icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Reviews van autoverzekeringen

Lees de ervaringen van andere consumenten met hun autoverzekering en doe er je voordeel mee. Bekijk ook de totale reviewscores per verzekeraar in de vergelijker.

Schrijf een review
2756 reviews

Nathalie

23 januari 2020

Allsecur is simpelweg niet te bereiken. Na 45 min in de wachtrij te staan heb ik nog steeds niemand gesproken. Word ik doorverwezen naar de website, de chat waar ook niet op gereageerd word?? Uitermate slecht geregeld dit.


Jw

22 januari 2020

Slecht te berijken ik krijg al 2 maanden geld terug en ze melden je niet aan bij de rdw ik heb 1.5 week onverzekerd rond gereden ze lossen niks oo


Joanni

20 januari 2020

Slechte klanten service. De chat die ze ook doorverwijzen is ongehoord .. mocht dit eindelijk geregeld zijn. Raad ik dit niemand aan


Sipke41

20 januari 2020

Heb een verzekering lopen bij ANWB maar kwam er na een uitzending van BNN-VARA Kassa achter dat ik ruim €130.00 meer betaal dan iemand van 35 jaar ik zelf ben 78 jaar oud maar ik denk ook dat ik veel kilometers minder rij dan één van 35 jaar oud Ik dacht altijd dat de ANWB er was voor de leden maar dat is schijnbaar niet zo Dus regering doe hier wat aan die leeftijd discriminatie


Ano

19 januari 2020

Ik heb nog nooit de moeite genomen een review te schrijven maar.. Drie weken na ingang van (blijkbaar) nieuwe premiekosten een mail gekregen dat mijn premie omhoog is gegaan met €35. Naar aanleiding hiervan contact proberen op te nemen via de chat, een uur op reactie gewacht en vervolgens word ik eruit gegooid omdat ik 1 min de tijd krijg te reageren met mijn polisnummer.. opnieuw contact gezocht, maar bij gebrek aan kennis was het beter te bellen. Dit gedaan, bleek er alsnog gebrek aan kennis vanuit Allsecur: ik zou uiterlijk dezelfde middag door een professional teruggebeld worden> niet gebeurd. Een dag later hetzelfde verhaal.. Maandag ga ik zelf maar bellen dat ik per direct mijn verzekering ga opzeggen.