icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 40 van 100
7 reviewsSchrijf een review
Afhandeling betalingen
score reviews 45.714285714285715 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 42.857142857142854 van 100
Klantenservice
score reviews 31.428571428571427 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100
7 reviews
Sorteer op

“Bezint eer ge begint bij deze club!”

Door Addje op 7 juli 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

HIER NOOIT EEN VERZEKERING AFSLUITEN!!!!! wachttijden van minimaal een halfuur als ergens voor belt. Dan eindeloos van het kastje naar de muur sturen. Verschillende afdelingen die volledig langs elkaar heenwerken eindeloos de bal heen en weer spelen om zelf maar niet te hoeven uitbetalen. Echt ontzettend vervelend. Twintig jaar alle hier in mijn alles en één verzekering. Altijd braaf mijn premie betaald. En nu beschadigt iemand mijn auto op een parkeerplaats. Dit valt onder zijn WA verzekering. Ook bij interpolis, dus kat in het bakkie lijkt mij. Inmiddels ben ik al twee maand bezig, heb ik uren aan de telefoon gezeten, is de schade expert gewoon niet komen opdagen zonder af te bellen of achteraf hier contact over op te nemen en zo kan ik echt nog pagina’s volschrijven over deze vreselijke organisatie die enkel als doel heeft zoveel mogelijk premies op tee strijken en bij uitbetaling net zo lang te traineren en te klieren tot de verzekerde het er maar bij laat zitten. Echt verzeker jezelf waar je wilt maar never-nooit niet bij deze club. Echt verschrikkelijk.

“Neem een goede verzekering, niet Interpolis!”

Door Auke Stieber op 19 april 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Ik ben al 20 jaar klant. Nooit iets via de verzekering geclaimd. Elke maand keurig betaald. Nou heb ik 3 december 2022 per ongeluk een raampje ingetikt bij mijn schoonouders namens sinterklaas.. Nu (18-04-2023) nog steeds bezig om het te verhalen op mijn aansprakelijkheidsverzekering. Via de app keurig alle gegevens en uitleg toegestuurd. Krijg ik na 20 keer bellen à 60 min. in de wacht een mail dat ik de informatie van het voorval incl. foto’s via de mail moet toesturen. Waarvoor is die app eigenlijk bedoelt?? Ik ga overstappen naar een verzekering die wel de moeite neemt om iets voor je te doen. Wat voel ik mij genaaid!!!!!!!!!!!!!!!! Ondertussen is de schade vergoedt door de verzekering van mijn schoonouders. Die doen gelukkig niet moeilijk. Gaat om 350 euro voor het vervangen van een raam. Interpolis de groeten!!

Door Marc op 24 februari 2023
score reviews 20 van 100

Ik heb diverse verzekeringen bij deze onderneming Paar maanden geleden schade gemeld nooit meer iets van gehoord Inmiddels een van de financieel dienstverleners die vette winst maakt door geen enkele prestatie te leveren aan de consument Als argument zal personeelsgebrek worden opgegeven. Wat een fragante leugen is, omdat er geprobeerd wordt om met minimale bezetting zo veel mogelijk geld naar binnen te harken De vrolijk geïntroduceerde App is fake Triëst als je zo geld wilt verdienen

“Goede verzekering”

Door Tova op 27 januari 2023
score reviews 100 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 100 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 100 van 100

Misschien niet de goedkoopste maar nog nooit problemen gehad. Altijd goed behandeld. Al vele jaren klant.

“Je met engele geduld hebben, wil je telefonisch contact willen.”

Door John op 17 januari 2023
score reviews 65 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 80 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 60 van 100

Ik ben al jaren aangesloten bij Interpolis en was zeer tevreden. Afhandeling van schades is goed, je moet alleen engelen geduld hebben om telefonisch contact te krijgen. Ik wilde namelijk een schademelding annuleren. De site geeft aan dat dit alleen telefonisch kan. Telefonisch werd aangegeven dat de wachttijd 5 tot 10 minuten zou duren. Echter na 25 min stond ik nog steeds in de wacht. Vervolgens heb ik de tussenpersoon (Rabobank) gebeld en daar mijn annulering doorgegeven en vervolgens een klacht ook daar neergelegd. Ook kan ik mijn producten die ik bij Interpolis heb afgesloten niet op mijn interpolis terug vinden. Deze geeft aan dat ik die niet heb, terwijl ik wel mijn schademeldingen kan bekijken. Op de vraag of ik deze dienstverlener zou aanbevelen, zeg ik: Ja,qua afhandeling en service Nee, vwb de bereikbaarheid.