icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 48.18181818181818 van 100
11 reviewsSchrijf een review
Afhandeling betalingen
score reviews 60 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 41.81818181818182 van 100
Klantenservice
score reviews 41.81818181818182 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 49.09090909090909 van 100
11 reviews
Sorteer op

“Laat de klanten zelf uit maken post of digitaal”

Door J.. Weeda op 21 november 2023
score reviews 25 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Betalen voor de post schande

“Zaken lijken verbeterd sinds enige tijd”

Door A.A.M. van den Berg op 16 november 2023
score reviews 60 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 60 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 60 van 100

Klantenservice
score reviews 60 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 60 van 100

Rekeningen door fouten geregeld niet betaald. Later door terechtwijzen wel.

“vervelend in contact”

Door Gebruiker1573568714 op 31 juli 2023
score reviews 40 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 40 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 40 van 100

Klantenservice
score reviews 40 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

vind het declaratiesysteem heel erg op online gericht, arrogante toon voor telefoon

“Star en formeel”

Door Gebruiker1555668779 op 13 juli 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

In buitenland met spoed opgenomen. Verzekeraar is slecht bereikbaar door de vele keuzemenu’s die doorlopen moeten worden. € 20 beltegoed voor je er doorheen bent. Declaraties worden vergoed is de boodschap. Bij thuiskomst ingediend maar niet ontvankelijk verklaart. Vertaling door beëdigd tolk is voorwaarde. Kosten zijn €100 per rekening van soms nog geen € 50. Declareren kost in dit geval meer dan de opbrengst. Ook met lokale omstandigheden zoals vervoersmogelijkheden voor partner die wordt ingeschakeld bij de zorg wordt geen rekening gehouden. Iza is goed in simpele zaken maar met een deelnemer meedenken is te veel gevraagd. Je mag anders verwachten van een bedrijf met deze omvang. Geen aanrader dus.

“niet aan te bevelen. Duur en onbereikbaar voor vragen”

Door P.A. op 7 juni 2023
score reviews 40 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 60 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 40 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Betalen voor post van IZA. SCHANDALIG Bericht gekregen van IZA dat ik vanaf juli 2023 euro 15,-- per 12 mmaanden moet betalen om post van IZA op papier te ontvangen. Post ontvangen per e-mail is gratis. SCHANDALIG deze klantonvriendelijke houding. De premies rijzen de pan uit en dat ook nog dit. Daarnaast zijn er vele oudere verzekerden die geen e-mail kunnen of willen gebruiken. Zij worden nu op0 kosten gejaagd. Een reden te meer om te overwegen volgend jaar over te stappen naar een andere verzekeraar. Heb de laatste jaren alleen maar slechte ervaringen met de IZA.