icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Van hypotheek tot verhuisdoos |

Stap voor stap naar je nieuwe huis.

icoon nieuw huis

Reviews van Ditzo zorgverzekering


Ditzo zorgverzekering

Totaalscore

75 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
75 reviews

AvD

14 december 2017

Was tevreden maar vanaf de aanbiedingsmail voor 2018 is dat teniet gedaan. Misleidend en daardoor geen vertrouwen meer in deze partij. Ook de toelichting op mijn vragen vond ik matig.


HW

10 november 2017

Met name bij het verlenen van service en klantvriendelijkheid doet Ditzo niet erg haar best. De slechte en onpersoonlijke bereikbaarheid is hierbij de grootste ergernis. Alleen via het klantonvriendelijke en omslachtige Whatsapp, het tijdrovende per email of een terugbel actie is er contact mogelijk. Hierbij krijgt de klant al snel het gevoel er totaal niet toe te doen en niet serieus te worden genomen. Zelf het initiatief nemen en telefonisch contact leggen is onmogelijk. Beter iets meer betalen en als klant gewaardeerd worden dan een behandeling verplicht accepteren als onbelangrijk en er niet toe doend.


JATZO

20 september 2017

Inmiddels is bij door 4 !!! artsen ASIA syndrom vastgesteld, DITZO weigert de behandeling hiervan. Ze ontkennen het bestaan van ASIA. En liegen ook nog eens over het feit dat ze tot 6 ton schade vergoeding moeten betalen als ze mij helpen genezen(?) (citaat van een verzekering arts) Nou ze ontkennen dus de ziekte en nu zit in de medische molen en krijg ik symptomatische zorg om de klachten te verminderen… Ik heb uitgerekend dat dit al 3 keer zoveel kost dan de operatie.. Maar er zit niks anders op dan de klachten te onderdrukken met medicatie en behandelingen …De artsen vinden het waanzin dat ik niet geopereerd mag worden. Maar ook zij werden onaardig benaderd door DITZO..Ze wijzen me ook nog eens af op inkapseling terwijl dat niet eens de vraagstelling was..Dat verzonnen ze om eronder uit te komen.


H.HEIJMANS

3 september 2017

3 x mail gestuurd men had wat meer tijd nodig om mijn vraag te beantwoorden niets meer gehoord. Mijn vraag is namelijk waarom mijn tunnelsyndroom operatie niet word vergoed [ veel pijn in de boven armen pijn is weg na de operatie [20min.] E 620,00 men vergoed wel klakkeloos de facturen van de patienten ondersteuning [ pozob] van de huisarts na 1 bezoek bij een coordinator mogen ze elk kwartaal 1 jaar lang facturen in dienen die klakkeloos worden vergoed { E1817,05 er stond geen enkele zorg prestatie tegen over. en men komt eigenlijk alleen in de patienten ondersteuning terecht als men chronisch of psychisch is en dat is niet het geval. Als de afspraak maar gemaakt is tussen huisarts en de verzekeraar dan mag dat kennelijk , onbegrijpelijk ik denk dat heel veel mensen in het ondersteunings programma zitten zonder dat ze dat weten


Tom

30 augustus 2017

lage premies, vlot afhandelen van ingediende nota's, eerlijk in alle opzichten