icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van IZZ Zorgverzekering (VGZ voor de Zorg) zorgverzekering


IZZ Zorgverzekering (VGZ voor de Zorg) zorgverzekering

Totaalscore

104 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
104 reviews

Anoniem

31 oktober 2018

Men zegt dat men voor de werkers in de zorg is echter..... indien met toestemming nodig heeft voor een behandeling. waar de huisarts en de revalidatiearts achter staan ( zij schreven de verwijzing) .....wijst men deze af . Men krijgt geen contact met de beoordelende afdelingen. Je weet niet wie je beoordeling heeft gedaan. De indicatie die zij stellen wijkt af wat de huisarts en de revalidatie arts stellen . Het is een organisatie waar je duur voor betaald en werkgever betaald ook mee (cao ziekenhuizen). Je kunt de duurste en beste verzekering hebben bij het IZZ daar heb je echter niets aan.


Miriam

29 oktober 2018

Over het algemeen positief over IZZ tot nu. IZZ is voor mensen in de zorg. Maar als je serieus zorg nodig hebt, laten ze je vallen als een baksteen. Teveel zirgverleners dus te duur. Fysiotherapie wordt niet vergoed, terwijl ik verzekerd ben voor onbeperkt fysiotherapie en vorig jaar medisch flink wat voor mijn kiezen hebt gehad. Ronduit schandalig!!!


Lilian

8 september 2018

Afspraak gemaakt om facturen per mail te ontvangen. Wat gebeurt er, niets. Nu dus, weer een aanmaning plus kosten. Gewoon een verdienmodel voor hun. Niets kan schriftelijk, want je kunt hun enkel telefoneren ( call center ). Ik wil ook niet DIGOD gebruiken van de overheid.


annoniem

26 april 2018

zeer slechte verzekering tandarts geen vergoeding bij tandvleesproblemen


Cor

29 maart 2018

Administratief erg slecht. Bij vraag om verduidelijking voor wat betreft afwijzing lepelen ze een standaard antwoord van hun website op en gaan niet in op de door mij gestelde vraag. Afhandeling reisverzekering eveneens erg slecht. Ik had een reisverzekering bij IZZ afgesloten en kreeg een ongeluk in het buitenland. Ik moest een halfjaar wachten tot de schade werd betaald. Het argument was dat zij deze verzekering ergens anders hadden ondergebracht en dat die maatschappij traag in de afhandeling was. Ik heb gezegd dat ik daar niets mee te maken had, dat was hun probleem. Ik was toch immers bij hen verzekerd!