icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van AllSecur autoverzekering


AllSecur-autoverzekering

Totaalscore

911 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
911 reviews

Bvdlaan

12 april 2020

Voor de zoveelste keer ellende met de slechtste verzekeringsmaatschappij ooit. Het bedrag is betaald met iDeal en dat is bevestigd door jullie. Notabene een dag voor de Pasen gooi je de auto uit de verzekering omdat het intern bij jullie een zooitje is. Telefonisch niet bereikbaar, betalingen niet verwerken maar wel reclame maken dat je zo snel bent. Wat een drama bedrijf. Zo snel mogelijk weg bij All Secure.


jpereboom

12 maart 2020

Nadat Allsecur weigerde mijn nieuwe Toyota c-hr hybride allrisk te verzekeren heb ik het advies van hun chat-medewerker opgevolgd en me bij een ander verzekeraar (die overigens voordeliger bleek) allrisk heb verzekerd kwam vandaag per mail de bevestiging van de opzegging van mijn ingeruilde auto: ”U krijgt (een deel van) uw premie terug. Betaalt u via automatische incasso? Dan storten wij dit na de wettelijke storneringstermijn van 56 dagen op uw rekening terug.” Je moet dus twee maand! Wachten op je eigen geld! Misschien vinden ze het ook ok dat je de premie pas twee maand na ingang van. Polis betaald! Wat denkt U? Moet ik toch aan de reclame van hun denken: zou Eugene Bolt dit ook snel vinden???


jpereboom

11 maart 2020

Ik heb een nieuwe auto gekocht (Toyoya c-hr hybride) en ga mijn oude auto (VW Tiguan) uit 2008 inruilen. Ik wil dus de oude opzeggen en de nieuwe in laten gaan. Op de site lukt dit niet en er komt daar geen uitleg waarom niet. Dus uiteindelijk heb ik via de chat contact gezocht. Nadat de eerste medewerker de chat ongevraagd heeft beëindigd probeer ik het maar opnieuw. Deze persoon laat me na lang zoeken uiteindelijk weten dat ze mijn splinternieuwe Toyota niet all-risk willen verzekeren, maar uitsluitend WA. Ik uit mijn ongeloof en wil graag weten waarom. het duurt even maar dan laat deze persoon weten dat dit te maken heeft met Diefstal en Inbraakgevaar. Als ik vraag of niet vele nieuwe auto's dit gevaar in zich dragen komt geen verdere uitleg en geen mededogen We gaan uw auto niet verzekeren. De adviseur kan zich wel voorstellen dat ik voor een ieuwe auto andere dekking wil hebben dan WA en raadt me aan om een andere verzekeraar te zoeken die dit wel doet.


agnes

4 februari 2020

ze zijn NIET bereikbaar. Niet via email, niet via chat, niet via telefoon. Ik wil een vrijwaring afgeven voor mijn auto, maar dit is gewoonweg niet mogelijk. Ik heb nu mijn geld teruggeboekt via de bank. Misschien komt daar een reactie op....


Nathalie

23 januari 2020

Allsecur is simpelweg niet te bereiken. Na 45 min in de wachtrij te staan heb ik nog steeds niemand gesproken. Word ik doorverwezen naar de website, de chat waar ook niet op gereageerd word?? Uitermate slecht geregeld dit.