icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van AnderZorg zorgverzekering


AnderZorg zorgverzekering

Totaalscore

115 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
115 reviews

Peter Joustra

15 juni 2018

Al 2 keer discussie gehad met Anderzorg over de aanvullende Tandartsverzekering. Via allerlei kleine lettertjes weten ze het zo te draaien dat ze niets uitkeren. Als consument verlies je je in codes en uitkeringen. Weet u het verschil tussen T43 en M05? Wij niet en zeker niet op voorhand. Echt de allerslechtste verzekering die we ooit hebben gehad. Wij kwamen van Zilveren Kruis en uiteindelijk is die maar 5 per maand duurder. Dom dom dom.


van Hoorn

31 maart 2018

Anderzorg is wel erg snel met het inschakelen van gerechtsdeurwaarders. Dit valt mij vies tegen. een beetje huishoudelijke financiële planning is niet mogelijk en ik vind niet dat anderzorg daarmee hun menselijke kant laat zien. Ik de warboel aan facturen denk ik soms, dan betaal ik die met mijn volgende loon, maar als ik een factuur 2 weken laat liggen dan heb ik al meteen een gerechtsdeurwaarders brief. Hierin wordt geschermd met allerlei wetsartikelen waardoor ik mij erg klein vind. Dit is stress die ik juist wil voorkomen. Juist van een zorgverzekering vind ik het niet fijn dat zij niet een menselijke kant hebben en hun klanten willen ont stressen. Iedereen heeft wel eens een factuur die even iets later betaald moet worden. Nu heb ik alleen maar extra kosten en extra stress...


H.J.St.

24 maart 2018

De score is laag, nu we,l want anderzorg heeft bij de vergoeding van brillen een grote fout gemaakt door alleen te vergoeden als de bril online gekocht word bij "Ace and Tate" met alle gevolge van dien. Oogmetingen bij een beperkt aantal opticiens in Nederland, soms 50 km of meer verderop, die men dan ook nog apart moet betalen


Patrick

12 maart 2018

Al vanaf eind december bezig een onterecht geincasseerd bedag (€800) terug te krijgen, na vele telefoontjes en toezeggingen nog steeds geen geld gezien 1 grote schande heb er geen ander woord voor, is er geen instantie war deze praktijken aan de kaak gesteld kunnen worden????


Hans C.

27 februari 2018

Ik ben verontwaardigd over de manier waarop de brillenvergoeding via de aanvullende "Extra" verzekering per 1 januari 2018 is gewijzigd. Je bent nu verplicht om bij een volslagen onbekende keten (Ace & Tate) met slechts enkele vestigingen in Nederland een bril te kopen als je althans in aanmerking voor een vergoeding wilt komen. Schande!