Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
- Afhandeling betaling
- Prijs-kwaliteit
Femke
24 juli 2018Ontzettend slechte vergoeding. Ik heb meerdere aanvullende verzekeringen en zelfs met doorverwijzing van de huisarts betaal ik me nog helemaal scheel. Ik heb het gevoel dat het eerder het vullen van hun zakken is, dan mijn zorg verzekeren. 1x heb ik een behandeling gehad waarbij een kwaadaardige moedervlek is weg gehaald op advies van de dermatoloog (€750 eigen risico) en recent een onderzoek bij de kno arts omdat ik blijvende gehoorschade heb opgelopen na een duikongeval een aantal jaar geleden. Slechthorend links, chronische tinitus. Na veel spontane bloedneuzen toch maar voor controle terug geweest. Mocht ik nu wel even 350€ aftikken. God dank heb ik mijn eigen risico omlaag gegooid na het fiasco van vorig jaar.
KHM
2 maart 2018Weinig meedenkend. Je wordt over hetzelfde onderwerp steeds van verschillende informatie voorzien. Nog nooit zo veel problemen gehad dan met CA direct.
Demery
7 december 2017Verzekeringen zijn nu eenmaal duur, maar ik ben heel erg tevreden over czdirect. Ook voor mijn voorbereiding voor een half jaar naar het buitenland hebben ze mij super geholpen aan de telefoon en uitgebreid advies gegeven over mijn vergoedingen, hoe ik het aan moet pakken en directe contactgegevens vanuit het buitenland. Nota's worden ook snel uitbetaald. Het online systeem vind ik erg fijn werken en geeft een duidelijk overzicht van je verbruik, polis en vergoedingen.
WJJ
29 augustus 2017Alles goed geregeld,nooit nergens geen omkijken naar.
anoniem
29 augustus 2017De administratie is snel, zorgvuldig en correct. Ik kan desgewenst rechtstreeks advies vragen aan een verpleekundige van de verzekering. En er is de mogelijkheid - ik heb er zelden gebruik van hoeven maken- om telefonisch inlichtingen te vragen over (onduidelijkheden in) mijn pakket.