icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Voorwaarden in begrijpelijke taal

Nieuws
|
Autoverzekeraar Onna-Onna heeft naar eigen zeggen de polisvoorwaarden herschreven in begrijpelijke taal.
Gerard Kroon

Gerard Kroon , Expert Geld & Verzekeringen Gepubliceerd op: 17 juni 2010

Hierdoor zou 95% van de Nederlanders de voorwaarden moeten kunnen bevatten. De AFM wil al jaren dat verzekeraars deze vertaalslag maken. Onna-Onna wil de voorwaarden van haar andere verzekeringsproducten ook gaan vertalen naar begrijpelijk Nederlands.

Vond je dit artikel interessant?

Blijf per e-mail op de hoogte van nieuws, acties en tips. Zo bespaar je geld, voorkom je een miskoop én weet je wat jouw rechten zijn als consument.
We gaan zorgvuldig om met je gegevens. Ben je ingelogd op onze website en heb je de personalisatie cookies geaccepteerd? Dan combineren we je klikgedrag met je persoonlijke gegevens. Zo ontvang je e-mails die zijn afgestemd op jouw interesses. Afmelden kan altijd. Lees ook onze privacyverklaring.