icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Bewuzt zorgverzekering


Bewuzt zorgverzekering

Totaalscore

67 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
67 reviews

Monique

28 november 2018

Slechte communicatie. Word van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk word er niet veel vergoed zodat je op nog meer kosten zit. Kan wel de goedkoopste zijn onder de zorgverzekerraars maar uiteindelijk moet je heel veel zelf betalen.


Ad

15 november 2018

Al jaren bij Bewuzt, en nog nooit problemen gehad met declaraties of niet betalen, heb zelfs nog nooit contact hoeven opnemen met klantenservice vanwege onduidelijkheden o.i.d.


Bas

17 oktober 2018

Onwijs klantonvriendelijk. Aanvullende documenten toesturen moet op dezelfde wijze als declaraties indienen, waarbij ook weer dezelfde termijn gaat lopen. Daarnaast is er geen vast contactpersoon die je dossier behandelt, iemand die de verantwoordelijkheid neemt/op de hoogte is van je dossier of een emailadres dat je kan mailen. Declaraties staan standaard op afgewezen, ook als er nog niet naar is gekeken. Antwoorden zijn in de vorm van nota's met een abstracte toelichting, die de telefonisten zelf ook niet snappen. Herziening van een dergelijke nota gaat weer via een andere afdeling, waarbij er weer een nieuwe termijn gaat lopen. Als verzekerde sta je machteloos in dit systeem en verstrijken de weken zonder dat je echt actie kan ondernemen.


Dennis B

12 juni 2018

Bewuzt zijn oplichters. Ze verspreken telefonisch dingen die ze vervolgens niet waar kunnen of mogen houden. Er is een periode dat ik in het buitenland was en te veel premie heb betaald. Maar ze weigeren om mij dit terug te betalen. Na mijn terugkomst uit het buitenland was ik niet verzekerd volgens de ene medewerker. Volgens de andere medewerker wel. De een zegt ik kan niet weizigen. Half jaar later verder wordt er gezegd dan had je toen moeten weizigen. Ze zitten niet op 1 lijn. En ze vertellen een hoop onzin aan de telefoon. Wat een slechte verzekering is dit en ik raad iedereen aan om over te stappen naar een ander.


Jasper S.

4 juni 2018

Afschuwelijk bedrijf, slechte website zeer onduidelijk. Tot en met je sosiale media volgen ze je kan je niet uitzetten op hun site. Telefooniche klanten service waar het nummer bijna niet te vinden is en waar je standaard nee als antwoord krijgt. Hiernaast word je verteld dat een een klacht kan invullen als je inloggen. Klanten worden handel en antwoord is altijd nee. Je heb een digitale polis maar je factuur sturen per mail kan niet omdat zei zeggen dat dit niet digitaal is. Als he met dit bedrijf een afspraak maakt komen zei deze niet na. Er zijn betere bedrijf die ook nog goedkoper zijn waar je wel als een normale klant behandeld word. Ik baal echt dat ik hier een polis heb afgesloten.