! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van autoverzekeringen

Lees de ervaringen van andere consumenten met hun autoverzekering en doe er je voordeel mee. Bekijk ook de totale reviewscores per verzekeraar in de vergelijker.

Schrijf een review
2999 reviews

Rb

12 oktober 2021

Ik denk 4 maanden geleden tegen me auto aangereden. Zijn ze tot 2 keer toe alle papieren kwijt geraakt zit je dan 4 maanden later nog steeds met een kapotte auto en geen geld. Echt de slechtste service die er maar bestaat


Waardeloze verzekeringsmaatschappij

11 oktober 2021

Contact blijft uit, na drie weken geen opvolging op herhaalde schademelding, portaal Mijn Account werkt niet, slecht bereikbaar. Incompetente klantonvriendelijke verzekeraar!!


Interpolis

Frank B Schoorl

8 oktober 2021

Promovendum reclame slogan is "Onze auto­premie 25% voordeliger?"' deze kan aangevuld worden met ""Onze auto­schade-uitkering 50% nadeliger? Dit is de ervaring die ik recent heb, na een 1/2 heen en weer mailen, met 8 verschillende Promovendum contactpersonen.De ervaring leert ook dat de schadespecialist in dienst van Promovendum je behandeld als schuldige,terwijl de tegenpartij aantoonbaar aschuldig was en is.Bespaar je jezelf een half jaar ergernis en doe het niet ondanks het verschil in betaalpremie.


JM

7 oktober 2021

Onbereikbaar. werken langs elkaar heen. Geen reactie op mails. Telefonisch bijna niet door te komen. Onvriendelijk. Enzovoort, enzovoort.


ABN Amro autoverzekering

6 oktober 2021

Ik word aangereden door twee dronken meisjes op een scooter en ABN Amro schade experts (uitbesteed aan Nationale Nederlanden) zeggen tegen mij dat ik pech heb en dat mijn auto niet gemaakt kan worden en dat de schade niet volledig wordt vergoedt kan worden. Terwijl ik allrisk verzekerd ben en de tegenpartij accepteert de schuld volledig. Ik heb een klacht ingediend, zegt de klachtbehandelaar van ABN Amro dat zij de experts volledig vertrouwt en dat ik pech heb. Inmiddels wacht ik ruim 3 weken voor niets. Elke keer als ik ABN Amro bel, moet ik letterlijk een uur wachten en dan krijg ik te horen dat zij het na zullen vragen en dat ik gebeld word, maar ze bellen nooit.