“Laat de klanten zelf uit maken post of digitaal”
Door J.. Weeda op 21 november 2023Betalen voor de post schande
Betalen voor de post schande
Rekeningen door fouten geregeld niet betaald. Later door terechtwijzen wel.
vind het declaratiesysteem heel erg op online gericht, arrogante toon voor telefoon
In buitenland met spoed opgenomen. Verzekeraar is slecht bereikbaar door de vele keuzemenu’s die doorlopen moeten worden. € 20 beltegoed voor je er doorheen bent. Declaraties worden vergoed is de boodschap. Bij thuiskomst ingediend maar niet ontvankelijk verklaart. Vertaling door beëdigd tolk is voorwaarde. Kosten zijn €100 per rekening van soms nog geen € 50. Declareren kost in dit geval meer dan de opbrengst. Ook met lokale omstandigheden zoals vervoersmogelijkheden voor partner die wordt ingeschakeld bij de zorg wordt geen rekening gehouden. Iza is goed in simpele zaken maar met een deelnemer meedenken is te veel gevraagd. Je mag anders verwachten van een bedrijf met deze omvang. Geen aanrader dus.
Betalen voor post van IZA. SCHANDALIG Bericht gekregen van IZA dat ik vanaf juli 2023 euro 15,-- per 12 mmaanden moet betalen om post van IZA op papier te ontvangen. Post ontvangen per e-mail is gratis. SCHANDALIG deze klantonvriendelijke houding. De premies rijzen de pan uit en dat ook nog dit. Daarnaast zijn er vele oudere verzekerden die geen e-mail kunnen of willen gebruiken. Zij worden nu op0 kosten gejaagd. Een reden te meer om te overwegen volgend jaar over te stappen naar een andere verzekeraar. Heb de laatste jaren alleen maar slechte ervaringen met de IZA.