icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van ZEKUR zorgverzekering


ZEKUR zorgverzekering

Totaalscore

46 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
46 reviews

Elus

27 november 2018

Telefonisch foute info geven, vervolgens een nota van het ziekenhuis krijgen omdat er geen contract meer is. Goedkope verzekering maar je moet vooral niets mankeren want de nota's vliegen je vervolgens om je oren.


Aletta

27 september 2018

Nog nooit z on slechte verzekering gehad willen alleen geld innen en zeker niet uitbetalen! In het buitenland een ongeluk gehad maar bij zekur wetrn ze niet hoe het gaat in het buitenland!!!


anoniem

24 augustus 2018

Echt belachelijk, deze zorgverzekeraar. Anderhalf jaar geleden ongeluk gehad in het buitenland. Hiervoor spoedeisende hulp moeten ontvangen. Toentertijd meer dan drie kwartier aan de telefoon gehangen met de ZEKUR alarmcentrale. Werd van het kastje naar de muur gestuurd en niemand wist precies waar ik mijn claim moest indienen. Tot op de dag van vandaag nog bezig met de afhandeling van deze claim. Geen van de medewerkers bij de klantenservice weet daar precies hoe of wat, niemand kan je de juiste informatie geven en uiteindelijk moet je het altijd zelf maar uitzoeken en belandt de rekening alsnog op je eigen deurmat. Mocht je twijfelen om deze verzekering af te sluiten: Het is goedkoop, maar het is het geld absoluut niet waard. Echt géén aanrader.


Priya

18 mei 2018

Ik zit mijn hele leven al bij Unive, maar ze zijn ineens zonder mijn medeweten een rechtzaak tegen me gestart en dat hoor ik pas achteraf. Waarom? Omdat er blijkbaar 1 termijn automatische incasso is misgegaan 2 JAAR geleden. Ze hebben me er nooit op attent gemaakt - ik had al die tijd niet eens door dat die incasso mislukt was. Pas 2 JAAR later gooiden ze er ineens 500(!) euro extra bovenop wegens "wanbetaling" en als ik ze vraag om verzendbewijzen van herinneringen en aanmaningen, kunnen ze dat niet geven. Ik heb NOOIT een dagvaarding ontvangen van de rechtbank Alkmaar en toen ik ze net belde, zeiden ze alleen "ga maar naar het juridisch loket". Univé heeft hun post niet op orde en geven daar de klant van de schuld om extra geld binnen te harken! En dan nog wel bedragen als 500 euro extra bovenop een mini-bedrag van 88 euro. Pas op als je, je aanmeld! Want als je niet door heb dat je maandelijkse incasso een keertje mislukt, dan wachten ze daar GRAAG 2 jaar mee voordat ze dat bekend


Rochin

25 april 2018

Medewerkers geven vaker verkeerde informatie. Als je belt wil je juist meer informatie krijgen en die krijg je dus maar achteraf beland je juist in de problemen omdat een medewerker doet als of die jou geholpen heeft en in werkelijkheid is het anders