Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Financiële afhandeling
Grace
17 april 2024Volstrekt ondermaatse klantenservice met de attitude en praktijken van botte boerin van boerenmarkt-in-Casablanca: 5 weken geleden heb ik telefonisch om een betalingsregeling gevraagd m.b.t. 2 ! maanden (totaal ca.€120). Geen enkele follow-up, in plaats daarvan een brief van Enexis met de mededeling dat “Easy Energy heeft medegedeeld uw contract te beëindigen”. Opnieuw gemaild en gebeld met Easy Energy. Opnieuw geen enkele follow-up. Geen enkele verontschuldiging vanuit Easy Energy voor de door hun gemaakte fouten en nalatigheden. I.p.v. daarvan op de meest asociale onvriendelijke manier, i.e. “mes op de keel”, nl.: je betaalt maar eerst 1 maand en na de betaling kunnen we een betalingsregeling maken voor de andere maand. Nogmaals: dat is een volstrekt ongebruikelijke gang van zaken t.o.v. de consument in Nederland, m.a.w. zo gedraagt zich een botte boerin van boeren-markt-in-Casablanca.
Ook opnieuw aan de telefoon grote mond en geen gelegenheid om uit te praten: blijkbaar krijgen de medewerkers van Easy Energy dit soort interne instructies over hoe de klanten dienen behandeld worden. Conclusie: 0,0 op schaal van 10 voor Easy Energy!
schipper
9 april 2024Easy Energy is een firma die zegt : rechtstreeks in te kopen op de beurs, zodat je bij Easy Energy het goedkoopste van alle energie-.leveranciers uit bent, waarover ik mijn twijfels heb. De informatie-voorziening is daarbij uitermate gecompliceerd. Ingewikkele tarieven etc. Graag ontvang ik een advies welke leverancier het voordeligst is en of ik een variabel of vast contract moet nemen.