Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
- Afhandeling betaling
- Prijs-kwaliteit
G
24 april 20221 ster is nog te veel.telefonisch moeilijk te bereiken- slechte communicatie en informatie-slecht administratief systeem-deelt mede e-mails niet te hebben ontvangen ondanks dat ze een ontvangstbevestiging hebben gestuurd als autoreply- belt nooit terug na telefonisch contact. Reageert pas op e-mails na het sturen van diverse herinneringen. Stuurt goedkeuring voor uitvoeren van behandeling aan zorgverlener en verzekerde en weigert vervolgens deze goedkeuring na de behandeling uit te betalen. En zo voort. Bezint eer gij begint is mijn goede raad.
Twa
9 maart 2022Zeer slecht. 1 ster is nog teveel. Op het moment dat iemand dringend hulp nodig heeft laat Aevitae je keihard vallen. Ze drijven je tot wanhoop en maken mensen geestelijk kapot. Aevitae NEE, ga nooit met dit bedrijf in zee.
Pietje
11 augustus 2021De mensen van de klantenservice zijn vriendelijk en behulpzaam. Maar daar stopt het ook mee. De verzekeraar is waardeloos. Past polisvoorwaarden naar eigen believen toe in jouw nadeel. Er is niet te communiceren met medewerkers die kosten afwijzen en wanneer je een klacht indient is het antwoord zo wollig en voor meerdere regels te interpreteren. Waardeloos dus!
Dela
26 januari 2021The worst insurance i have ever used in my life. Unprofessional and irresponsible client support, lack of proper administration, feedbacks are not reviewed. I was waiting for two years, and hoped they will improve, cancelled at the end of 2020 as it was too much to handle with them. Only stress.
Nee
9 december 2020Afhandeling van nota's altijd uiterst correct. Prijs-kwaliteitverhouding goed. Komt veel te weinig aan bod tijdens vergelijkingen van zorgverzekeraars op de diverse sites.