! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Storing Nieuwsbrieven en Mijn abonnementen

Door een storing werken de nieuwsbrieven en Mijn abonnementen niet in de Mijn Consumentenbond omgeving. Er wordt gewerkt aan een oplossing. | Contact met klantenservice

Bestellingen retour sturen

Niet tevreden over een bestelling? Dan kun je die terugsturen naar de Consumentenbond. 

Bijgewerkt op:1 maart 2018


Zo stuur je een bestelling terug

  • Stuur het onbeschadigde product, als het mogelijk is, in de originele verpakking terug.
  • Heb je de verpakking niet meer, zorg dan dat de bestelling goed is verpakt. Bijvoorbeeld in een stevige envelop.
  • Het product kun je gratis binnen 14 kalenderdagen na ontvangst terugsturen naar:

    Consumentenbond
    Antwoordnummer 2259
    2502 XB Den Haag

  • Vermeld je gegevens (naam en adres)

Je kunt het herroepingsformulier bijvoegen als je dat wilt.