Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
- Afhandeling betaling
- Prijs-kwaliteit
Alex
8 maart 2022je mag wel premie betalen maar als je wat hebt doen ze alles om onder de betaling uit te komen
Stefania
26 januari 2022Slechte verzekering! Ik heb twintig jaar premie betaald voor deze verzekering en de eerste keer dat ik problemen had, betaalden ze niet. Ik raad het niet aan
Jeroen
21 januari 2022Zeer slechte klantenservice, je staat er helemaal alleen voor
Bianca
3 december 2021Wat een lieve mensen. Paul en Esther dank voor het mooie gesprek!
Tristan
15 november 2021FBTO beweert dat ze met de klant meedenken, maar ik heb dat absoluut niet zo ervaren. Ik slik metforminepillen. Bij FBTO is het merk Sandoz het preferente merk, maar van dat merk krijg ik dusdanig vaak en op onverwachte momenten last van zeer vervelende diarreeklachten, dat ik mijn huis niet uit durf omdat ik te allen tijde in de buurt van een toilet dien te zijn. Ik vond dat dit niet langer kon en ben overgestapt op het merk Aurobindo. Vanaf de overstap naar dit merk zijn de diarreeklachten als sneeuw voor de zon compleet verdwenen, maar FBTO weigert dit merk te vergoeden omdat het niet het voorkeursmerk is, ondanks dat mijn huisarts heeft aangegeven dat het vanwege medische noodzaak is. Ook na veel contact met hen gehad te hebben, werd niet overgegaan op vergoeding, zelfs niet gedeeltelijke vergoeding, dus dat ik de kosten voor het voorkeursmerk vergoed zou krijgen en de rest zelf zou bijleggen. Het is bij hen alles of helemaal niks. Ze verwijzen alleen maar naar hun voorwaarden of naar de zorgverleners.
Meedenken met de klant is er absoluut NIET bij!