! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Ditzo zorgverzekering


Ditzo zorgverzekering

Totaalscore

149 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
149 reviews

Johan

8 juni 2021

Ik heb 2 of 3 verzekeringen lopen bij Ditzo, maar je word totaal niet gewaardeerd, fatsoenlijk geholpen, bijdehandste personeel, kinderachtig en onbeschoft. Totaal niet professioneel. Geen verstand van zaken. Je word van het kastje naar de muur gestuurd. Je staat er helemaal alleen voor. Ik raad iedereen ten strengste af om hier een verzekering af te sluiten.


Toto

4 juni 2021

Beter niet bij hun laten verzekeren mijn advies ditzo over slaan ik had en autoverzekering bij hun .Mijn auto is verkocht netjes doorgegeven maar het was maar 5 dagen Oplichters berschil en krijg ik berekeningen van 40 euro


Es

19 mei 2021

Bij ditzo op 31 januari 2021 nog snel mijn zorgverzekering aangepast met extra tandzorg voor €16,25 p/m (€195,- p/j). Niet wetende dat ik dan vanzelf een eigen polis krijg ipv bij mijn man te zijn toegevoegd. Ook ben je dan voor tandartskosten verzekerd tot €250,- per jaar. Dit betekent dus dat je voor €55,- de extra verzekering afsluit. BELACHELIJK. Bij andere zorgverzekering geïnformeerd om tussentijds over te stappen per 1 juni. Dit kan als je bent toegevoegd aan de polis van je man. Maaaaar dat is dus nu niet meer mogelijk ivm aanpassing door extra tandverzekering. Vastpinnen voor een jaar verz. kosten innen. 1 januari 2022 snel weg bij Ditzo en NOOIT meer terug.


Ster

15 mei 2021

Mijn vrouw heeft een gebit gekregen waarmee ze niets kan eten na navraag bij een specialist komt het er op neer dat haar onderkaak onderkaak niet goed is en zij implantaten moet hebben zodat zij weer normaal voedsel kan eten. Echter vindt Ditzo dit geen probleem want ze moet nog zeker 4 jaar doen met dit gebit. Dat kan ook makkelijk want als je het alleen maar in een bakje in de kast kunt houden zit er geen slijtage op. Dus mensen laat je volgend jaar verzekeren door een maatschappij waar met een menselijke standaard wordt gemeten.


Monique

10 mei 2021

Na een aanvraag voor een vergoeding voor een bepaalde behandeling blijft men loze beloftes maken. "de afdeling kijkt er vandaag naar, dan heeft u morgen bericht", "Ze lopen hartstikke achter op de afdeling, maar u heeft volgende week bericht", "ik stuur u vanmiddag nog een overzicht van het contact". Enzovoort enzovoort. Inmiddels anderhalve maand verder en nog steeds geen antwoord. Zelfs een klacht indienen op de website van Ditzo kan niet vanwege "een technische storing"