icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Bekijk de Vlucht Claim Service |

Compensatie tot €600 per persoon

VluchtClaimService

Archief Wifi-homeplug

Hier vind je alle eerder verschenen artikelen binnen Wifi-homeplugs.


2016

Nieuws | 2 september 2016

Steeds meer apparaten begrijpen elkaar

Goed nieuws van de IFA: steeds meer merken ondersteunen elkaars apparaten en sensoren. Lampen van Philips en Osram praten nu met de deursensor van Samsung. Die interoperabiliteit is noodzakelijk om de 'smart home' echt slim te maken.

28 juli 2016

Woordenboek

Als het om wifi gaat zijn er veel begrippen die niet voor iedereen even duidelijk zijn. Daarom zet de Consumentenbond ze op een rij zodat iedereen ze begrijpt.

1 juni 2016

Wat kan ik het beste doen voor ik garantie bijkoop?

In sommige winkels is het mogelijk om garantie bij te kopen. De verkoper of fabrikant biedt dan zelf extra garantie aan of brengt dit onder bij een verzekeringsmaatschappij (verzekerde garantie).

1 juni 2016

Bij het afrekenen gaf de kassa een hogere prijs aan dan het prijskaartje aan het artikel. Welke prijs is juist?

Je mag er vanuit gaan dat de prijs op het prijskaartje de juiste prijs is.

1 juni 2016

Ik zag een aanbieding met 'zolang de voorraad strekt', maar deze was op de dag zelf al uitverkocht. Mag dat?

Nee, het is misleidend wanneer een winkelier je lokt met producten die hij niet in huis heeft.

1 juni 2016

Hoe schrijf ik een klachtenbrief aan de verkoper?

Ben je in een gesprek met de verkoper niet uitgekomen? Of heb je besloten meteen een brief te schrijven? Stel dan in een brief de verkoper in gebreke vanwege niet nagekomen afspraken.

1 juni 2016

Hoe kan ik het beste klagen bij de verkoper?

Ben je niet goed behandeld door een verkoper? Of houdt een bedrijf zich niet aan de afspraken? Leg dan eerst in een gesprek de klacht voor aan de verkoper.

1 juni 2016
1 juni 2016

Ik heb mijn wifi-homeplug in reparatie bij een bedrijf dat opeens failliet is. Wat kan ik doen?

Neem contact op met de curator die het faillissement van het bedrijf afhandelt.

1 juni 2016

Ik heb een wifi-homeplug bij een bedrijf gekocht en (aan)betaald, nu is het bedrijf failliet. Wat kan ik doen?

Neem contact op met de curator die het faillissement van het bedrijf afhandelt.

1 juni 2016

Wat zijn mijn rechten als ik mijn wifi-homeplug online heb gekocht?

Bij een online of telefonische aankoop (koop op afstand) geldt sinds 13 juni 2014 een langere bedenktijd van 14 kalenderdagen. Binnen deze periode mag je het product zonder opgave van reden terugsturen.

1 juni 2016

Ik heb via internet een wifi-homeplug in het buitenland gekocht. Wat kan ik doen als het product kapot gaat?

Je moet telefonisch of per e-mail contact opnemen met de verkoper in het buitenland.

1 juni 2016

De reparatie van mijn wifi-homeplug duurt erg lang. Wat kan ik doen?

Geef de verkoper een termijn van bijvoorbeeld 3 weken waarbinnen het huishoudelijke apparaat gerepareerd moet zijn; 3 weken is vaak redelijk.

1 juni 2016

Ik heb spijt van mijn aankoop. Wat kan ik het beste doen?

Wettelijk niet zo veel: koop is koop. Ga in gesprek met de winkelier en kijk of je er met hem uit komt.

1 juni 2016

Mijn wifi-homeplug is binnen de garantieperiode kapot. De fabrikant sluit bepaalde zaken uit van garantie. Wat kan ik doen?

Als de fabrikant je geen oplossing wil of kan bieden, kun je de verkoper aanspreken. Bij hem heb je het product tenslotte gekocht.

1 juni 2016

Ik heb een wifi-homeplug die kapot is gegaan en de garantietermijn is net verstreken. Wat kan ik doen?

Ga terug naar de verkoper en spreek hem aan op grond van zijn wettelijke verplichting een goed (deugdelijk) product te leveren.

1 juni 2016

Ik heb een wifi-homeplug die binnen 6 maanden kapot is gegaan. Wat kan ik doen?

Ga terug naar de verkoper. Je hebt recht op vervanging of reparatie, tenzij de verkoper kan bewijzen dat je het apparaat verkeerd gebruikt hebt.

12 april 2016

Archief Wifi-homeplug

Hier vind je alle eerder verschenen artikelen binnen Wifi-homeplugs.

12 april 2016

Wifi-homeplugs kopen: waar let je op?

Geen wifi-bereik op zolder of in de slaapkamer? Los het op met een wifi-homeplug. Met een homeplug maak je een nieuw wifipunt op de plek waar dit het hardst nodig is. Bekijk waar je op moet letten bij de aanschaf.

12 april 2016

Haal je recht

Gaat er iets mis na aankoop van je wifi-homeplug? Heb je een probleem met de winkel of leverancier? Weet wat je rechten zijn en haal je gelijk. Wij helpen je graag verder bij kwesties over aankoop, garantie en voorwaarden.


Zoek binnen de website

Vul een zoekterm in