! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van IZZ zorgverzekering


IZZ zorgverzekering

Totaalscore

155 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
155 reviews

Ploffels

27 januari 2021

Daar de IZZ nog steeds geen contract heeft met de Bergman kliniek , zijn in onderhandeling en is nu 27 januari, ben ik genoodzaakt om een restitutie polis af te sluiten. Vorig jaar heeft dit ook zolang geduurd . Toen waren ze net op tijd. Ik heb gevraagd of ik de restitutie polis weer kan omzetten als zij b.v. in februari wel gecontracteerd zijn. Ik loop al bij de pijnpoli Bergma, echter na 90 dagen wordt je dossier gesloten. Ik was er 1 oktober voor het laats. Nu wil ik doorgestuurd worden, voor mij van groot belang, dat dit in de Bergmankliniek gebeurd. De extra kosten voor de polis zijn € 16 x 12 = € 192, kassa. Ik vind dit zeer klantonvriendelijk. IZZ is er niet uit en ik moet voor de kosten opdraaien. Ik ben al 52 bij het IZZ. Ik vind dat de polis moet kunnen worden aangepast bij contract. Ik moet voor 31 januari mijn polis wijzigen en zit hier een jaar aan vast,..ppppffffff


Manuela

13 januari 2021

momenteel ben ik bezig om een goedkeuring te krijgen voor een buikwand correctie na het vele afvallen na een gastrick bypass tot nu toe krijg ik exact 2 de zelfde brieven van afwijzing omdat ik te weinig verminking heb dus op de basisverzekering word het niet vergoed! per 1 januari 2021 heb ik er een aanvullende verzekering voor daar krijg ik zou ik het op vergoed krijgen als het niet uit de basis verzekering vergoed word. mits de voorwaarden. die zijn behoorlijke smetplekken die heb ik. 12 maanden op stabiel gewicht. 50 kilo afgevallen doormiddel van een gastrick bypass een velschort van 6 cm ik heb zelf 8,5cm een patsbruch van 3 die heb ik dus ook. een klacht is inmiddels via het online formulier ingevuld. HOE GAAT DIT AFLOPEN???


Jarine de Voogd

28 december 2020

IZZ maakt grote fouten, duurt maanden voor ze in actie komen om dit op te lossen, je kunt niet mailen dus nooit op een gemaakte afspraak terugkomen, die zijn nl. telefonisch gemaakt en de volgende keer heb je weer een andere medewerker aan de telefoon die ook weer nergens van af weet en hele andere antwoorden geeft en dan kun je weer overnieuw beginnen en wordt er niks opgelost.


Trees

16 november 2020

Uitermate tevreden. Ik heb het duurste pakket. En heb hier helaas de afgelopen jaren veel gebruik van moeten maken. De klantenservice kon ik altijd terecht met mijn vragen. De betalingen werden vlot afgehandeld. De prijs- kwaliteit verhouding vind ik ook prima. Overstappen doe ik in ieder geval niet.


Je Zet

10 november 2020

goede dekking, goede service, premie aan de hoge kant