icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Bewuzt zorgverzekering


Bewuzt zorgverzekering

Totaalscore

65 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
65 reviews

Bas

17 oktober 2018

Onwijs klantonvriendelijk. Aanvullende documenten toesturen moet op dezelfde wijze als declaraties indienen, waarbij ook weer dezelfde termijn gaat lopen. Daarnaast is er geen vast contactpersoon die je dossier behandelt, iemand die de verantwoordelijkheid neemt/op de hoogte is van je dossier of een emailadres dat je kan mailen. Declaraties staan standaard op afgewezen, ook als er nog niet naar is gekeken. Antwoorden zijn in de vorm van nota's met een abstracte toelichting, die de telefonisten zelf ook niet snappen. Herziening van een dergelijke nota gaat weer via een andere afdeling, waarbij er weer een nieuwe termijn gaat lopen. Als verzekerde sta je machteloos in dit systeem en verstrijken de weken zonder dat je echt actie kan ondernemen.


Dennis B

12 juni 2018

Bewuzt zijn oplichters. Ze verspreken telefonisch dingen die ze vervolgens niet waar kunnen of mogen houden. Er is een periode dat ik in het buitenland was en te veel premie heb betaald. Maar ze weigeren om mij dit terug te betalen. Na mijn terugkomst uit het buitenland was ik niet verzekerd volgens de ene medewerker. Volgens de andere medewerker wel. De een zegt ik kan niet weizigen. Half jaar later verder wordt er gezegd dan had je toen moeten weizigen. Ze zitten niet op 1 lijn. En ze vertellen een hoop onzin aan de telefoon. Wat een slechte verzekering is dit en ik raad iedereen aan om over te stappen naar een ander.


Jasper S.

4 juni 2018

Afschuwelijk bedrijf, slechte website zeer onduidelijk. Tot en met je sosiale media volgen ze je kan je niet uitzetten op hun site. Telefooniche klanten service waar het nummer bijna niet te vinden is en waar je standaard nee als antwoord krijgt. Hiernaast word je verteld dat een een klacht kan invullen als je inloggen. Klanten worden handel en antwoord is altijd nee. Je heb een digitale polis maar je factuur sturen per mail kan niet omdat zei zeggen dat dit niet digitaal is. Als he met dit bedrijf een afspraak maakt komen zei deze niet na. Er zijn betere bedrijf die ook nog goedkoper zijn waar je wel als een normale klant behandeld word. Ik baal echt dat ik hier een polis heb afgesloten.


Bas001

9 mei 2018

Als het gaat om je gegevens up-to-date te houden dan is dat een ramp bij Bewust. Onbegrijpelijk. Bij het aangaan van de verzekering had ik een tijdelijk postadres opgegeven. Dit moet mogelijk zijn. Vervolgens bel je naar Bewust. Deze moeten weer een andere afdeling benaderen om je postadres te wijzigen. Heb meerdere malen gebeld en allemaal moeilijk, moeilijk, moeilijk. Het klinkt duidelijk aan de telefoon dat Bewust het niet zo belangrijk acht om je gegevens goed in het systeem te hebben. Hele discussies volgen aan de telefoon, maak hier mij erg boos om. Na veel pijn en moeite denk je het adres voor de post aangepast te hebben en nog in mei 2018 weet Bewust het voor elkaar te krijgen om een brief naar het voormalige postadres te sturen. Tussen het wijzigen van het postadres en dat de brief op het verkeerde adres binnenkomt zit een lange periode. Bewust is klant onvriendelijk aan de telefoon, men kan en wil niets. Ben er helemaal klaar mee. Rot bedrijf.


Sandra

27 februari 2018

Een hele dag bezig geweest om Bewuzt het eea na te vragen, echter hun computersysteem lag er uit! De hele dag! Er werd mij gevraagd een contactformulier in te vullen op hun website. Geen contactformulier te vinden! Dan maar weer bellen. Blijkt dat de mail bij Bewuzt uitgezet is! De meneer aan de telefoon kon niet zeggen wanneer de mail weer aangezet wordt. Dus moet ik mijn gegevens per post versturen!! Anno 2018. Zeer slechte zorgverzekering.