icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Allianz Nederland autoverzekering


Allianz Nederland-autoverzekering

Totaalscore

61 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
61 reviews

JF

12 november 2018

Bij diefstal van de auto een snelle en correcte afhandeling van de schade. Rij meer dan 15 jaar schadevrij, maar behoor nu ineens tot een verhoogde risicogroep(?) waardoor de nieuwe premie met 16% stijgt. Grrr.


Gerard

28 september 2018

Mijn ervaringen met Allianz: - Reageren niet op e-mails - Rekenen bewust veel hogere premie aan vaste klanten dan iemand die de verzekering via Independer afsluit. (ik bleek via mijn collectiviteitsregeling van mijn werk 90 euro meer te betalen dan iemand die via Independer afsluit. Dat op een bedrag van 500 euro. - Een schade die ik voor eigen rekening heb genomen verwerken ze administratief niet goed waardoor mijn no-claim als nog van 75% naar 60% ging. Conclusie: Ik zou voor een andere verzekeraar kiezen!


Jan

28 augustus 2018

Een jaar geleden heb ik een autoverzekering online bij Allianz afgesloten tegen een net tarief. Na 12 maanden een verlengingsvoorstel ontvangen van Allianz waarin ze de premie hebben verhoogd met meer dan 20% !!!, ondanks dat ik al jaren schadevrij rijd en de maximale no-claim korting ontvang. Het lage tarief van een jaar geleden blijkt nu een ordinair loktarief te zijn. Nu snel op zoek naar een betrouwbare verzekeringsmaatschappij.


Martin

11 juli 2018

Hoe slecht kan je zijn als verzekeraar?! Begin maart ongeluk gehad waar de tegenpartij duidelijk schuldig was en nog steeds is er niks uitgekeerd vanuit Allianz!!! 4 maanden later hebben ze besloten dat ze niet eens zijn met de expert die de auto heeft getaxeerd. Nu willen ze contra expert inschakelen terwijl de auto allang verkocht is! En ze kunnen niet aangeven hoe lang dit nog gaat duren!!! Nooit naar Allianz!


Seleyman

15 april 2018

We kregen te maken met een aanrijding, het was duidelijk van wie de schuld was. Alle gegevens waren beschikbaar, toch krijgen ze het voor elkaar om er 2 maanden mee bezig te zijn. Na de eerste maand heb ik een klacht ingediend (er zou binnen 10 werk dagen gereageerd worden), niets van gehoord. 3 woorden voor Allianz, Traag, Dom, Zwak. Van zo'n grote bedrijf verwacht je wel dat ze hun zaken op orde hebben, maar ze zijn echt waardeloos. ZEKER af te raden.