icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Klachtenkater uitgereikt

Nieuws
|
UPC wint de klachtenkater van de Consumentenbond, een ‘prijs’ voor de meest opvallende klacht die de bond ontving tijdens de campagne ‘Klachten zat?’. De klacht was van een mevrouw die al jarenlang niet gebeld kon worden door UPC-klanten, zonder dat UPC dit op kon lossen. Inmiddels heeft UPC het probleem van de klaagster verholpen en haar een compensatie aangeboden.

   Gepubliceerd op:12 juni 2012

De Consumentenbond startte in juli 2011 de Campagne Klachten zat? Los het op! om de klachtenafhandeling in Nederland te verbeteren. Tijdens de campagne ontving de Consumentenbond ruim 900 berichten van consumenten die hun klachten meer dan zat zijn. Uit deze meldingen selecteerde de Consumentenbond drie opvallende klachten, waarna consumenten mochten stemmen op de gekste, meest frustrerende klacht.

Klachten

Consumenten kunnen hun klachten vanaf nu niet langer melden op klachtenzat.nl, maar op ons klachtenforum. De Consumentenbond lanceerde dit online platform begin juni om consumenten en bedrijven de mogelijkheid te bieden samen tot een oplossing voor klachten te komen. UPC is één van de 125 bedrijven die hun medewerking hebben toegezegd.