icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Reviews van AllSecur autoverzekering


AllSecur-autoverzekering

Totaalscore

893 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
893 reviews

Peter

30 september 2019

Zeer slecht bereikbaar per telefoon, normaal ca. 30 minuten in de wacht. Vandaag wordt de verbinding direct verbroken!!!!! √Č√©nzijdige schade welke ik gemeld heb middels mijn allrisk verzekering wordt direct aangemerkt dat ik aansprakelijk ben, er wordt niet gesproken dat ik de beheerder van de garage (waar ik door een onoverzichtelijke situatie schade heb gereden) ook aansprakelijk kan stellen en dus de kosten op hen kan verhalen. Nu het dossier gesloten is en ik behoorlijke in noclaimkorting gedaalt ben en dus de komende 5 jaar veel meer premie moet betalen, kan ik de parkeerbeheerder niet meer aansprakelijk stellen. Kortom, zeer slecht bereikbaar en zeer slecht advies, geen idee waarom ze zo'n hoge score hebben op independer.nl!!?


Frank

29 september 2019

Doe je zelf een lol en ga niet in zee met deze verzekeraar (nu allianz direct). Een verzekeraar leer je pas kennen als je ze echt nodig hebt. Zolang je geen schade hebt en netjes en gelaten je premie betaald is er niets aan de hand. Maar.... als je zoals mij de verzekering nodig hebt omdat je een schade hebt leer je de verzekeraar pas echt kennen. Omdat ik een vraag heb over de afwikkeling van de schade heb ik ze gebeld. Na verschillende keren meer dan 30 minuten en zelfs een paar keer meer dan 60 minuten heb ik de moed opgegeven om nog te bellen. Ze zijn telefonisch onbereikbaar.... Recentelijk nog een mail gestuurd met de vraag of ze mij terugbellen. Ook nog niets gehoord. Zodra het kan zal ik snel naar een anderen verzekeraar overstappen. En als jullie slim zijn ga je je hier niet verzekeren.


Jan

25 september 2019

Bizar slecht bereikbaar. Vandaag 3x 45 minuten in de wacht gestaan, waarna de verbinding wordt verbroken.


NIET BEREIKBAAR

24 september 2019

Wegens nood gedwongen omstandigheden ( ZIEKTE) mag - kan niet meer autorijden, moest ik mijn allrisk autoverzekering opzeggen! Dit schijnt bij Allsecur telefonisch onmogelijk te zijn. TELEFOON; Wij zijn dagelijks bereikbaar van 8uur 's morgens tot 9uur 's avonds! Bereikbaar ja zekers zullen wel maar meer dan 2 uur in de wacht ben ik gestopt. Appen werkt ook niet, laat staan mailen. Om zeker te zijn heb ik een aangetekende brief met bewijs van ontvangst verzonden !!!


beller

20 september 2019

slecht bereikbaar, app en telefoon