icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van autoverzekeringen

Lees de ervaringen van andere consumenten met hun autoverzekering en doe er je voordeel mee. Bekijk ook de totale reviewscores per verzekeraar in de vergelijker.

Schrijf een review
2659 reviews

Rick van der Veer

13 september 2019

Ik heb mijn auto verkocht. Wil deze verzekering graag opzeggen. Gisteren 2x 20 minuten in de wacht gestaan. Hoop opgegeven. Vandaag weer hetzelfde liedje. Als ze niet op gaan nemen trek ik mijn geld gewoon terug. Belachelijk!!


André

13 september 2019

Een verzekeraar die met snelle jongens en hippe reclames klanten probeert te binden zo langzaam is de service. Heb een half uur in de wacht gestaan en via de website ook vraag gesteld maar uiteindelijk de hoop opgegeven. Als de afhandeling ook zo traag en van bedenkelijk niveau is heb ik er geen vertrouwen in. Zelfs als zij goedkoper zijn.


Peter

11 september 2019

Deze score is alleen van toepassing op de veilig rijden verzekering. Ben al heel lang verzekerd bij de ANWB en naar volle tevredenheid. Om dat ik weinig kilometers maak en een rustige rijder ben besloot ik om over te stappen naar de veilig rijden verzekering. Helaas wordt er niet naar het totaalbeeld gekeken maar naar elk incident. Als je één keer hard remt, we zijn helaas ook af en toe de dupe van onze medeweggebruikers, wordt dit direct aangerekend. Ik heb dit nu enkele malen gehad en kon precies aangeven op welk moment, waar en waarom. Het wordt dan wel uit het systeem gehaald maar ik ben er een beetje moe van dat ik mijzelf steeds moet verdedigen. Ik heb al eens aangegeven dat het systeem pas compleet zou zijn met een dash-cam maar dat is te kostbaar en tijdrovend volgens de ANWB. Het was leuk om het te proberen waar ik ga toch weer terug naar de standaardverzekering van de ANWB. Scheelt een hoop ergernis en frustraties.


Hoek

11 september 2019

Meerdere dagen proberen te bereiken per telefoon, na 30 min wachttijd wordt de verbinding verbroken. Uiteindelijk via whatsapp dag later wel reactie, aangegeven dat als ik van auto switch dat ik een bedrag voor de nieuwe verzekering moet betalen voordat deze kan starten. Dat was volgens de medewerker niet, besloten dat ik dat later wel regel met all secur/allianz. Vervolgens geeft website aan dat meldcode niet klopt dus kan ik de verzekering helemaal niet starten. Weer meerdere keren proberen te bellen geen gehoor. Uiteindelijk opgezegd via whatsapp en naar achmea overgestapt, direct een persoon aan de lijn. Erg prettig.


Jola

7 september 2019

Ik geef score 1 omdat 0 niet mogelijk is. Telefonisch bijna geen contact mee te krijgen, hele lange wachttijden, administratie klopt niet, ze sturen vreemde brieven die ook nog eens een maand eerder zijn gedateerd. Dit bedrijf deugt niet. Ik ben bijna 25 jaar bij IAK verzekerd geweest, altijd naar tevredenheid. Maar sinds het is overgenomen door AON, die overigens de administratie uitbesteedt aan One Underwriting, is het een dikke puinhoop. Het moge duidelijk zijn: ik stap over.