icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 46.666666666666664 van 100
3 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 33.333333333333336 van 100
Klantenservice
score reviews 33.333333333333336 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 60 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 60 van 100
3 reviews
Sorteer op

“”

Door J.W op 26 juni 2023
score reviews 55 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 40 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 80 van 100

Bedrijf heeft 2 maal 190,-- overheidscompensatie uitbetaald.(nov./dec. 2022) daarna heeft het Bedrijf de de overheidsoverheids compensatie (2x 190,--) op mijn jaarafrekening van mijn opbrengsten (zonnepanelen) afgetrokken (380,-- euro). Dit is vlgns mij ( en de rijksoverheid ) een overheidscompensatie regeling aan de klant en niet aan het bedrijf. Het bedrijf is de tussenpersoon.

“”

Door Wouter op 13 maart 2023
score reviews 60 van 100
Informatievoorziening
score reviews 40 van 100

Klantenservice
score reviews 40 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 80 van 100

Ivm drastisch lagere tarieven destijds van Greenchoice overgestapt op Powerpeers. Al snel liep ik tegen problemen aan met hun website en app. Verbruiks data komt laat binnen, de site is traag en je ziet stukjes van de techniek (markup) voorbij flitsen. Na een verhuizing bleef het oude adres steevast de begin pagina en de app ondersteunt slechts een adres, wat je raad het al, ons oude adres was. Na nog verdere tariefverhogingen zijn we terug naar Greenchoice gegaan. Geen aanrader.

“Tot op heden waardeloos, hoop dat ze snel verbeteren anders ben ik weg als klant ondanks de hoge ter”

Door Gj op 7 maart 2023
score reviews 25 van 100

Tot op heden geen al te hoge pet op van dit bedrijf, jaarrekening gekregen en gelijk gereclameerd moest 1200 bij betalen, alles op de rekening leek te kloppen qua meterstanden maar op 1 januari van 2023 hebben ze op 1 dag ca 800kwh gebruikt hebben volgens de kwh meter die ca 8 en ook deze stond op de rekening hier voor werd ook nog eens de volle mep gerekend terwijl het energie plafond al in werking was van ,40 cent ook werd de terug geleverde energie voor het gemak niet genoteerd. Ik hoefde de rekening niet te betalen en er zou een nieuwe komen nu ruim een maand later nog geen rekening wel een mail of ik even het openstaande bedrag wil betalen, mag met ideal niet dus.