icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Genomineerd voor Website van het Jaar |

Wij gaan ervoor. Jij ook? Stem meteen

website van het jaar 2017

Reviews van Bewuzt zorgverzekering


Bewuzt zorgverzekering

Totaalscore

58 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
58 reviews

Anoniem

29 december 2016

Bij een tandartsbehandeling zijn fouten bij de behandeling gemaakt en in overleg gegaan om met een oplossing te komen. Tandarts heeft daarna rekening ingediend bij Bewuzt, die zonder bericht naar mij het betreffende geld van mijn rekening heeft gehaald en aan de tandarts betaald, dit terwijl ik geen tandartsverzekering heb. Bewuzt wou het niet terugdraaien, en toen ik het geld zelf liet terugstorten, kreeg ik (voor het eerst) te maken met een stalkende deurwaarder. Kortom geen communicatie maar soort van terreur. Later voor de goede vrede rekening (zonder oplossing) betaald en weggegaan bij de tandarts en Bewuzt. Om een lang verhaal kort te maken in mijn ogen goedkoop is duurkoop!


Emmes

17 december 2016

Wij zijn twee jaar klant. Ca 5x gebeld. Steeds snel contact en prima geholpen. Probleem met de apotheek werd na ca een half jaar na tevredenheid opgelost (wel 3x moeten mailen). Betalingen (met overzicht via de computer!) steeds correct. Onze ervaring is dus goed. Aanbevolen bij familie en vrienden.


Cindy

11 december 2016

Ik ben al een paar jaar bij Bewuzt en heb geen klachten.Als je mailt of belt krijg je snel antwoord terug.Alles gaat digitaal maar dat is geen probleem.


Aj

23 november 2016

In totaal 2 jaar bij bewuzt geweest. Het eerste jaar konden wij gewoon naar onze eigen dichtstbijzijnde apotheek. Alles verder Okay, dis ook t tweede jaar wederom daar. Krijgen we ergens in april 2016 een mail dat ze met onze apotheek geen contract meer hadden. Van te voren totaal geen mail hierover gehad, want dan was ik zeker overgegaan naar een andere zorgverzekering. Heb bewuzt daarover gebeld, het was m'n eigen schuld zeiden ze. Ik had t zelf in de gaten moeten houden. Ik gebeld naar onze apotheker. Blijkt dat bewuzt het contact met onze apotheek 30 december 2015 opgezegd heeft. En dan vrolijk aan de telefoon naar mij melden dat ik daar zelf op had moeten letten. Slaat nergens op om dat niet eventjes zelf naar je klanten te melden. 1 dag voor t nieuwe jaar kijk ik niet meer naar wat er verandert in bewuzt. Dus 2017 ga ik naar een andere zorgverzekering.


Andre

21 november 2016

Ik heb gedurende 2 jaar met mijn vrouw vrijwel dagelijks een bezoek gebracht aan de Daniel de Hoed kliniek in Rotterdam vanuit Brabant. Ik had vrije keuze om naar Rotterdam te gaan , ik heb regelmatig contact gehad met de help-desk , duidelijke antwoorden gekregen. Kan alleen maar zeggen dat ik correct geholpen ben.