icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van autoverzekeringen

Lees de ervaringen van andere consumenten met hun autoverzekering en doe er je voordeel mee. Bekijk ook de totale reviewscores per verzekeraar in de vergelijker.

Schrijf een review
2527 reviews

Vincent

17 oktober 2018

Eergisteren een probleem met mijn auto in Duitsland. Een groot drama met deze verzekeraar. Uren wachten voordat een hulpdienst ter plaatse was. Inmiddels 21.00 s'avonds bij Phantasialand. Je moet maar kijken hoe je weer bij je hotel komt (40 kilometer verderop). De volgende dag vanaf 9 uur in de ochtend aan de lijn met deze verzekeringsmaatschappij. Tot 4 maal toe werd ik beloofd binnen een uur te horen waar mijn auto nu was. Eind van de middag (+/- 8 uur later) kreeg ik een sms waar mijn auto was (60 kilometer van Keulen waar ik verbleef). Niet dat beloofde belletje met spoed die ik zou krijgen? De garage was toen bijna dicht en bleek 60 kilometer verderop te zijn. Waardoor je een groot probleem hebt. Stel je voor zoiets overkomt jezelf... Extra vrije dagen kwijt terwijl achteraf bleek dat in de ochtend al bekend was waar mijn auto geplaatst was. En dan krijg je ook nog eens een rekening van 225 euro+ (overige reparatie kosten). Voor de goede service zeker?


Tim

16 oktober 2018

Na een ongeval met een fietser buiten mijn schuld om willen ze mij oplichten door een premie aan te smeren die 2x zo hoog is. ze weigeren vervolgens meerder malen naar de inhoud en hoogte van de claim te kijken voor het berekenen van mijn nieuwe premie terwijl in een artikel op de site van de consumenten bond staat dat ze dit wel zouden doen. ze hebben structureel voor mij verborgen gehouden dat het bij deze claim om een uitzonderingsregeling zou gaan en weigerden bewijsmateriaal met mij te delen toen daar om gevraagd werd. als ik vervolgens mijn verzekering wil opzeggen proberen ze mij af te persen met dat ik met -5 malus jaren mezelf nergens zou kunnen verzekeren en dat ik beter deze jaren kan afkopen. jaren waarmee hun hebben gefraudeerd en nooit bij mij in rekening gebracht hadden mogen worden!


D

14 oktober 2018

Door autodiefstal is er een onderzoeker ingeschakeld wat meer dan logisfh is. MAAR de onderzoeker krijgt niet de getuige te pakken en wilt mij hier op afstraffen voor iets wat ik niet in de hand heb. LEKKER MAKKELIJK ZAAK SNEL AFGEROND EN WILT MEDEDANKZIJ DE GETUIGE HET BEDRAG NIET UITKEREN!!


Hendrik

11 oktober 2018

Wat ze niet duidelijk vermelden is dat ze werken zonder facturen. Dus ze incasseren het geld automatisch maar je krijgt nooit een factuur. Dat zijn ze volgens mij verplicht, maar dat zal wel. Toen dit eenmaal duidelijk werd wilde ik er meteen vanaf. Want ik ben ondernemer en de auto staat op de zaak. Ik had op dat moment nog geen polis ontvangen dus ik kon er wettelijk nog vanaf. Zo zag no-go het niet. Ik kreeg overhaast tot 2 maal toe een 'kopie' van de polis toegestuurd waarvan ik het origineel al eerder zou hebben ontvangen. Aangezien dat feitelijk niet is gebeurd kan ik het niet mooier maken: Ze hebben geen enkel probleem met je voor te liegen.


Gijs

10 oktober 2018

Ik heb vorig jaar 2x, buiten mijn schuld schade gehad aan mijn auto. Hij stond beide malen geparkeerd. Ik heb beide keren aangifte gedaan, en de schade moeten laten herstellen. Kosten waren €3200.-. Generali wil de kosten niet vergoeden, omdat ik geen getuigen had, en ik moet kunnen aantonen dat ik de auto onbeschadigd had geparkeerd. De daders hadden geen briefje achtergelaten, dus ik kon niets bewijzen, volgens Generali. Mijn premie ging meteen omhoog van €86 naar €176 per maande, en mijn schadevrije jaren staan nu op -4. De informatieverstrekking was ronduit slecht. Wel cashen maar uitbetalen ho maar. Het is dat ik verzekerd moet zijn, anders had ik het niet meer gedaan. Vertrouwen geheel verloren in Generali.