icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van HEMA zorgverzekering


HEMA zorgverzekering

Totaalscore

14 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
14 reviews

Petra

5 januari 2022

Die beloofde 10% korting gaat 'm niet worden. Het was moeilijk uit te vinden waar ik terecht kon met dit probleem. De bereikbaarheid van de verschillende klantenservices laat te wensen over evenals de menu's waar je je meerdere malen een weg doorheen mag worstelen omdat ze niet duidelijk genoeg zijn. Inmiddels een aantal telefoontjes gepleegd om gelukskorting geactiveerd te krijgen, veel tijd kwijt, maar nog steeds niets. Nu wordt beweerd door de klantenservice dat deze vanaf 15 januari wel te activeren zal zijn..... Ik heb er een hard hoofd in.


ID

21 december 2021

Op 7-12-2021 de zorgverzekering bij Hema afgesloten. De beloofde 10% klantenkorting die ik per direct zou krijgen is niet te activeren. Ook problemen met de app. Downloaden gaat prima, maar inloggen niet. Op 8-12 is er een case aangemaakt en daar blijft het verder bij. Word van het kastje naar de muur gestuurd 'technisch probleem' IT probleempje' 'wordt binnen 2 dagen opgelost' 'de betreffende afdeling neemt uiterlijk over 3 dagen contact met u op' 'weet u wel hoe u een app moet installeren'. Nu inmiddels 2 weken verder, gebeld, gemaild en een bericht via Messenger verstuurd. Er wordt nergens op gereageerd. Wat een ontzettend incompetente klantenservice zeg. Zo ongelooflijk veel spijt van deze overstap.


Snel

4 oktober 2021

Wisseling van goedkopere medicijnen is per 3 maanden. Alle andere medicijnen zelf betalen. Dus wordt het nog een dure verzekering.


Vissie

30 september 2021

Gewoon een goede verzekering, informatie en afhandeling goed. Redelijke premie.


D. K.

5 augustus 2021

Zonder enige reden krijg ik een eindafrekening van gespreid betalen eigen risico. Dat ik in een week even 200 euro op wil hoesten. Terwijl er een bevestigde regeling is voor 10 gespreide maandelijkse betalingen wordt er nu na 5x bericht gegeven dat ik de rest in eenmaal moet betalen. Bij navraag geen tot weinig informatie, er is geen achterstallige betaling. Dit is het laatste jaar dit ik bij Menzis/Hema verzekerd ben.