! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Aon zorgverzekering


Aon zorgverzekering

Totaalscore

44 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
44 reviews

Weduwe

19 maart 2021

December gebeld ivm het overlijden van de man van mijn moeder en het ontvangen van een rekening op naam zijn naam. AON vertelde dat mijn moeder en haar man nooit voor brand verzekerd waren. Dus een verzekering afgesloten. Mijn moeder bleef brieven ontvangen, op naam van haar overleden man, de oude verzekering zou worden afgesloten en haar man zou worden geroyeerd en er zou er een deurwaarder komen. Er moest ca 240 euro worden overgemaakt voor de oude inmiddels opgezegde verzekering. Mijn moeder zou 225 euro terug krijgen. Verder bleek dat de oude verzekering wel voor brand was. Weer ontving mijn moeder een brief geadresseerd aan haar overleden man. Weer werd er gerefereerd aan het bedrag dat betaald moest worden en alle dreigementen, terwijl we bevestiging hadden dat de verzekering is afgesloten. Weer gebeld, dat we alles al hadden doorgegeven. AON bleef bij het bedrag en dat er ca 1,5 week gebruik is gemaakt van de oude verzekering en stuurde een brief, gericht aan de overledene.

Dat de verzekering is stopgezet maar dat de betalingsverplichting in stand blijft. Het geld wordt maar over gemaakt De afgesloten inboedelverzekering gaan we opzeggen.

Lees meer Lees minder

Maarten

12 maart 2021

Heel slechte online omgeving om eigen zorgkosten / vergoedingen / polis / e.d. te zien. Onduidelijke informatie. Klantenservices medewerkers zijn aardig, herkennen de problemen t.a.v. informatieverstrekking maar kunnen dit zelf nauwelijks verbeteren. Tenslotte wordt zorg via Zilveren Kruis geleverd en dat loopt wel goed.


Aysegul

12 maart 2021

Zeer slecht, zo slecht dat het niey eens 1 ster verdiend.


vannidejo

3 maart 2021

Meeus pakketten helaas overgenomen door AON. VRESELIJK. Maand geleden heb ik gevraagd om mijn polissen te ontvangen om te zien of we nog voldoende verzekerd zijn, want online kan ik deze niet inzien, omdat we via mijn werkgever een pakket hebben??? Heb ze toen een keer aan de lijn gehad en vervolgens het verkeerde ontvangen en zijn ze verder onbereikbaar, reageren niet op vragen, telefoon wordt niet opgenomen, vragen via contactformulier worden niet beantwoord. Belachelijk het gaat hier om verzekeringen!!!


AnSp

27 januari 2021

Net als vele vanuit IAK (Philips) overgeheveld naar AON. 30 jaar zonder problemen bij IAK gezeten, maar AON is een drama. Communicatie is slecht. Service is niet aanwezig. Je bent gewoon een bankrekining nummer. En daarbij zijn ze ook nog aan de dure kant. Mijn advies er zijn duidelijk goedkopere en betere verzekeringen, als je de keuze hebt kies dan niet AON.