icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Reviews van autoverzekeringen

Lees de ervaringen van andere consumenten met hun autoverzekering en doe er je voordeel mee. Bekijk ook de totale reviewscores per verzekeraar in de vergelijker.

Schrijf een review
2702 reviews

Wim

16 november 2019

Niet bereikbaar. Telefoon wordt noet beanrwoord. Mail krijg je terug met een verwijzing. Ook daar krijg je weer een verwijzing of bestaat niet mer. Conclusie j3 bent uren bezig en nog geen contact. Waardeloos verzekeringsmij.


Allan

15 november 2019

ABSOLUTE AFRADER! 1,5 jaar geleden schade gehad wat niet mijn schuld is. Vervolgens hebben ze 6 maanden (!) later pas de eerste actie ondernomen, premieverhoging van ruim 25% gekregen en in totaal meer dan 4 uur in de wacht gestaan. Ik ga nu de schade zelf betalen om maar van hun af te zijn want wordt nog steeds van het kastje naar de muur gestuurd.


Brian

14 november 2019

Ik wilde mijn autoverzekering opzeggen ivm een schorsing. In een vorig telefoongesprek werd door een medewerker expliciet aangegeven dat ik de verzekering met terugwerkende kracht kon laten in gaan vanaf de datum van schorsing. Aangezien ik tijdens het eerste gesprek geen documenten bij de hand had ,waarin ik de datum van aanvang schorsing kon aan tonen, heb ik op een later moment terug gebeld. Tijdens dit telefoongesprek ble centraal beheer ineens andere spelregels te hebben opgesteld. Nu was de terugwerkende kracht ineens niet meer van kracht. Ik heb de verzekering opgezegd en aangegeven ook niet meer terug te komen als klant


Wouter60

14 november 2019

Allianz wilde tussentijds de premie verhogen. Allianz zegt per 1-1-20 de verzekeringen op en verplicht je naar Allianz direct te gaan.


Allianz Direct. Niet bepaald Direct

9 november 2019

Je zou van een online verzekeraar verwachten dat de website en de klantenservice goed bereikbaar en helder is. Op de website kom ik regelmatig in een loop terecht. Bij een mail mbt een schade staat een telefoonnummer en de openingstijden van dat nummer. En een mogelijkheid om via mail te communiceren. Via de mail krijg ik geen antwoord. “Ik werk op de polisafdeling. Voor uw vraag moet U bellen met de schadeafdeling” Als je dan op zaterdag (binnen openingstijden) belt word je in het keuzemenu naar de alarmlijn doorgeschakeld. “De schadeafdeling is in het weekend niet open, graag maandag terugbellen.” Kon ik net als Tim en Tom maar weg. Maar dat kan niet want ik heb een jaar na de schademelding nog niets vernomen terwijl mijn schadevrije jaren vrolijk naar -3 zijn gezet.