! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van autoverzekeringen

Lees de ervaringen van andere consumenten met hun autoverzekering en doe er je voordeel mee. Bekijk ook de totale reviewscores per verzekeraar in de vergelijker.

Schrijf een review
2884 reviews

Zeister

26 oktober 2020

geen idee nog, want ik ben nog bezig om mijn geld terug te krijgen. ben verzekerd via schadegarant, maar moest de schade aan de auto wel eerst voorschieten.


Marten

20 oktober 2020

Nooit zo'n goede verzekeraar gehad. Dit jaar zelfs geld teruggekregen. Als ik bel word er altijd bijna meteen opgenomen. Nieuwe auto gekocht gaf ik door, de volgende dag had ik al meteen de nieuwe groene kaart in de bus. Helaas zijn ze alleen in Brabant en Zeeland actief, want binnenkort verhuis ik naar Gelderland. Daarnaast is dit een van de weinige verzekeraars waar ik geen extra premie hoef te betalen als super-senior. Bijna overal elders is dit helaas wel het geval. Dit is een geweldig goede verzekeraar!!!


v Leeuwen

17 oktober 2020

App niet in gebruik? Je wordt door ANWB zo uit de verzekering geschopt!!


Anoniem

15 oktober 2020

Al -tig jaar klant bij Univé maar als je gaat vergelijken,kom je er achter dat je teveel betaald. Met kleine oude koekentrommels zijn ze nog enigzins concurerend maar zodra je een iets luxere auto wil verzekeren betaal je je scheel. Betaal nu €75 voor WA+, terwijl ik met 25 schadevrije jaren, voor minder premie bij de meeste verzekeraars volledig casco kan verzekeren. Overweeg dus om over te stappen. Ondanks dat ze qua service, bereikbaarheid en klantvriendelijkheid een goede indruk hebben achtergelaten, verhoudt zich dit niet tot het enorme prijsverschil.


Eduard

9 oktober 2020

Het ziektebeeld van deze tijd doemt ook op in Allianz, waarin de medewerker bij een moeilijke vraag zich aangevallen voelt en mij als schuldige uitmaakt. Met pijn en boosheid kan ik gewoon niet geholpen worden door deze klantenservice, gevolg is dat ik dus met een belangrijke vraag zitten die over veel geld gaat. Ik wil mijn schade terugbetalen, en waarom staan er 3 verschillende bedragen op 2 facturen, en hoe heeft terugbetalen invloed op mijn schadevrije jaren? Ik zie er als een berg tegenop om Allianz te benaderen: heb vandaag 3 x 30 minuten in de wacht gestaan (zonder resultaat) en op de website promoten ze chat functie. Dit werkt natuurlijk niet! Ik raad daarom mensen weer aan om met verzekeraars in zee te gaan die een fysiek kantoor heeft.