! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Allianz Nederland autoverzekering


Allianz Nederland-autoverzekering

Totaalscore

138 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
138 reviews

Ron

18 november 2020

Wilde overstappen, maar de prijs klopte niet met de offerte. Bij navraag zou het later wel geregeld worden. Wat...achteraf regelen. Al meteen problemenvoordat je echt klant bent. Nee, ik heb bedankt, en ben bij mijn oude maatschappij gebleven.


Eduard

9 oktober 2020

Het ziektebeeld van deze tijd doemt ook op in Allianz, waarin de medewerker bij een moeilijke vraag zich aangevallen voelt en mij als schuldige uitmaakt. Met pijn en boosheid kan ik gewoon niet geholpen worden door deze klantenservice, gevolg is dat ik dus met een belangrijke vraag zitten die over veel geld gaat. Ik wil mijn schade terugbetalen, en waarom staan er 3 verschillende bedragen op 2 facturen, en hoe heeft terugbetalen invloed op mijn schadevrije jaren? Ik zie er als een berg tegenop om Allianz te benaderen: heb vandaag 3 x 30 minuten in de wacht gestaan (zonder resultaat) en op de website promoten ze chat functie. Dit werkt natuurlijk niet! Ik raad daarom mensen weer aan om met verzekeraars in zee te gaan die een fysiek kantoor heeft.


Saskia

7 oktober 2020

Klantonvriendelijk, vanwege een niet ontvangen betaling (2x mail gestuurd door Allianz maar in de spambox terecht gekomen) is mijn verzekering niet verlengd. Na 14 jaar klant geweest te zijn, nooit een betalingsachterstand of herinnering etc gehad, wordt nu zonder pardon de autoverzekering niet verlengd. Ik kon smeken wat ik wou, de medewerking zei (na overleg met een collega) dat de verzekering niet werd verlengd. De reden: niet op tijd betaald. Uitleg: mail in de spam terecht gekomen, was geen reden! Maar elk nadeel heb zijn voordeel want: ik heb gelijk een andere verzekering afgesloten en wat blijkt: Allianz (voorheen Allsecure) kost € 246,00 per jaar en via de ANWB heb ik nu een verzekering voor € 143,00 per jaar. Dus naast klantonvriendelijk en bot ook nog eens megaduur!


Berry

6 oktober 2020

Via Independer probeerden we een autoverzekering bij Allianz Direct af te sluiten. Tot onze verbijstering werd de aanvraag afgekeurd. Geheel niets bijzonders aan onze situatie. VW Polo van 10 jaar oud voor een WA + beperkt casco-dekking. Uitleg wordt niet gegeven vanwege privacy. Wat een kafka-aanse reactie. Lage premies voor de happy fee schijnbaar. Wat een bedrijf! Pfff


Anoniem

6 oktober 2020

Moeilijk bereikbaar, meerdere keren gebeld en altijd meer dan 20 minuten moeten wachten. Geen reactie gekregen op een mail.