Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
- Afhandeling betaling
- Prijs-kwaliteit
Sandy
18 maart 2022g1 toegang met digid, 0,0 % toegang tot overzicht.
Giel
25 februari 2022De verzekering heeft een goede prijs maar qua kwaliteit zeer laag allemaal moeilijk contact, slechte en zeer trage site en slecht geholpen
elly ramaker
28 januari 2022het digitale, alleen alles via website, bevalt niet. wij hebben het graag allemaal weer op papier op via airmail.
Ed
23 december 2021Ik was verzekerd via een belasting stelsel, dit zou volledig automatisch gaan en heb er geen omkijken na hebben zeggen ze. Tot een paar jaar geleden kreeg mijn werkgever een loonbeslag van Ditzo. Ik zou 6 maanden niet betaald hebben. Ik bel naar Ditzo, een vrouw neemt op , ik doe mijn verhaal en ze zegt, dan moet uw de belasting maar bellen!, Ik kan verder niets!. Ik bel de belasting en die zegt, nee dit ligt aan Dito, die moet u bellen. Word van het kastje naar de muur gestuurd. Ditzo wil mij geen duidelijk verhaal geven hoe dat nou kan en had de deurwaarder al ingeschakeld voor ik het zelf wist. Nu betaal ik al ruime tijd normaal maar met boete. Geen van alle bij Ditzo weten ze van niets, alleen dat ik moet betalen! Nu heb ik gezegd dat ik weg ga bij hun en hebben ze mij snel nog even aangemerkt als wanbetaler zodat ik niet bij een andere zorgverzekeraar terecht kan. Tot op heden doen ze raar.
Wil een tandarts en therapie er bij maar dat mag niet, ik ben wanbetaler of netjes gezegd dat ik om financiële reden niet mag. Ik betaal al ruim een jaar weer normaal maar mag nog steeds niet, belachelijk behandeld. P.S. zorg is €19 duurder geworden.
Hans
17 december 2021Ik had de pechvogelhulp. Maar toen ik die nodig had wrong Ditzo zich in allerlei bochten die ik steeds kon weerleggen, maar steeds weer opnieuw verzonnen ze dingen die niet in de voorwaarden stonden en toen ze verstrikt zaten in hun eigen leugens braken ze alle communicatie af. Zwak!!! Heel slechte verzekeraar dus. Trap er niet in!!!