icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van ZEKUR zorgverzekering


ZEKUR zorgverzekering

Totaalscore

52 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
52 reviews

Sva

20 mei 2019

Slechte bereikbaarheid en erg onvriendelijke klantenservice. Totaal niet klantvriendelijk gericht!


NietzoZekur

10 april 2019

Ik heb via mail, telefoon geprobeerd hen te bereiken, echter niet gelukt. Ze nemen na 14 min. niet op.


Jasper

12 maart 2019

- declaraties kloppen vaak niet of worden onjuist verwerkt; - telefonische klantenservice is zéér moeilijk bereikbaar; - telefonische klantenservice verwijst alleen maar door naar de website; - je krijgt geen reactie op vragen via hun webformulier.


Sami

1 februari 2019

Ze zijn oplichters, moeilijk om te bereiken en reageren ze nooit Ik advisser irdereen niet hun iets afsluiten.


Dick

6 januari 2019

Op 29 december ontving ik een brief met dagdatum 19 december erop vermeld (dus lekker in het verleden gedateerd) met daarin de mededeling dat mijn ziekenhuis NIET gecontracteerd is. En daar moest ik het mee doen; ik kan dus ineens niet meer naar mijn vaste ziekenhuis, tenzij ik een duurder pakket afsluit. Opzeggen kon niet meer, het jaar was voorbij. Zekur heeft wat mij betreft niet voldaan aan de informatieplicht. Ze beroepen zich op mijn onderzoeksplicht; ergens ik november herb ik een vrij willekeurige email ontvangen met daarin onderin een link 'Bekijk de wijzigingen voor 2019' zeg maar. Geen duidelijke call to action om te controleren of jouw ziekenhuis gecontracteerd is. Ik heb hiervoor de rechtsbijstand ingeschakeld en ze gaven mij gelijk. Echter is de Wet op een aantal punten wat vaag waardoor een procedure lastig zal zijn.