Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
- Afhandeling betaling
- Prijs-kwaliteit
Alex
12 januari 2022Wat een vreselijke organisatie , vraag om operatie van ernstige diastase meerdere keren afgewezen , zelf voor de financiële middelen moeten zorgen .(5100) 2 weken na de operatie toch toezegging gekregen op vergoeden van operatie . Nu 3 maanden later nog geen cent gezien . Ondertussen zijn wij beiden door de voortdurende stress , (wel rekeningen maar geen geld meer) aardig opgebrand . Met dank aan deze geweldige " ontzorgende " verzekering!!!
Maartje
30 december 2020Ik zit zonder fysiotherapie met de ziekte MS omdat zorgdirect zich schandalig heeft gedragen. Mensen word hier geen klant!
Clara
3 december 2020De betalingen verlopen goed maar zodra je een vraag hebt of een probleem voorlegt loopt het chaotisch. Je krijg een standaardantwoord die niet aansluit op jouw vraag of er wordt moeilijk gedaan. Meedenken over iets wat niet precies in de regeltjes staat is teveel gevraagd.
Wim de Groot
19 oktober 2020Deze verzekeraar, waar ik al jaren bij verzekerd ben, heeft mij bij aanvang een bepaalde korting verleend, en die houd ik, zolang ik bij hen verzekerd blijf. Daarom ben ik al jaren goedkoper uit dan waar ook. Daarnaast is de dekking van de aanvullende verzekering van dien aard, dat ik nergens een gelijke vind en zeker niet voor de prijs die ik nu betaal. Ik ben geheel vrij in de keuze van ziekenhuis of behandelaars en kan rechtstreeks ( laten) declareren. Heb dus geen "gestuurde" naturapolis meer. Is wel zo prettig.