icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van AnderZorg zorgverzekering


AnderZorg zorgverzekering

Totaalscore

145 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
145 reviews

Dion

15 juni 2020

Vergoeding voor een knie-orthese voorgeschreven door een orthopeed afgewezen. Uit de motivatie bleek dat ik wel aan alle criteria voldoe. Telefoonnummer op de brief gebeld voor een toelichting en onder het mom van corana wordt verteld dat ik een ander nummer moet bellen. Dus: men schrijft zelf in een brief bel dit nummer, wanneer je belt wordt er als als excuus gezegd dat men over de telefoon, het is 15 juni en Nederland is uit de lockdown, geen vragen kan beantwoorden ivm corona. Wat ontzettend klantonvriendelijk, met deze insteek/dit beleid zal het hopelijk niet lang meer duren voordat klanten hun heil zoeken bij een integere zorgverzekeraar. Van de 'ortese-proffessional' die de aanvraag heeft ingediend gehoord dat van anderzorg bekend is dat een aanvraag standaard meerdere keren moet worden ingediend eer er iets vergoed wordt. Als een percentage dat niet doet heeft men weer wat euro's verdiend. Jammer dat je zo geld wilt verdienen.


Slecht

27 maart 2020

Heb een tandarts verzekering bij anderzorg, ik heb een flinke rekening gekregen van de tandarts Maar anderzorg betaald niets. Ik betaal 135 euro per jaar aan deze aanvullende verzekering nu geeft anderzorg 75% tot 250 euro dus schiet je hier totaal niets mee op en betaal je gewoon alles zelf ook de communicatie is zeer slecht met anderzorg


Heleen

12 februari 2020

Ik vind dat Anderzorg zeer onduidelijk is in zijn communicatie


Teleurgesteld

3 februari 2020

Ik ben teleurgesteld over de mate waarin men bereid is te helpen zoeken naar een oplossing. Het lijkt administratief te ingewikkeld om een betaling van januari naar december te verschuiven, om er zo voor te zorgen dat ik kan overstappen naar een andere verzekering. 'er zijn regels', is een terugkerend antwoord, in plaats van 'we gaan ons best doen om u te helpen!'. Ik vind Anderzorg onpersoonlijk en niet service/oplossingsgericht.


milou

2 december 2019

Administratie niet in orde,te veel eigen risico in rekening brengen.Drie jaar bezig voor een oplossing .Ik krijg als Antwoord U kunt een klacht indienen Bij SKGZ .Lees email hieronder. Beste meneer H....., Afgelopen dinsdag hebben wij telefonisch contact gehad over uw verzoek voor een overzicht van vorderingen. Ik geef u graag een toelichting. Klacht Te veel Betaald Aan het begin van het jaar hebben wij uw klachten besproken en toegelicht. We hebben aangegeven dat u voor verdere stappen terecht kan bij het SKGZ. Hiervoor verwijs ik naar de e-mail die mijn collega C.... u op 13 maart heeft gestuurd. Als u andere vragen heeft dan over deze kwestie helpen we u graag.