icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 52.5 van 100
6 reviewsSchrijf een review
Afhandeling betalingen
score reviews 56.666666666666664 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 50 van 100
Klantenservice
score reviews 53.333333333333336 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 50 van 100
6 reviews
Sorteer op

“Redelijk voor ons gezonde verzekerde”

Door De Jong op 27 januari 2023
score reviews 80 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 80 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 80 van 100

Klantenservice
score reviews 80 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Nooit ziek dus weet het niet Is niet zo duur voor ons gezonde mensen. Hoewel altijd nog te veel.

“Gewoon een slecht gebeuren soms verkeerde rekeningen directie loopt op haar tandvlees”

Door Vosje op 27 januari 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Zeer slechte administratie, niet te bereiken via de mail kortom slechte directie

“Anderzorg is een starre organisatie en niet klantgericht”

Door Johan op 10 januari 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Inmiddels ben ik sinds 2022 weg bij Anderzorg maar daarvoor ben ik jaren daar verzekerd geweest. Helaas ben ik nog steeds bezig om terechte zorgkosten uit 2021 vergoed te krijgen. Deze zorgkosten heb ik nu (januari 2023) voor de vijfde keer ingediend. Anderzorg wijst een declaratie met minimale toelichting af. Je kunt dan zelf geen extra informatie geven maar je moet gelijk een nieuwe declaratie indienen. Je krijgt ook geen lijst met fouten maar elke keer wordt iets afgewezen om een nieuwe kleine fout. Dit is de lijst van foutjes in de rekeningen: 1. Einddatum behandeling zat in begin 2022 terwijl alle gedeclareerde uren in 2021 stonden 2. Begindatum stond verkeerd 3. Prestatiecode ontbrak (stond wel in de eerste rekening maar dat geldt niet voor Anderzorg) Anderzorg vindt dat de zorgaanbieder maar een perfecte rekening moet sturen en dan elke keer een volledige rekening. Zelf heb ik liever een zorgaanbieder die goede zorg levert.

“Tevreden.”

Door Jan.dobbelaer op 20 december 2022
score reviews 60 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 60 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 60 van 100

Klantenservice
score reviews 60 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 60 van 100

Tot nu toe nog steeds geen problemen.

“Geld, geld en nog eens geld.”

Door Duin op 1 december 2022
score reviews 45 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 60 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 40 van 100

Klantenservice
score reviews 40 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Er wordt gebruik gemaakt van ZCN voor patiëntenvervoer en dat is nog slechter dan slecht. Als taxivervoer krijg je soms een oude bus toegewezen. Rollators op stoelen en in het trapgat bij de deur (lijkt mij ernstig in strijd met veiligheidsregels. Begeleiding kan niet bij patiënt zitten. Zelf rijd ik de kortste route in 32 minuten. Taxi neemt snelwegroute in 38 minuten. Volgens de regels mag de eerder genoemde oude rammelbus er 25% langer over doen. Echter er werd meer dan 70 minuten over gedaan. Dus een gigantische overschrijding van tijd. Helaas kotste de patiënt pas buiten de bus en heeft dagen niet gegeten. Ook ging patiënt liever dood dan nog een keer mee te gaan.