabrikant je geen oplossing wil of kan bieden, kun je de verkoper aanspreken. Bij hem heb je het product tenslotte gekocht.

1 juni 2016

Ik heb een wifi-homeplug die kapot is gegaan en de garantietermijn is net verstreken. Wat kan ik doen?

Ga terug naar de verkoper en spreek hem aan op grond van zijn wettelijke verplichting een goed (deugdelijk) product te leveren.

1 juni 2016

Ik heb een wifi-homeplug die binnen 6 maanden kapot is gegaan. Wat kan ik doen?

Ga terug naar de verkoper. Je hebt recht op vervanging of reparatie, tenzij de verkoper kan bewijzen dat je het apparaat verkeerd gebruikt hebt.

12 april 2016

Archief Wifi-homeplug

Hier vind je alle eerder verschenen artikelen binnen Wifi-homeplugs.


Zoek binnen de website

Vul een zoekterm in