Totaalscore
- Afhandeling betalingen
- Informatievoorziening van de verzekeraar
- Klantenservice
- Prijs-kwaliteitverhouding
A Voort
16 november 2023Is een betrouwbare en ondersteunende verzekeraar welke nakomt wat in de polis wordt aangeboden , wij hebben de restitutie polis .
Ton
27 januari 2023Doen nooit moeilijk over een vergoeding
Kwam toch goed
27 januari 2023Er zijn erg veel fouten gemaakt door Aevitae vorig jaar,maar alles is rechtgezet,bv een vergoeding via de aanvullende verz.die afgewezen werd.Is na 2keer aevitae aanspreken toch vergoed.Zo zijn er zeker nog 2 problemen geweest,die doordat ik oplet werden opgelost.Zelf meedenken met Aevitae dus.
Casper
27 januari 2023Ik ben voor tweede jaar klant van Aevitae. Via het magazine Plus kwam ik uit bij Aevitae. Ik wilde vrije keus van behandelaars, ook alternatieve - en mondzorg. Ja, het is duurder dan vorig jaar, maar dat zijn praktisch alle verzekeringen. Ik vind de klantenservice erg vriendelijk en kan alles schriftelijk doen, ook nota’s insturen en overzichten van uitgaves krijgen. Voor mij is dat belangrijk.
LB
27 januari 2023Prima polis, oorspronkelijk collectief van het assurantiekantoor van werkgever. dat inmiddels door grote verzekeringsmaatschappij is overgenomen. Merk nu weinig van een collectiviteit die goede voorwaarden voor haar leden bedingt. De laatste collectiviteitskorting is intussen verdwenen en niet altijd op een nette manier. Nu nog steeds goede maar intussen wel dure polis. Ook zijn dit jaar polisvoorwaarden in negatieve zin veranderd.