icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Van hypotheek tot verhuisdoos |

Stap voor stap naar je nieuwe huis.

icoon nieuw huis

Reviews van De Amersfoortse (Nedasco) zorgverzekering


De Amersfoortse (Nedasco) zorgverzekering

Totaalscore

25 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
25 reviews

k.

23 oktober 2017

Ik moest naar de tandarts in Polen gaan. Ik heb de rekening in € betaald met behulp van de Nederlandse bankkaart en ik heb een bewijs voor gehad. Ik heb een nota bij De Amersfoortse ingediend (factuur in Zloty samen met ontvangstbewijs afgedrukt van betalingsterminal in Euro). Ik begrijp niet waarom het bedrag was omgezet van PL naar € omdat er geen behoefte was aan de betaling in €. Bovendien conversiepercentage van www.oanda.com is de meest ongunstige van 5 die ik heb vergeleken. Ik wilde een bewijs zien van hoe De Amersfoortse het berekenen aan het lager bedrag. Dit is nooit gebeurd. Een jaar geleden had ik exact dezelfde situatie. Na vele discussies heeft u mij het exacte bedrag terug betaald. Nu weer opnieuw. Vorig jaar heb ik met de klantenservice gesproken en verschillende personen hebben we andere informatie gegeven waarom het geld niet terug gegeven kan worden. Hoe is dit mogelijk?!? Hoe kan ik deze antwoorden geloven of begrijpen als ze steeds anders zijn.


Hans M.

26 juli 2017

De Amersfoortse is een heel goede verzekeraar. Ik ben in aug. 2014 in een ziekenhuis terecht gekomen, vervolgens diverse problemen gekregen en in 2015 weer thuis ( precis een jaar.) Ben invalide geworden, mis mijn twee benen. De Amersfoortse heeft al die tijd geen een keer vervelend gedaan, ivm vergoedingen. Dit is voor ons zo'n geruststelling, dat wij niet nog een zorg er bij hebben, of alles wel wordt betaald. Dus met andere woorden, zij verdienen een hele grote pluim.


Marcel

6 maart 2017

Dekking van de zorgkosten staat niet in verhouding met de maandelijkse premie. Daarnaast is deze zorgverzekeraar slecht telefonisch bereikbaar (gemiddelde wachttijd over de laatste 3 contactmomenten 18 min). Vragen met betrekking tot eventuele vergoedingen worden telefonisch al afgewezen. Ongelofelijk slecht.


Patrick

2 december 2015

Na een jaar proberen had ik in 2013 eindelijk geregeld dat alle correspondentie digitaal ging en kreeg ik een schriftelijke bevestiging dat AL mijn betalingen via automatische incasso gingen. Dit jaar ontving ik opeens een papieren rekening voor eigen risico. Deze heb ik uiteraard genegeerd omdat ik een schriftelijke afspraak met ze had over de betaalwijze. Toen ik opeens een rekening van een deurwaader kreeg met 65 euro extra kosten, heb ik de rekening toch maar betaald en contact met De Amersfoortse gezocht. Ze hebben vervolgens toegegeven dat ik gelijk had, maar weigerden de 65 euro terug te betalen om zij intern het dossier van mijn klacht al na 1 telefoontje hadden gesloten. Het zijn boeven, 65 euro gestolen omdat zij zelf hun zaakjes niet op orde hebben. Als je overweegt om een andere zorgverzekeraar te nemen, ga NIET in zee met De Amersfoortse!


Anoniem

2 november 2014

Volgens mij zijn de polisvoorwaarden erd duidelijk. Kort en krachtig. Goede polisvoorwaarden zijn volgens essentieel voor een goede zorgverzekering. Immers als er onduidelijkheden in staan, dan kan dit tot duscussie leiden. Hèt voorbeeld van onduidelijke polisvoorwaarden vind ik CZ ( pkus Ohra en Deltal Lloyd, meer dan 100 pagina's rammelende tekst en een structuur, die niemand duidelijk is)