icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Reviews van Menzis zorgverzekering


Menzis zorgverzekering

Totaalscore

255 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
255 reviews

El

4 december 2019

Ik betaalde elke maand mijn premie via automatische incasso. Een keer hadden ze door nog onbekende reden het geld teruggestort zonder dat ik het door had. Ik kreeg een herinnering maar checkte het en zag dat ik echt bij was met de betaling. Na de tweede herinnering toch maar gebeld. Het lag toen al bij de deurwaarder. Ik snapte er toen nog niks van. Ik kreeg incassokosten van 40 euro. . Ik kwam erachter wat er mis was gegaan en had toen direct alles betaald behalve de incassokosten. Ik was het daar niet mee eens. Zowel Menzis als de deurwaarder zagen mij als wanbetaler. Ik werd gedagvaard omdat ik aangaf dat ik het eens was met de incassokosten van 40 euro. Ik vertelde aan de rechter wat er was gebeurt. Uiteindelijk werd 40 euro 540 euro welke ik binnen 2 dagen moest betalen. Gelukkig kon ik het betalen maar wat een gedoe zeg om 40 euro. Ik werd niet meer als mens behandeld maar als wanbetaler waaraan verdiend moest worden. Ik heb echt te doen met mensen die in de schulden zitten.


Angel

23 oktober 2019

Ik krijg rekeningen dat mijn premie niet is betaald, die ik elke maand netjes heb betaald! Ook heb ik dit aangetoond, heb het de laatste maanden zelfs via ideal betaald. Als ik inlog op mijn menzis dan snap je er al helemaal niks meer van want dan staat er ineens een mega hoog bedrag open. Dat klopt al helemaal niet! Ik word niet goed van menzis!


YvIE

12 september 2019

Deze verzekeringsmaatschappij heeft tot hoger doel zo weinig mogelijk betalen. Informatie wordt niet of verkeerd verstrekt, enkel met doel om alles te traineren. Gesprekken worden selectief en verkeerd weergegeven. Als het hun uitkomt, doen ze een, totaal onterecht, beroep op de privacy wetgeving (terwijl je alleen informatie vraag die openbaar zou moeten zijn) met het doel jouw telefoontje in het dossier te krijgen. Zorg in het buitenland, waarvoor ze zouden moeten betalen als in Nederland wachttijden te lang zijn, wordt niet vergoed onder het mom dat dat in Nederland kan, echter een alternatief wordt dus niet gegeven in een zeer acute situatie. Hier gaat men over lijken.


Hesselink

9 september 2019

Gewoon slecht, slechte onbeschofte klantenservice, duur


anoniem

5 september 2019

Waardeloos bedrijf!! Eerst krijg je een brief dat je een acceptgiro krijgt en vervolgens sturen ze het via de mail (in je spam lijst).. Nu niks gezien natuurlijk omdat dit ook een waardeloos systeem is, tot je een brief van de deurwaarde krijgt. Ik stap over naar een ander en zo te lezen heb ik hier niet als enige last van..