Krijg waar je recht op hebt
Soms heb je een steuntje in de rug nodig. Geld & Recht helpt jou onbeperkt met financiële tips en ijzersterk juridisch advies. Wanneer jij het nodig hebt.
Al lid? Ga direct aan de slag
Direct hulp bij ingewikkelde zaken
Geld & Recht
7,50 per maand
Volledig & Vertrouwd
9,- per maand
Onze lidmaatschappen zijn maandelijks opzegbaar. Wil je de papieren Consumentengids ontvangen? Voeg 'm toe in de volgende stap.
Liever een ander lidmaatschap?
Heb je nog vragen?
Financiële en juridische hulp
Direct telefonisch advies
Een klachtenbrief op maat
Alle voordelen van Geld & Recht
Bel de Financiële Helpdesk
Heb je een algemene financiële vraag over bijvoorbeeld betaal- en spaarrekeningen, verzekeringen, hypotheken, belastingaangifte en schenken? Wij staan voor je klaar en helpen je snel op weg.
Problemen met een bedrijf? Wij helpen
Hoe zit het met je garantie als een product kapot gaat? Wat als je product niet geleverd wordt of je een probleem hebt bij het opzeggen van je abonnement? Wij helpen je stap voor stap met Juridisch Advies.
We schrijven samen een goede brief
Een sterke brief is een goed houvast voor jezelf om duidelijk te verwoorden wat je wilt. En ook een juridisch houvast waar je op de lange termijn veel aan hebt. Heb je een klacht, verzoek of bezwaar?
Met Geld & Recht heb je toegang tot allerlei juridische brieven. We stellen je online een paar korte vragen en selecteren zo de juiste brief voor je. Die hoef je alleen nog maar te versturen. Dat scheelt.
Voordeel en korting
We helpen je om aanbieders met elkaar te vergelijken op prijs en voorwaarden. Zo weet je direct of het slim is om nog een jaar bij je energieleverancier te blijven. En of je beter af bent bij een andere zorgverzekeraar. Weinig moeite, maar veel voordeel in je portemonnee.
We hebben meer dan 10 overstap- en bespaardiensten voor je.
Patricia, juridisch expert
“Ik help dagelijks mensen met uiteenlopende vragen op het gebied van het consumentenrecht en doe dat met veel plezier. Het is fijn om mensen duidelijke uitleg te kunnen geven over hun rechten, zodat zij goed beslagen aan de slag kunnen om hun probleem op te lossen."
Douglas, lid uit Lelystad
“Ik schakelde de Consumentenbond in om te helpen bij een conflict met een bedrijf over de levering van een lamp. Al met één telefoontje wist ik wat mijn rechten waren en stond ik sterker in het contact met het bedrijf. Ik heb aan de hand van de voorbeeldbrieven van de Consumentenbond een brief opgesteld en verstuurd. Kort daarna werd mijn lamp geleverd. Daar ben ik erg blij mee.”
Al 70 jaar onafhankelijk en betrouwbaar
Samen met consumenten bepalen we wat we onderzoeken, publiceren en adviseren. Dit doen we zonder invloed van bedrijven of de overheid. In tegenstelling tot andere partijen, ontvangen wij geen beloning voor het testen van een product of dienst. Je krijgt dus altijd eerlijke informatie. Dit onderscheidt ons.