icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Reviews van Allianz Nederland autoverzekering


Allianz Nederland-autoverzekering

Totaalscore

71 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
71 reviews

Allianz Direct. Niet bepaald Direct

9 november 2019

Je zou van een online verzekeraar verwachten dat de website en de klantenservice goed bereikbaar en helder is. Op de website kom ik regelmatig in een loop terecht. Bij een mail mbt een schade staat een telefoonnummer en de openingstijden van dat nummer. En een mogelijkheid om via mail te communiceren. Via de mail krijg ik geen antwoord. “Ik werk op de polisafdeling. Voor uw vraag moet U bellen met de schadeafdeling” Als je dan op zaterdag (binnen openingstijden) belt word je in het keuzemenu naar de alarmlijn doorgeschakeld. “De schadeafdeling is in het weekend niet open, graag maandag terugbellen.” Kon ik net als Tim en Tom maar weg. Maar dat kan niet want ik heb een jaar na de schademelding nog niets vernomen terwijl mijn schadevrije jaren vrolijk naar -3 zijn gezet.


Ron Vijbel

30 oktober 2019

Mijn verzekering is niet mogelijk aangaande mijn leeftijd 79 en het merk auto Jaguar. Ik heb 28 schadevrije jaren. Mij werd medegedeeld verzekering niet mogelijk inzake leeftijd en type personenauto. !!! DISCRIMINATIE !!!


Allsecur wordt Allianz er zou niets wijzigen!

15 oktober 2019

Allsecur is Allianz geworden. Als je dus contact zoek met allsecur krijg je webpagina Allianz. Dan begint de ellende! Schade formulier online invullen lukt niet omdat je email adres niet bekend is bij Allianz. Nu dan maar even bellen met Allianz. Vergeet het maar Allianz niet bereikbaar! Totaal 3 uur aan telefoon geweest geen contact. In de wachtrij. Dan maar via de chat. Daar kunnen ze je niet helpen. Zij kunnen alleen informatie geven over polissen die nieuw zijn. Dan maar rechtstreeks naar schade bedrijf Top herstel bedrijven. Die kunnen misschien wel het contact leggen. Bij topherstel aangekomen, krijg ik verhaal wij hebben contract tot eind dit jaar en weten niet precies hoe een en ander verder gaat lopen. Zijn erg terughoudend met aanname schade omdat het geen allsecur meer is? Ik voel de aarzeling van het schade herstelbedrijf. Wij kunnen op moment niets beloven is het antwoord.


ahc

14 oktober 2019

Een zeer lage premie, geldt alleen voor het vasthouden van het stuur en model Flinstone auto bouwjaar stenen tijdperk.


Jessica

8 oktober 2019

Ze zijn moeilijk tot niet bereikbaar, als ze wel opnemen dan zijn ze niet vriendelijk of te beroerd om je te helpen.