icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Voorbeeldbrief trein vertraagd of geannuleerd

Is je binnenlandse treinreis geannuleerd of vertraagd? Dan heb je soms recht op een vergoeding. Krijg je je vergoeding niet op tijd? Klaag dan met een brief of e-mail bij de treinvervoerder. Met de Consumentenbond Brievenhulp begeleiden we je naar de juiste stap of brief. Snel, eenvoudig en oplossingsgericht.

Onze voorbeeldbrieven zijn exclusief voor leden van Geld & Recht of Volledig & Vertrouwd. Log in of probeer ons lidmaatschap.

Brievenhulp nieuwe header 1200x800px
Marco_van_t_Woud_280x280px
Hoi, ik stel je een paar vragen. Daarna mail ik je de juiste brief voor jouw situatie. Deze brief kun je dan zelf naar de treinvervoerder sturen.
Marco van 't Woudt,
Expert consumentenrecht
Marco_van_t_Woud_280x280px
Heb je via de website van de treinvervoerder een vergoeding aangevraagd?
  • Ja

  • Nee

Onafhankelijk en sterk

Jaarlijks geven wij 70.000 leden persoonlijk juridisch advies of financiële tips.
We zijn 100% onafhankelijk en komen al sinds 1953 op voor de belangen van consumenten.