icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Probleem met betalen


Betaalmethoden

Je kunt betalen met een machtiging voor automatische incasso of iDEAL. Zelf geld overmaken kan ook.

Lees meer

Betalen mislukt

Twijfel je of je betaling is gelukt? Check eerst je bankrekening. Is het bedrag niet van je rekening geschreven? Neem dan contact op met de Klantenservice.

Lees meer

Herinnering ontvangen

Waarschijnlijk heb je een factuur van de Consumentenbond niet op tijd betaald. Controleer je rekeningafschrift en bekijk of het bedrag is afgeschreven. Is dat niet het geval, dan kun je je openstaande factuur eenvoudig betalen.

Lees meer

Aanmaning ontvangen

In eerste instantie wordt altijd eerst een betalingsherinnering gestuurd. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Heb je na deze herinnering niet op tijd betaald, dan krijg je een aanmaning en kan het bedrag worden gevorderd. Bovendien riskeer je een boete en kan je lidmaatschap of abonnement worden beëindigd.

Lees meer