! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van autoverzekeringen

Lees de ervaringen van andere consumenten met hun autoverzekering en doe er je voordeel mee. Bekijk ook de totale reviewscores per verzekeraar in de vergelijker.

Schrijf een review
2934 reviews

Daan

22 januari 2021

Waardeloos bedrijf. Zodra je een niet duidelijke schade hebt ben je meer met de verzekeraar aan het vechten dan met de tegenpartij. Had beter onverzekerd rond kunnen rijden had ik de schade gewoon uit eigen zak kunnen betalen in plaats van dit gedoe.


Furkan

18 januari 2021

Het is een Duits bedrijf waar door de automatische incasso vaak problemen veroorzaakt voor af komt er altijd een mail binnen dat de premie over 5 dagen afgeschreven gaat worden nou heb ik zo een mail 2 keer gehad ik stond er niet bij stil dacht dat het wel goed zou zijn paar dagen later zie ik weer een mail met u verzekering is stop gezet, ik ben al 3 jaar klant geen een keer te laat betaald en bij de eerst volgende word ik er uit gegooid heel jammer dit, had op zijn minst wel een telefoontje verwacht bij zo iets belangrijks, paar keer er achteraan gebeld krijg alleen maar nutteloze antwoorden klantenservice is ook slecht


K

12 januari 2021

Verschrikkelijk slechte service bij schade, je wordt overal naar door verstuurd en moet 5 keer dezelfde documenten overal naar sturen, en dan nog duurt het MAANDEN en is het nog niet opgelost. En daar betaal je 135 euro per maand voor.


Adrie

11 januari 2021

De lage score heeft betrekking op het telefonische contact. Ik belde n.a.v. de afhandeling van mijn schade. De medewerker tutoyeerde mij ongevraagd en op mijn vraag of hij soms met mij in de zandbak had gezeten, antwoordde hij dat men er bij Allianz voor gekozen heeft, de klanten met jij en jou aan te spreken om geen afstand te creëren. Mijns inziens is dat aan de klant en niet aan de verzekeraar. Overigens ging de jongeman daarna keurig over op "u."


Frank

11 januari 2021

Ben sinds 1 januari bij Allianz Direct met autoverzekering. Heb vandaag gebeld met schadeafdeling om een schade te melden. Na 10 minuten werd de verbinding verbroken door Allianz, zonder iets gehoord te hebben of een medewerker aan de lijn te hebben gehad. Heb spijt dat ik naar Allianz ben gegaan. Wat een blunder!!