Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
- Afhandeling betaling
- Prijs-kwaliteit
Peter
23 februari 2022Alles moet via de app en daarvoor moet je ook nog de DigID app gebruiken. Ik wil alleen mijn polisblad zien. Hoezo kan dat niet via de website en waarom heb ik die niet gewoon via de mail ontvangen? De app werkt ook voor geen meter. Hij herkent mijn gegevens niet en de klantenservice chat is snel, maar werkt ook erg slecht.
Patrick
15 november 2021Alle moet via een app die het niet doet. Let op je hebt dus ook geen verzekeringspas.
Patrick
22 oktober 2021Internet ziektekosten verzekeraar waarbij het vrijwel onmogelijk is alles via internet af te handelen omdat de ICT al maanden niet functioneerd. Zelfde probleem als moeder maatschappij ONVZ.
Ton
26 juni 2021Begin er niet aan !!! Niet bereikbaar. Geen service. De app werkt niet en betalingen komen dus niet omdat ze steeds zeggen dat de foto niet leesbaar is terwijl ik toch werkelijk alles er op kan lezen. Laat je niet misleiden door de goedkope premie of dat ze onder ONVZ vallen. Heb ik namelijk helaas wel gedaan.
Pjotr
10 juni 2021De slechte medewerkers klantenservice en klachtbehandeling zijn de lage prijs niet waard. Trap er niet in mensen!