icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van AllSecur autoverzekering


AllSecur-autoverzekering

Totaalscore

853 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
853 reviews

lk

3 december 2018

Accepteert geen verzekering van personen van 73 jr met snelle auto waar hi al 15 jaar eigenaar is en geen noemen waardige schade heeft veroorzaakt . Dit is discriminatie.!!!!!!


MrFawlty

2 december 2018

Zeer slechte voorwaarden voor verzekerden met veel schadevrije jaren. Bonus/malus ladder is zonder duidelijke communicatie naar verzekerden afgeschaft. Premie nu alleen gebaseerd op schadevrije jaren. Gevolg is dat (met 23 schadevrije jaren) bij een schade de premie met maar liefst 35 % verhoogd wordt (terwijl bij andere verzekeraars deze niet of nauwelijks hoger wordt). Hoe de premie bepaald wordt is onduidelijk.Je krijgt een premievoorstel zonder enige onderbouwing. Ook is de premie op de site is incl. een (niet vermelde) welkomstbonus (antwoord van AllSecur op mijn vraag waarom mijn premie 25% hoger was dan op de site). Gevolg is dus dat je na 1 jaar (zonder schade) een premieverhoging van 20% krijgt. In mijn geval is de premie in 2 jaar tijd (zonder schade) met 37% gestegen !


Constan

22 november 2018

Ver van Allsecure vandaan blijven! Heb nu 2 keer beroep moeten doen op deze verzekering in 2 jaar, beide keren buiten mijn schuld om. Eerste keer reed er iemand bij mij achterop terwijl ik stil stond bij het stoplicht! Tweede maal reed er iemand links in mijn auto omdat deze meer oog had voor haar telefoon dan voor het verkeer. AllSecure doet totaal geen moeite om de schade te verhalen bij de tegenpartij, ze verhogen gewoon eenvoudig je premie voor 3 jaar. Bij beide schade gevallen hoewel ik allrisk verzekerd ben moet ik zelf de BTW betalen! Ik vind het de slechtste allrisk verzekeraar die ik ooit gehad heb. Heb inmiddels al meer dan 20 jaar rijervaring en verzekering ervaring. AllSecure is goedkoper maar levert dan ook totaal geen service uiteindelijk betaal je alles zelf via het verhogen van je premie. Meestal hou ik niet zo van plaatsen van reviews goed of slecht maar nu maak ik graag een uitzondering.


Jelle

21 november 2018

Ik heb tot 2x toe kort achter elkaar schade aan mijn auto gehad buiten mijn schuld om; auto was total loss. Had gehoopt op een flinke vergoeding helaas was dit niet het geval en ontving ik maar 200 euro. Nog steeds niet duidelijk waarom.


L

21 november 2018

Prima gehandeld toen ik hulp nodig had, alleen geen vijf punten omdat ik ontzettend lang in de wacht heb gestaan terwijl ik voor spoed belde!