Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
- Afhandeling betaling
- Prijs-kwaliteit
Leonieke
3 februari 2022Anderzorg is in principe een keurige verzekeraar. De polisvoorwaarden en website zitten goed in elkaar. Ze zijn goedkoop en desondanks goed ( telefonisch) bereikbaar en deskundig. Ik moet echter 3 sterren aftrek geven omdat: - ik niet weet hoe zij met vergoedingen omgaan, omdat ik nog nooit een beroep heb gedaan op de verzekering. - Anderzorg in november 2021 een nieuwe, goedkopere Basisverzekering lanceerde ( de Basis Compact) waarover zij de bestaande verzekerden niet inlichtten. - Anderzorg heeft gemeend om voortaan de polisvoorwaarden alleen in online vorm aan te bieden. Ook na een klacht hierover met het verzoek om het om te draaien ( in pdf vorm aanbieden met de mogelijkheid om zij ook online te bekijken) werd niet gereageerd. Ook de Nederlandse Zorg Autoriteit neemt hierin geen actie.
Paul F.
30 november 2021Een buitenland declaratie is natuurlijk altijd lastig, maar op deze wijze mijn declaratie afhandelen is wel erg tenenkrommend. Het gaat hier om 6 behandelingen in kliniek en ziekenhuis en medicatie en onderzoeken voor een totaal van ongeveer € 120 (!). 4 bonnetjes voor een totaal van € 20,00 worden toegewezen. Andere 2 worden afgewezen omdat: 1. de bon niet in zijn geheel leesbaar was ; dat klopt hij was wat vervaagd ( was een roze bon ), maar een deel was helder leesbaar en de bedragen heel helder. Ze willen nu nog wel een keer kijken naar het deel wat dan wel leesbaar was..haha 2. op de factuur was een bedrag met potlood bijgeschreven. Ja, helaas, zo gaat dat dus in Colombia. Half uur aan de lijn met 2 medewerkers en nu gaat een derde er nog een keer naar kijken. Nog een keer een recatie gehad dat ze er naar kijken maar inmiddels al 8 maanden doodse stilte. Tenenkrommend, kinderachtig, burocratisch, zonder enig gevoel van werkelijkheid, gedrag van de buitenlanddeclaratieafdeling.
BobW
28 oktober 2021Tot op heden heb ik geen klachten over Anderzorg. Je wordt keurig te woord gestaan of via de chat wordt het geregeld. Wat je bij iedere zorgverzekeraar moet doen, goed weten wat wel en wat niet vergoed wordt. Qua prijs/prestatie heb ik niets te klagen. Zoals bij vrijwel alle zorgverzekeraars is de informatie veel, maar vaak onduidelijk en soms moeilijk te vinden.
Walter
27 oktober 2021Werkt digitaal en is ook telefonisch goed bereikbaar
Dick
27 oktober 2021Goede prijs/kwaliteitsverhouding. In de loop der jaren is gebleken dat ze een betrouwbare partner zijn.