icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van SNS autoverzekering


SNS-autoverzekering

Totaalscore

10 reviews
  • Afhandeling schadeclaims
  • Informatievoorziening van de verzekeraar
  • Klantenservice
  • Prijs-kwaliteitverhouding
10 reviews

Paladin

7 juni 2022

Ik was overgestapt van de autoverzekering van Promovendum naar de autoverzekering van de SNS in de verwachting dat deze onderling de opzegging zouden regelen of tenminste mij daarover duidelijk zouden informeren dat dit moest gebeuren. Dit is echter niet het geval geweest en ik kom er twee maanden later pas achter via hun tussenpersoon VolmachtKantoor Nederland dat mij oude verzekering niet was opgezegd en ik nu minimaal twee maanden dubbele kosten maak voor een twee autoverzekeringen. Dus weet waaraan je begint met een verzekeraar die nog verblijft in de verdienmodellen uit het jaar 2000, evenals is de informatievoorziening en service. Of doe veel moeite om een overlap te regelen tussen de verzekerde periodes door op het juiste moment de oude verzekering op te zeggen en die nieuwe te laten starten. Ik ga nog proberen restitutie te verkrijgen, maar dat zullen ze voor zichzelf wel goed en duidelijk geregeld hebben.


H

26 oktober 2021

Hier een auto verzekering afgesloten volgens de opgegeven schadevrije jaren. Naar een tijdje kreeg ik bericht dat hun de schadevrije jaren niet over wouden nemen. Andere verzekeraars wel! Dus opgezegd en overgestapt. Nu hebben ze op terug werkende kracht€33pmaand in rekening gebracht. Gebeld maar je wordt steeds doorgeschoven. Slechtste maatschappij ooit. Pas hier mee op!


Joop

21 december 2020

Wat een enorme teleurstelling dat je nog een maand moet doorbetalen als je je verzekering opzegt. Als je zo je geld moet verdienen.... Zeer slechte service. Voelt alsof ze geld van je aftrekken voor niks. Slecht geholpen. Alle inlog gegevens gestuurd naar oud adres... Terwijl ik mijn hypotheek ook bij sns afgesloten heb... Daarom moest ik weer special langskomen op het kantoor


Anoniem

10 maart 2020

Iedereen moet zijn premie betalen! Maar als het door een vergissing 2 keer de premie niet is betaald en dan gelijk je verzekering te schorsen wel erg kort door de bocht! Zijn trouwens de woorden van de RDW


Phan

18 juli 2019

Telefonisch moeilijk te bereiken. 2 keer geprobeerd te bellen. Maar na 15 minuten nog steeds in de wacht. E-mail na een week nog steeds geen reactie.