icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Campagne draait op volle toeren

Nieuws
|
De campagne 'Begrijp je Geld?! Weet waarvoor je tekent' van de Consumentenbond draait op volle toeren. Met deze campagne heeft de Bond de financiële sector gevraagd om financiële basisproducten te ontwikkelen.
Ingrid Zuurmond

Ingrid Zuurmond , Expert Geld & Verzekering Gepubliceerd op: 5 mei 2011

De ASN Bank heeft zich als eerste aangemeld met de bestaande spaar- en betaalrekeningen, maar inmiddels hebben ook Acura Assuradeuren en Proteq zich ingeschreven met een aantal verzekeringen.

'We bekijken graag de mogelijkheden om onze producten nog klantvriendelijker te maken', licht een woordvoerder van de ASN Bank toe. 'Maar de voorstellen van de Consumentenbond leiden niet automatisch tot verbetering. Wij bekijken ze op hun toegevoegde waarde en uitvoerbaarheid'.

Campagneleider Carel van Vredenburch: 'We richten ons met de campagne op consumenten die zich niet willen of kunnen verdiepen in financiële details. Wij hopen dat aanbieders meer rekening willen houden met deze grote groep door basisproducten te ontwikkelen'.

Kijk voor meer informatie over de campagne op www.consumentenbond.nl/begrijpjegeld.

Schrijf je in voor onze e-mails

Blijf op de hoogte van nieuws, acties en tips. Zo bespaar je geld, voorkom je een miskoop én weet je wat jouw rechten zijn als consument.
We gaan zorgvuldig om met je gegevens. Ben je ingelogd op onze website en heb je de personalisatie cookies geaccepteerd? Dan combineren we je klikgedrag met je persoonlijke gegevens. Zo ontvang je e-mails die zijn afgestemd op jouw interesses. Afmelden kan altijd. Lees ook onze privacyverklaring.