icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van De Friesland Zorgverzekeraar zorgverzekering


De Friesland Zorgverzekeraar zorgverzekering

Totaalscore

141 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
141 reviews

MVO

2 augustus 2019

Jaren lang klant geweest.Lange periode collectief, werd meteen van salaris afgeschreven.Nwe baas doet dit niet.Dus moet meteen ook een maand vooruit betalen.Even 320.Word aan de telefoon niet goed uit gelegd.Word zelfs beticht van wanbetalen.Ik wil namelijk een betalingsregeling voor mijn eigen risico.Dien een klacht in.Duurt allemaal heel lang.Betaal mijn betalingsregeling voor het eigen risico.Maar om te pesten doen ze dit als premie vooruit betalen.En zeggen dat ik binnen 1mnd even 350 e moet betalen.Als ik geen 310 kan betalen.En ik 1mnd vooruit betalen onzin vind.Was eerst nooit, nu opeens wel.Dan kan ik zeker geen 350 betalen.Ja als ik stop met eten.Maar dan draaien ze als nog op voor de kosten als ik in het ziekenhuis kom.Waarom zo moeilijk.Premie gewoon per mnd, niks opeens vooruit.En een betalingsregeling voor het eigenrisico.


Mvo

2 augustus 2019

Jaren lang klant geweest.Lange periode collectief, werd meteen van salaris afgeschreven.Nwe baas doet dit niet.Dus moet meteen ook een maand vooruit betalen.Even 320.Word aan de telefoon niet goed uit gelegd.Word zelfs beticht van wanbetalen.Ik wil namelijk een betalingsregeling voor mijn eigen risico.Dien een klacht in.Duurt allemaal heel lang.Betaal mijn betalingsregeling voor het eigen risico.Maar om te pesten doen ze dit als premie vooruit betalen.En zeggen dat ik binnen 1mnd even 350 e moet betalen.Als ik geen 310 kan betalen.En ik 1mnd vooruit betalen onzin vind.Was eerst nooit, nu opeens wel.Dan kan ik zeker geen 350 betalen.Ja als ik stop met eten.Maar dan draaien ze als nog op voor de kosten als ik in het ziekenhuis kom.Waarom zo moeilijk.Premie gewoon per mnd, niks opeens vooruit.En een betalingsregeling voor het eigenrisico.


anne

21 juli 2019

ik ben sinds een aantal jaren verzekerd bij De Friesland. Gedurende die jaren niets anders dan lof. een kleine week geleden telefonisch contact gehad om dat ik een 4-tal vragen had. Bereik was snel, eerlijkheid gebied mij te zeggen dat dit niet altijd het geval is, en kreeg een medewerker aan de lijn. De medewerker heeft al mijn vragen adequaat en naar volle tevredenheid (soms na overleg met een andere afdeling) afgehandeld. Niets anders dan lof! Kreeg ik ook nog een aantal uren later een bos bloemen bezorgt om mij op te vrolijken. Nog nergens meegemaakt en deze onverwachte geste maakte zeker dat ik niet alleen verwonderd maar ook wat blijer werd.


sam

15 juli 2019

Wat een slecht bedrijf. Klantenservice is slecht, ze kennen hun eigen betalings kenmerken niet en als zij een fout maken moeten wij ervoor betalen. Had een betalingsregeling omdat ik een paar maanden heel krap zat. Nou gewoon netjes aan de afspraak gehouden, elke maand netjes betaald. Krijg ik oppeens een brief "Omdat je niet heb betaald stoppen we de betalings regeling en moet je binnen 14 dagen 220 euro betalen" dus ik denk oh misschien hebben ze mn geld nog niet binnen dus ik bellen, eerst ander-half uur in de wacht, kost me ook lekker klauwen met geld, krijg ik een vrouw aan de telefoon "ja je hebt niet betaald" dus ik haal mn bank afschriften erbij 27 mei 115 euro gewoon netjes betaald "dat tellen we voor juni" dus ik vraag waarom ze dat dan niet gewoon voor mei hebben gerekent "omdat de eerste keer afschrijven niet lukte dus dan tellen we het voor de volgende maand want je heb te laat betaald"..Nou 220 betaald met het juiste kenmerk.. Maar dat telde niet dus moet ik weer betalen.


An

24 januari 2019

Probeer er iemand voor te krijgen lukt niet. Dagen bezig. Telefoon kapot gegooid.