Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
- Afhandeling betaling
- Prijs-kwaliteit
Ymca
3 december 2021Vooralsnog is de afwikkeling van zorgverzekering kwesties goed. Waar ik mij het meest aan erger, is de informatievoorziening over de nieuwe zorgverzekering. Bij de nieuwe tarieven is een brief meegezonden waarbij de verzekerde wordt aangeproken met JE - JOUW en JIJ. Hierover contact gehad met de verzekeraar die echter verwees naar het algemeen beleid op dit terrein van NN. Heb gevraagd om dringend naar deze kwestie te kijken aangezien het voor oudere mensen, maar ook jongere mensen geen respect toont naar de klant toe. Uiteindelijk stond op 1 A4: 43 keer JE, JOUW of JIJ genoemd.
idem
1 december 2021De meeste zaken (geen ingewikkelde) worden vlot afgehandeld.
Anoniem
29 november 2021Bijzonder slechte klantenservice. Weten nooit iets en dan houdt het op en mag je het zelf uitzoeken. Ben nog geen enkele keer adequaat geholpen met een vraag.
Marlon
17 november 2021De declaraties worden heel erg slecht afgehandeld. Al 3 brieven in 4 maanden ontvangen van de zorgverzekeraar dat de afhandeling langer duurt dan normaal. Deze verzekeraar overhandigd ook je privé gegevens aan een derde partij via zij inhuren om vervolgens negatief advies af te geven. Kijk alsjeblieft uit voor de komende jaar als je opzoek bent naar een zorgverzekeraar. Nationale Nederlanden is te rooskleurig. De afhandeling 9 van de 10 keer fout afgewikkeld, de medewerkers geven zelf keer op keer aan dat er iets fout is gegaan. Dit is een onderneming die kennelijk winst probeert op te potten. Liever naar VGZ of Achema, de bekende en professionelere zorgverzekeraars.
Jan
12 november 2021Gewoon goed qua afhandeling en informatievoorziening. Dekking ook inorde