icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Interpolis zorgverzekering


Interpolis zorgverzekering

Totaalscore

57 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
57 reviews

Andre

30 januari 2020

Reis inentingen gehaald en bij declaratie bleek dat de ene GGD de andere niet is. In plaats van glasheldere landelijke afspraken met een instituut GGD is er lokaal handje klap gedaan en kan je wel bij een vage dokters praktijk terecht, maar niet bij een gerenommeerd en hoogstaande organisatie om 100% vergoed te kunnen krijgen..


maartje

29 januari 2020

Je wordt bij de firma list en bedrog zeer slecht behandeld Willens en wetens papieren achterhouden zodat, je ergens anders geen nieuwe zorgverzekering kan afsluiten. een grote slappe hap....


Anoniem

27 maart 2019

Keren niet uit wat volgens de polisvoorwaarden wel moet. Betreft hier onenigheid over de opmaak van de nota welke de zorgverlener naar de verzekering heeft bgestuurd. Ik word nu verantwoordelijk voor het versturen van een juiste nota. Op zijn minst bijzonder omdat ik hier geen invloed op heb. Nergens in de polisvoorwaarden staat dat ik hier verantwoordelijk voor ben. Zorgverlener voldoet aan criteria NZA


Johan

14 november 2018

Diagnose die in Nederland niet beschikbaar is maar wel in het buitenland wordt niet vergoed. Ook al gaat het om paar tientjes. De beoordeling van de aanvraag was zeer onoordeelkundig en absoluut niet servicegericht. Consult of behandeling in buitenland? Devies lijkt: zo veel mogelijk afwijzen.


JML

19 januari 2018

Ik ben al ruim 42 jaar klant bij de RaboBank en Interpolis. Alle bankzaken en verzekeringen en die van de kinderen heb ik er ondergebracht. Ongeveer 8000 euro per jaar. Met name is de adminstratieve afhandeling is een bron van ergenis: verkeerd berekende premie, aanmaningen op reeds lang betaalde facturen, 'spooknota's', aanmaningen op een vordering die niet bestaat en erg dreigend geformuleerd. Schijnbaar is de vertrouwde cooperatie van weleer veranderd in een arrogante organisatie, die niet eens meer de moeite neemt, of in staat is, inhoudelijk op vragen te reageren. Wel wordt elk jaar bij de verzekeringspremie een bedrag in rekening gebracht van bijna 400 euro wegens 'dienstverlening RaboBank', in mijn geval van ongeveer 400euro. De hoogte van dit bedrag kan ik niet rijmen met de daarvoor geleverde prestatie: niets meer dan een automatisch aangemaakt berichtje dat ik de polissen kan downloaden van hun web-site. Jammer, want de afhandeling van schades is prima.