icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van SNS autoverzekering


SNS autoverzekering

Totaalscore

4 reviews
  • Afhandeling schadeclaims
  • Informatievoorziening van de verzekeraar
  • Klantenservice
  • Prijs-kwaliteitverhouding
4 reviews

Gebruiker1683015599

20 november 2023

Lieve mensen, Blijf af van deze verzekering in alle opzichten, dat is echt geen verzekering maar een mogelijkheid, onzekerheid, twijfel die je uiteindelijk mee naar de rechter moet! Kost meer dat wat oplevert!


JR Jager

12 juli 2023

Echt een hekel slechte service en afhandeling van je schadeclaim. Op de site van sns wordt gemeld dat schade aan je auto binnen 10 dagen wordt afgehandeld. De eerste schade 2 maanden geleden werd pas na 6 weken behandeld (das geen 10 dagen) Vervolgens je 500,- euro minder uitkeren omdat ik niet langer kon wachtten en bij mijn eigen garage de schade heb laten verstek, het was motorisch dus wat moet ik been een schade garant bedrijf, die is er voor blikschade en niet motorisch. Vervolgens bijna 3 weken terug iemand met de deur tegen mijn deur aangezeten. Tegen party bekende schuld, nu moet ik wegens een transitie van volmacht kantoor naar Nationale Nederlanden ruim 6 weken wachtten voordat het in behandeling wordt genomen. Ze gebruikten dezelfde smoes als bij de eerste schade, ja we hebben achterstand opgelopen door de transitie….,, wat heb ik daarmee te maken. Ze dienen binnen 10 dagen de zaak opgelost en hersteld hebben, daarom heb ik mijn verzekering bij hun afgesloten.

Zodra ik deze schade heb laten herstellen step ik per direct over naar een andere verzekeraar. Wat een waardeloze verzekeraar zeg!

Lees meer Lees minder

Noureddine

23 januari 2023

Ik ben al meer dan een jaar klant (autoverzekering). Slechtste dienstverlening ooit, je wordt niet geholpen!


Paladin

7 juni 2022

Ik was overgestapt van de autoverzekering van Promovendum naar de autoverzekering van de SNS in de verwachting dat deze onderling de opzegging zouden regelen of tenminste mij daarover duidelijk zouden informeren dat dit moest gebeuren. Dit is echter niet het geval geweest en ik kom er twee maanden later pas achter via hun tussenpersoon VolmachtKantoor Nederland dat mij oude verzekering niet was opgezegd en ik nu minimaal twee maanden dubbele kosten maak voor een twee autoverzekeringen. Dus weet waaraan je begint met een verzekeraar die nog verblijft in de verdienmodellen uit het jaar 2000, evenals is de informatievoorziening en service. Of doe veel moeite om een overlap te regelen tussen de verzekerde periodes door op het juiste moment de oude verzekering op te zeggen en die nieuwe te laten starten. Ik ga nog proberen restitutie te verkrijgen, maar dat zullen ze voor zichzelf wel goed en duidelijk geregeld hebben.