icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Bewuzt zorgverzekering


Bewuzt zorgverzekering

Totaalscore

76 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
76 reviews

Angela

19 augustus 2019

Niks wordt vergoed. Alles zelf betalen of eigen risico. En dat ook nog nadat je aanvullende pakketen hebt. Waarvoor betaal ik maandelijks dan zoveel als ik daarna toch weer een rekening krijg? Ik kan niet wachten tot het einde van dit jaar als ik van dit wurgcontract af ben en dan stap ik over. Verder is de informatievoorziening ook erg dubbel geschreven waardoor ik ook nog continu moet bellen hoe de vergoeding precies in elkaar zit.


Ka

22 mei 2019

Hele slechte zorgverzekering. Vanmorgen telefonisch gebeld minstens 15-20 min in de wachtrij en dan ook nog een hele slechte verbinding. Als ze iets op moeten zoeken wordt je weer in de wachtrij gestopt echt heel onpersoonlijk. Na 2 maanden is pas zichtbaar welke facturen je betaald hebt En zeggen ze dat ze post hebben gestuurd nooit 1 brief gezien. Zo snel het kan weg bij deze zorgverzekering En ik raad deze ook nooit aan bij vrienden. Klantenservice ook heel onpersoonlijk en niet vriendelijk. Je bent gewoon een nummer!


Maaike

15 mei 2019

Hele slechte verzekering! Zodra je er weg gaat. Maken ze fouten ik krijg rekeningen bij Bewuzt terwijl ik daar niet meer bij zit. Hele slechte klantenservice 15/20 minuten in de wachtrij gestaan om uit eindelijk een of andere student aan de lijn te krijgen die in 2 minuten zegt dat ik het maar zelf moet uitzoeken bij de gene die deze rekeningen naar bewuzt stuurt en word dan zo opgehongen.


marjon

2 april 2019

Deze zorgverzekeraar is voor jonge mensen wordt ook tegen je gezegd als je kritiek heb op de wijze om je declaraties te kunnen inzien. Als je vraagt om inzage van je declaratie die alleen genummerd zijn wordt er gereageerd met links die je ook van de site kan halen. Waardeloze zorgverzekeraar waar ik zeker weg bij ga en NOOIT iemand zal aanbevelen.


Kim

15 maart 2019

De fouten stapelen zich op. Om één of andere reden kunnen mijn man en ik beiden niet declareren voor ons zoontje dat chronisch ziek is. Inmiddels hebben we een kleine 7000 euro aan zorgkosten voorgeschoten die we dus niet kunnen declareren. Dit in december al aangegeven, maar nu (maart) is het nog niet opgelost. Elke keer bellen en lang in de wacht staan, mailen of chatten kan niet. Drama!