icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Bekijk de Vlucht Claim Service |

Compensatie tot €600 per persoon

VluchtClaimService

Samsung komt consumenten tegemoet na problemen update

Nieuws | Samsung gaat consumenten helpen die zich bij de Consumentenbond gemeld hebben met problemen met hun Samsung Galaxy SII. Een update naar Android 4.0 verliep niet bij alle toestellen goed. De gedupeerden kunnen hun toestel direct naar het Samsung Service Center sturen voor reparatie. Als tegemoetkoming krijgen zij een micro SD kaart.

Gepubliceerd op:  17 juli 2012


Begin mei startte de Consumentenbond een meldpunt voor consumenten die na een update naar Android 4.0 problemen kregen met hun Samsung Galaxy SII. Een nieuwe software update van Samsung bleek niet alles op te lossen. Veel gehoorde klachten waren een snel leeglopende batterij of een slecht werkend toetsenbord en ook de update van de Galaxy Note gaf problemen. In totaal ontving de Consumentenbond bijna 600 meldingen.

Meer informatie

Mensen die hebben gereageerd op het meldpunt ontvangen 17 juli een e-mail van de Consumentenbond met meer informatie. Samsung benadert consumenten die hun klacht hebben geplaatst op Klachtenkompas.nl rechtstreeks via die site. Consumenten die zich niet hebben gemeld bij de Consumentenbond kunnen met een niet goed functionerend toestel naar de (web)winkel of provider waar ze het toestel gekocht hebben.

Lees ook: