icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Interpolis zorgverzekering


Interpolis zorgverzekering

Totaalscore

76 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
76 reviews

Bennie

11 april 2022

Onprofessionele organisatie. Onbereikbaar zowel telefonisch als via hun app. De drukte door de storm van twee maanden geleden is hun excuus.


Martin

10 maart 2022

Ik probeer een polis te wijzigen, heb daarvoor 2 x gebeld met Rabobank / Interpolis en heb daarvoor 2 x 25 minuten in de wacht gestaan, bij de 3e keer bellen was ik gelijk aan de beurt. Mevrouw wil mij telefonisch niet verder helpen omdat ik een polis blijkbaar alleen maar online mag wijzigen. Vervolgens ingelogd, staat mijn polis niet online....... Ronduit slecht dat men een klant niet telefonisch verder wil helpen. (PS ik ben nu 15 jaar klant bij Interpolis en heb nog nooit een schade te hoeven melden.)


Fam willems

9 maart 2022

Ik ben altijd te vreden geweest over interpolis .totdat ik overstapte met mijn auto naar een andere verzekering .toen begonnen ze vervelend te doen met de schade vrije jaren .zodat je eigenlijk niet over kan stappen .omdat je in de periode dat je bij hun zat een andere auto hebt gekocht .mensen pas op .ik ben hier heel erg van geschrokken .gelukkig door zlm goed opgelost .


Tim van der winden

15 februari 2022

Interpolis heeft de boel niet op orde . Premie betaald op de 7de . Vervolgens word er weer afgeschreven op de 13de . Contact opgenomen en mevrouw erkende de fout maar was wel bang dat ik hier door weer bij het cak word aangemeld . Wat een aanfluiting


Slechte ervaring Interpolis

6 februari 2022

Pas mijn Hypotheek overgezet naar een andere Hypotheek verstreker. Ook gelijk mijn verzekering aanvraag op overlijdensverzekering bij de dochtermaatschappij van de Rabobank, namelijk Interpolis gedaan. Wat een drama mijn vrouw werd binnen 2 uur al geaccepteerd en diezelfde dag wist men ook al de premie binnen te harken!! Voor mij gold dit niet ik werd niet gelijk geaccepteerd omdat ik 12 jaar geleden wat lichamelijke problemen had ,waar ik overigens al 10 jaar geen last van heb. Gisteren na al eerder een belletje te hebben gedaan en hun die ook bij de huisarts vragen hebben gesteld het verlossende woord NIET GEACCEPTEERD dit terwijl ik op mijn werk de jongere generatie er met het grootste gemak uitwerk en nooit ziek ben erg vreemd allemaal ik zie ook aan de hand van de recenties 63%slecht dat ik niet de enige ben met slechte ervaringen.

INTERPOLIS bedankt na al die jaren trouw mijn verzekeringen (de meeste)en al 36 jaar Te hebben gehad keihard te worden afgeserveerd, top ik kan u zeggen dat ik al mijn huidige verzekeringen ook die van mijn vrouw zal opzeggen en zeker in mijn gehele netwerk deze ervaring zal delen en zal resulteren en negative publiciteit.

Lees meer Lees minder