icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van IZZ Zorgverzekering (VGZ voor de Zorg) zorgverzekering


IZZ Zorgverzekering (VGZ voor de Zorg) zorgverzekering

Totaalscore

102 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
102 reviews

Lilian

8 september 2018

Afspraak gemaakt om facturen per mail te ontvangen. Wat gebeurt er, niets. Nu dus, weer een aanmaning plus kosten. Gewoon een verdienmodel voor hun. Niets kan schriftelijk, want je kunt hun enkel telefoneren ( call center ). Ik wil ook niet DIGOD gebruiken van de overheid.


annoniem

26 april 2018

zeer slechte verzekering tandarts geen vergoeding bij tandvleesproblemen


Cor

29 maart 2018

Administratief erg slecht. Bij vraag om verduidelijking voor wat betreft afwijzing lepelen ze een standaard antwoord van hun website op en gaan niet in op de door mij gestelde vraag. Afhandeling reisverzekering eveneens erg slecht. Ik had een reisverzekering bij IZZ afgesloten en kreeg een ongeluk in het buitenland. Ik moest een halfjaar wachten tot de schade werd betaald. Het argument was dat zij deze verzekering ergens anders hadden ondergebracht en dat die maatschappij traag in de afhandeling was. Ik heb gezegd dat ik daar niets mee te maken had, dat was hun probleem. Ik was toch immers bij hen verzekerd!


Monique

10 februari 2018

Ik moest een nieuw gehoorapparaat hebben. Moet ik €166,25 bijbetalen. Stelletje afzetters! Laag inkomen of niet, dokken moet je!


anneke van der sluis

15 januari 2018

Hoe weet ik of mijn declaratie terecht is afgewezen? Als ik dit via internet opzoek, klik ik op een groen vakje. In alle groene vakjes staat precies dezelfde tekst. Iets over een budget dat overschreden is. Als ik na veel wachten iemand aan de telefoon krijg, zegt deze: "ja dat is bekend, en het klopt niet". Als ik haar vraag de (tandarts)declaratie te bekijken - komt ze erachter dat de tandarts is vergeten een machtiging aan te vragen en dat we wel een gedeelte vergoed krijgen.Iedere handeling blijkt een code te hebben en er zijn veel verschillende handelingen nodig om tot zo'n prothese te komen. Mijn mening is, dat bij elke vergoeding of weigering zou moeten staan waarom dit gebeurt en dat de lijst met coderingen op de website moet staan zodat ik het kan controleren). Kortom, volledig ontransparant. Ze kunnen doen wat ze willen en je kunt het niet controleren...