icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 42.5 van 100
14 reviewsSchrijf een review
Afhandeling betalingen
score reviews 45.714285714285715 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 40 van 100
Klantenservice
score reviews 41.42857142857143 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 42.857142857142854 van 100
14 reviews
Sorteer op

“Traineren bij een zorgaanvraag, niet klant en zorg gericht, afschuwelijk gewoon. Niet overstappen!”

Door LouLou op 19 oktober 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Ik probeer al vanaf april…het is nu 18 oktober een plaatsing rond te krijgen in traumacentrum Nederland. Mijn partner lijdt aan ernstige ptss klachten. Leven naast hem is gevaarlijk, hij dissocieert en heeft mij herhaaldelijk bedreigd. Achteraf weet hij daar niets van. Een uiterst zorgelijke situatie. Wat doet ZenZ? Steeds maar opnieuw formulieren sturen naar het traumacentrum die ingevuld moeten worden, steeds nieuwe gegevens….de administratie wordt er gek van maar wij ook. Het kan niet langer zo. En maar blijven traineren. Een K verzekering, niet mee in zee gaan.

“Niet aan te bevelen, ze bestaan alleen maar om zo weinig mogelijk geld uit te keren.”

Door Rick op 26 juli 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Ik heb een aanvullende verzekering voor de 9 behandelingen fysio. Vorig jaar werd gewoon alles vergoed bij mijn fysio en ik heb eind van het jaar bij het verlengen nog gekeken en toen stond die nog op de lijst. Blijkbaar zijn de contractonderhandelingen stuk gelopen en is die er tijdens dit lopende jaar ervan af gehaald! En ze willen zelfs geen lager bedrag vergoeden, maar helemaal niks. Kortom klantonvriendelijk en je wordt gewoon opgelicht...

“Stap nooit over naar deze maatschappij, doen heel moeilijk met betalen, lichten je verkeerd voor.”

Door Dirk op 24 juli 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Eind vorig jaar overgestapt van Zilveren Kruis naar Zorg Zekerheid. Wat heb ik daar een spijt van. Toen ik vorig jaar overstapte alles gecontroleerd. Leek aantrekkelijk. Mijn fysio stond ook op de lijst van praktijken waar ze zaken mee doen, dus geen eigen bijdrage met aanvullend pakket. Prima. Totdat je overgestapt bent. Blijkt opeens dat mijn fysio uit de lijst gehaald is. Mag ik, ondanks een dure aanvullende verzekering, opeens 35 Euro per behandeling bijbetalen. Met 12-15 bezoeken per jaar kost mij dat 400 tot 500 per jaar extra. Of ik moet niet hier in mijn dorp meer naar de fysio gaan, maar naar een praktijk tientallen kilometers verderop. En dat doe je ook niet. Ik voel me bedrogen. Als ik dan begin van dit jaar de nota indien, wordt die niet gelijk betaald. Ik moet namelijk aan mijn fysio een specifieke nota vragen met daarop allerlei coderingen. Afijn, mijn fysio was zo vriendelijk om voor de nota aan te passen en mij voortaan een nota aan te leveren met codes. Dat ging 3x goed, ik kreeg dan een deel vergoed. Tot nu, juli. Nota 4 wordt weer niet betaald. Zelfde verhaal. De nota voldoet niet aan de eisen. Nu moet er opeens de naam van de behandelaar op komen te staan. Of ik maar even aan mijn fysio door wil geven dat ze een nieuwe nota op willen stellen en voortaan een goede nota willen sturen. Dit is gewoon getreiter. Om een paar tientjes uit te moeten betalen die ze kennelijk niet uit willen betalen. Krijg ik als ik bel ook nog te horen dat ik maar beter had moeten controleren of alles op de nota staat. Alsof ik als verzekerde van alle factuureisen op de hoogte moet zijn. Belachelijk. In betaal per maand nota bene 196,74. Mijn advies: stap nooit over naar deze maatschappij. Ik weet één ding zeker, einde van dit jaar ben ik hier weg!

“Geldwolven”

Door Bertus op 5 juli 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Weigeren ziekenhuisrekening te betalen van de door urologen aangeraden operatie als beste behandeling. De arts van Zorg en Zekerheid vindt dat een hormonale Behandeling even effectief zou zijn geweest. (Logisch veel goedkoper) Dit tegen beter weten in van de behandelende en het geraadpleegde artsenteam. Moet nu via een advocaat met medewerking van de urologen mijn recht gaan halen

“Andere verzekeraar opzoeken”

Door mar op 2 maart 2023
score reviews 25 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Na jaren goede ervaringen met zorg en zekerheid valt het nu echt tegen. Vanaf augustus bezig met een vergoeding iedere keer een ander smoes al 6 x factuur aangepast met advies van medewerkers van zorg en zekerheid. Zo is de factuur dan in orde en dan alsnog wordt het niet toegewezen.