Allsecur pechhulp on demand stopt

Priscilla Blok , Expert Geld & Verzekeren Bijgewerkt op: 24 januari 2020

Het gevolg van het slechts sporadische gebruik van de app is, volgens Allsecur, dat de lage tarieven niet meer gegarandeerd kunnen worden. Terwijl de app wel door ruim 200.000 Nederlands was gedownload. ‘De gemiddelde persoon heeft eens in de 5 jaar pech. Daar zijn de meesten dan ook nog eens extra voor verzekerd. Mooi natuurlijk, maar daardoor wordt de app te weinig gebruikt. Zo weinig, dat wij onze lage pechhulp-tarieven niet meer kunnen garanderen en hebben besloten dit stop te zetten’, legt een woordvoerder uit. Allianz gaat op internationaal niveau op zoek naar een passende oplossing.
Allsecur lanceerde (september 2016) als tweede aanbieder losse pechhulp via een app, tegen een toen iets lagere prijs dan concurrent RoadGuard.
Bereikbaarheid Allianz
Eind 2019 verdween het merk Allsecur en werd dit Allianz Direct. De Consumentenbond krijgt en kreeg veel klachten over bereikbaarheid van de klantenservice van Allianz. We hebben de verzekeraar verzocht om een oplossing.
Nieuwste artikelen
Meer nieuws
-
Nieuws | 23 maart 2023
Doorbraak in Volkswagen Dieselschandaal: rechter wijst compensatie toe -
Nieuws | 1 december 2022
Geen geld meer naar ontbossing -
Nieuws | 4 oktober 2022
Blij met snelle invoering provisietransparantie maar uitwerking moet concreter