icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van AllSecur autoverzekering


AllSecur-autoverzekering

Totaalscore

872 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
872 reviews

M.H.

20 juni 2019

Slechte communicatie en onduidelijke klantenservice. Toen ik belde waarom mijn schadevrije jaren met 5 jaar teruggebracht waren vertelden ze me dat ik schade had gemaakt twv €375. Hier ben ik zelf nooit van op de hoogte gebracht door allsecur. Volgens de klantenservice doen ze dit ook nooit. Toen ik een paar dagen later aangaf dat ik dit wilde afbetalen bleek de schade ineens €2200 te zijn. Dat ze me geen informatie kunnen geven van de tegenpartij en waarom dit bedrag zo buitensporig hoog is als mij door de tegenpartij werd verzekerd dat er niets aan de hand was en dat ik gewoon naar huis kon is nog enigsinds te begrijpen. Ik vind het daarintegen wel kwalijk van de verzekering dat ze je niet op de hoogte brengen dát er schade is en daarna ook nog tegenstrijdige informatie verstrekken over het bedrag waar het dan om gaat. Ik kreeg tevens niet het gevoel dat ik goed, vriendelijk of duidelijk geholpen werd toen ik hiervoor belde. Geen aanrader dus.


Robert

17 juni 2019

Een allrisk verzekering afgesloten op 30 jaar schadevrij (in 31 jaar zelf geen schade veroorzaakt) Na een herberekening kreeg ik 5 weken verhoging van €185 op jaarbasis omdat ik zoals zij zeggen niet meer dan 24 jaar schadevrij zou hebben opgebouwd! Dit even uitgezocht en opgevraagd bij SEPS en ja hoor, Allsecur heeft gelijk, er staan inderdaad maar 24 jaar geregistreerd! Dit verder uitgezocht, nu blijkt dat Allsecur geen no-claim ladder hanteert 🤔 Het opvallende van het hele verhaal is dat een maand later de premie op de site ook verhoogd is met een soortgelijk bedrag en mij nu dus vrolijk de rekening presenteren met het smoesje dat IK de verkeerde informatie heb doorgegeven! DEZE VERZEKERING DUS PER DIRECT BEËINDIGD! WEES GEWAARSCHUWD!


Anoniem

24 mei 2019

Alle leuke reclamespotjes en pakkende teksten op de website ten spijt, de praktijk is totaal anders. Bij schadeafhandeling sta je er helemaal alleen voor. Als je belt met de verzekeraar wordt er steevast opgenomen met Allianz (Allsecur is een dochteronderneming) en de vele verschillende antwoorden die je krijgt maken het contact er niet prettiger op. Een medewerkster stelde ik een specifieke vraag. Het antwoord: 'Kunt u dat niet zelf in de polisvoorwaarden teruglezen'. Een beloofde schadecoach die is er niet! Nu in mijn geval was de tegenpartij overduidelijk de schuldige. Mijn auto stond in een vak geparkeerd, de tegenpartij is daar per ongeluk tegenaan gereden. Toch kwam er nadien een brief binnen waarin de schade op mijn bordje werd neergelegd. Ik ben na een jaartje weg. Wat een farce is dit bedrijf.


IH

23 mei 2019

autoverzekering, indoel en wa verzekering bij allsecur. Als ik ze bel voor schade wordt er nooit iets vergoed terwijl ik wel het uitgebreide pakket heb. ben dr klaar mee. ik stap over na een andere


FRANS

16 mei 2019

als je iets fout invul, is het niet mogelijk om dat te herstellen.