icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van autoverzekeringen

Lees de ervaringen van andere consumenten met hun autoverzekering en doe er je voordeel mee. Bekijk ook de totale reviewscores per verzekeraar in de vergelijker.

Schrijf een review
2556 reviews

Anoniem

19 december 2018

Auto allrisk verzekerd, schade aan de onder dorpel tussen voor en achter portier. Naar schadeherstelbedrijf van Univé gegaan, nog voordat ik de schade bij de verzekering had gemeld, met het idee dat ik dan gelijk het schadebedrag kon doorgeven. Rond de vijf honderd euro. Schade met bedrag doorgegeven aan Univé en een afspraak voor herstel gemaakt. De reactie van Univé was meteen hoe ik in mijn bonus/malis zou terug vallen. Dat zag er niet gunstig uit dus besloot ik de schade direct voor eigen rekening te nemen wat ik volgens de voorwaarden nog achteraf ook had mogen doen. Op de dag van schadeherstel onaangenaam verrast, of ik even wilde tekenen voor een herstel bedrag van 860 euro. Niet getekend, het kon wel voor 560 gerepareerd worden maar de schademelding moest worden afgemeld bij Univé en ik moest dan wel direct zelf afrekenen. Univé en schadeherstelbedrijf hadden hiervoor geen verklaring. Vaste prijsafspraken zal het antwoord wel moeten zijn.


Haveka

11 december 2018

Iedereen in Nederland moet deze maatschappij echt mijden Het is een en al een bende daar iedereen geeft iedereen de schuld Ik ben door die maatschappij op de CIS lijst geplaatst volgens vele ten onrechte Heb werkelijk in 40 jaar dat ik verzekerd ben 3x schade veroorzaakt minimaal bedrag ook heb ik 3x schade gehad door een ander zijn toedoen wist u dat ook die schade bij u op de lijst komt? Er werkt daar een mannetje die maakt uit wat daar gebeurd volgens mij ik heb een tel gesprek met deze man gehad maar heeft geen respect en is asociaal deze man is niet bekwaam om het woord te voeren voor deze instantie Hopelijk word dit veel op facebook enz gedeeld want ze pakken toch weer de gewone man. Je mag alleen betalen maar verder moet je je mond houden aan betalen hebben ze een hekel. Nogmaals denk na om met dit bedrijf in zee te gaan je krijg spijt als haren op je hooft betaal desnoods iets meer bij een ander. Graag delen,Graag delen


Chielos

4 december 2018

Geen enkele coulance in het toekennen van schadevrije jaren. Ik heb nl. vanaf 16 mei 2008 tot en met 19 aug 2015 zelf een auto + verzekering gehad en zonder schade gereden. vanaf 20 aug 2015 tot 24 oktober 2018 samen met mijn (ex)vriendin gereden. Die auto stond op haar naam en ik was mede bestuurder. Ook schade vrij gereden. Unive gaat 3 jaar terug....... jammer 2 maand over tijd dus!!!! Geen schadevrije jaren meer.


lk

3 december 2018

Accepteert geen verzekering van personen van 73 jr met snelle auto waar hi al 15 jaar eigenaar is en geen noemen waardige schade heeft veroorzaakt . Dit is discriminatie.!!!!!!


MrFawlty

2 december 2018

Zeer slechte voorwaarden voor verzekerden met veel schadevrije jaren. Bonus/malus ladder is zonder duidelijke communicatie naar verzekerden afgeschaft. Premie nu alleen gebaseerd op schadevrije jaren. Gevolg is dat (met 23 schadevrije jaren) bij een schade de premie met maar liefst 35 % verhoogd wordt (terwijl bij andere verzekeraars deze niet of nauwelijks hoger wordt). Hoe de premie bepaald wordt is onduidelijk.Je krijgt een premievoorstel zonder enige onderbouwing. Ook is de premie op de site is incl. een (niet vermelde) welkomstbonus (antwoord van AllSecur op mijn vraag waarom mijn premie 25% hoger was dan op de site). Gevolg is dus dat je na 1 jaar (zonder schade) een premieverhoging van 20% krijgt. In mijn geval is de premie in 2 jaar tijd (zonder schade) met 37% gestegen !