icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Check de Vlucht Claim Service |

Compensatie tot €600 per persoon.

VluchtClaimService

Reviews van autoverzekeringen

Lees de ervaringen van andere consumenten met hun autoverzekering en doe er je voordeel mee.

Schrijf een review
2.163 reviews

Jacob

17 augustus 2017

Net geen 5 omdat men bij mij de fout maakte om niet de juiste catalogusprijs te hanteren.


WJJA

15 augustus 2017

Duidelijke premie opbouw, scherpe prijs. Snel geregeld online.


John

15 augustus 2017

Alles keurig en duidelijk en snel geregeld zonder veel gedoe


Jeroen

15 augustus 2017

Laatste twee jaar enorm stijging van premies en voorwaarden zwaar achteruit gegaan.


Anoniem

14 augustus 2017

Ik heb tot 1 mei 2017 een lease-auto gereden. Sinds 26 mei 2017 heb ik particulier een auto in bezit en heb ik een verzekering afgesloten bij de OHRA. Bij het afsluiten van de verzekering heb ik aan gegeven dat ik drie vrije schadejaren heb. De OHRA heeft vervolgens verzocht een verklaring te tonen van de lease-maatschappijen. Volgens de verklaringen van de lease-maatschappijen heb ik de laatste schade gehad op 8 februari 2014. Dat is dus gerekend vanaf 1 mei 2017 ruim drie jaar geleden. Ik verwachtte dan ook op basis van deze verklaring behoud van de korting op mijn premie zoals bij de afsluiting toegekend. De OHRA reageerde echter met de mededeling dat er schade had plaats gevonden in de leaseperiode waardoor mijn premie verhoogd zou worden met € 30,- per maand. De OHRA zegt dat ik door de schade op -5 schadevrije jaren ben gezet en daardoor bij de OHRA op NUL moet beginnen. Ik vind dit misleiding want ik heb aangetoond dat ik drie schadevrije jaren heb.