icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Ditzo zorgverzekering


Ditzo zorgverzekering

Totaalscore

80 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
80 reviews

MvW

6 juni 2018

De prijs is goed, maar als er iets gebeurt is de service ondermaats. De enige manier om contact op te nemen is via Whatapp en daarmee krijg je standaardantwoorden. Als dat antwoord jou vraag niet dekt is er geen mogelijkheid om verder contact op te nemen.


Miekec

25 maart 2018

Sinds 1e week februari met een declaratie buitenland aan het stoeien. Ondanks een toezegging van een medewerker van Ditzo dat we met een verwijsbrief van een Spaanse huisarts naar een voetkliniek mochten maar moeilijk blijven doen. Nu 6 weken verder is de declaratie nog steeds niet afgerond. Als antwoord met de vraag waarom het zo lang duurt kreeg is als antwoord "er wordt zoveel gefraudeerd"


HK

6 maart 2018

Deze ziektekostenverzekeraar is slecht, heel slecht in het afhandelen van klachten en liegt en fantaseert erop los. Hun administratie is een puinhoop en medewerkers die beloven zaken uit te zoeken doen dat niet en laten niks meer van zich horen.


Flowers 32

22 februari 2018

Na bezoek bij tandarts bleek dat opvulling van prothese niet mogelijk was en dat er nieuwe implantaat moest worden geplaatst dit gebeurde op 1 juni 2017 de aanvang van de behandeling was gepland vanaf 24 juli 2017 doorlooptijd 4 maanden dus alles in 2017. ( Planning gebaseerd op ervaring doorlooptijd) De machtiging was aangevraagd op 20 juni 2017 bij Ditzo , daar een gewoonlijke machtiging 2-4 weken duurt werd op 18 juli gevraagd waar machtiging bleef. Eerst werd gesteld dat er geen aanvraag was , echter later op 19 juli werden aanvullende vragen gesteld, hierdoor werd pas 26 juli de machtiging gegeven. Daar de behandeling € 2.000,- kost is de behandeling van 24 juli geannuleerd met als gevolg dat vanwege vakantiebezetting de behandeling pas op 2 oktober kon plaats vinden en doorliep in 2018. Gevolg in januari rekening van €385,- eigen risico. Reactie Ditzo : Juridisch staat er geen verplichting om binnen een bepaalde tijd een machtiging te geven. DIT IS ABSURD.en 4 weken wachten?


HKK

13 februari 2018

Ditzo laat het totaal afweten als je als client meer informatie wilt. Ze komen telefonische afspraken niet na(bellen gewoon niet terug ook al heb je een belmoment afgesproken). Als je uiteindelijk zelf belt hang je minstens een kwartier in de wacht terwijl je de "eerstvolgende wachtende bent". Op berichten via SMS krijg je geen reactie. Over het afhandelen van declaraties e.d. heb ik geen kritiek. Dit verloopttot nu toe altijd naar wens.