! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Bewuzt zorgverzekering


Bewuzt zorgverzekering

Totaalscore

99 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
99 reviews

regeling

1 maart 2021

nooit problemen alles automatisch af laten schrijven. maar dan krijg je een rekening en die was hoog (door operatie) dus je vraagt een regeling. kan niet want het gaat automatisch en dat kunnen we niet veranderen. terwijl onder de factuur staat kan je niet betalen neem contact op voor regeling. na 15 minuten te wachten ....nee dat kan niet ivm automatisch afschrijving ok maar die zin die er staat dan.......goed dat u het zegt....kunnen we niks mee.....slecht hoor


Malou

16 februari 2021

Zeer teleurstellende klantenservice. Telefonisch slecht te bereiken. Na 15 min in de wacht werd ik te woord gestaan zodat ik mijn vraag mbt vergoeding van medicatie kon stellen. Als eerste kreeg ik een verdedigingspleidooi over me heen dat niet relevant was voor mijn vraag. Mw. ging t antwoord opzoeken. Weer in de wacht. Opnieuw 15 min later wordt de verbinding verbroken. Vervolgens vraag ik via het klachtenformulier om mij terug te bellen. Krijg ik als antwoord dat dit een algemene vraag is en dus niet in behandeling wordt genomen. Om te huilen!!!! Ben volgend jaar meteen weg hier..


Ad

31 december 2020

Bewuzt is heel slecht bereikbaar. Tot 2 keer toe in de wacht gestaan, om na 10 minuten te horen dat het lijkt alsof je uit de wacht bent gehaald en de medewerker het gesprek op “mute” heeft staan.


Sout

29 december 2020

Slecht bereikbaar. Half uur in de wacht gezeten. Online service kan veel beter!


Lisa

16 november 2020

Zeer slechte verzekering! Krijgt slechte hulp. Ik heb 8 keer moeten bellen voor hulp. Iedere keer dacht ik geholpen te zijn, Maar nee er was niks gebeurd en wisten niet waarover ze spraken. De 8e medewerker kon het mij gelukkig vertellen. Bizar dat het tot z'n aantal heeft moeten komen. Ook werd er beloofd terug te bellen.. Nooitgedaan.