icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Nationale-Nederlanden zorgverzekering


Nationale-Nederlanden zorgverzekering

Totaalscore

43 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
43 reviews

Lopach

18 maart 2018

Duimgewricht gebroken in het buitenland. Lokale arts zendt me met spoed naar een speciale sportkliniek. Diagnose wordt na mri-scan gesteld: onmiddellijke operatie. Zorgverzekeraar Delta Lloyd zegt geen betalingsgarantie af te geven aan deze prive-kliniek. Wel aan staatsziekenhuis 40 km verderop. Spoedeisende hulp aldaar deelt mee mij de komende drie dagen niet te kunnen opereren ivm "capaciteitsproblemen" en kunnen geen garantie geven voor de dagen erna ivm ernstiger medische ongevallen dan mijn gebroken duim. Duim wordt gefixeerd met gipsverband. Volgende dag opnieuw contact met Delta Lloyd. De pijn wordt steeds erger, hele hand zwelt op, is blauw en ik maak me ernstig zorgen en slaap slecht. Dit meld ik aan DL met de toevoeging dat ik in het op hun advies doorverwezen staatsziekenhuis niet geholpen kan worden. DL gaat opnieuw overleggen en weigeren op mijn voorgestelde alternatieve oplossing in te gaan; namelijk mij laten behandelen in de prive-kliniek. DL: geldbelang.


Jennifer

28 november 2017

Allereerst is de voorlichting door de klantenservice beneden pijl. Acht van de tien keer telefonisch verkeerde informatie. Dien je een klacht hierover in dan krijg je excuus maar er verbetert niets. Bovendien moet mijn man een hartoperatie ondergaan. Wachttijd Utrecht ruim 3 maanden. Cardioloog stelde voor mijn man tot die tijd op te nemen in het ziekenhuis. Ben gaan informeren en vond een snellere operatiemogelijkheid in Hasselt. Binnen 4 weken kon mijn man worden geopereerd. Dus veel minder kosten voor Delta Lloyd. Geen opnamekosten en de operatie stukken goedkoper. Nu las ik iets over reiskosten. Dus naar Delta Lloyd gebeld. Tot drie keer toe kreeg ik de informatie dat ik recht zou hebben op reiskosten. De vierde keer werd mij gezegd geen recht daarop te hebben. De laatste medewerker gaf aan een klacht in te dienen. Vond het te gek voor woorden. Vanmiddag werd ik teruggebeld. Nee mevrouw”regels zijn regels” . “ Het is uw keus om de operatie in Belgie te laten plaatsvinden.


Lecoq

26 juli 2017

Prima zorgverzekeraar. Heb nooit problemen ondervonden bij deze zorgverzekeraar. Aantrekkelijke zorgpakketten.


lmb

26 juli 2017

Tot nu toe geen fijne communicatie mee gehad, afspraken worden niet nagekomen en financieel maken ze er een potje van.


Mieke

26 juli 2017

Delta Lloyd stuurt bevestiging van acceptatie aanvullende tandartsverzekering van EUR 1.500 naderhand stuurt met een polis voor aanvullend EUR 500 zonder mij hier nader over te informeren. bij reclamatie beroept Delta Lloyd zich op het feit dat men een tandartsverklaring aan mij heeft verstuurd die ik nooit ontvangen heb.Ik had de polis maar goed moeten lezen. Ik ben ervan uitgegaan dat de bevestiging van acceptatie onder voorwaarden waar ik aan voldeed voldoende was om ervan uit te gaan dat de aanvullende verzekering geaccepteerd was. Als Delta Lloyd mij tijdig had geïnformeerd dat de tandartsverklaring niet ontvangen was, die ik overige nooit ontvangen heb, had ik dat alsnog kunnen regelen of een andere verzekering kunnen afsluiten. Inmiddels zit ik met hoge tandartskosten die niet gedekt zijn. Bij Delta Lloyd moet je dus opletten en de kleine lettertjes lezen waar men zich op beroept. Ik ga ervan uit dat meerdere mensen in deze truck van Delta LLoyd getrapt zijn,