icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Genomineerd voor Website van het Jaar |

Wij gaan ervoor. Jij ook? Stem meteen

website van het jaar 2017

Reviews van Nedasco zorgverzekering


Nedasco zorgverzekering

Totaalscore

12 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
12 reviews

Janneke

5 september 2017

Zorg omtrent de bevalling en verblijf in het ziekenhuis na een keizersnede wordt volledig het eigen risico in rekening gebracht terwijl deze zorg daarvan is uitgesloten. Zij verwijten het ziekenhuis een foutieve code mee te hebben gegeven, terwijl het ziekenhuis niet anders kan en nog nooit een verzekeraar hebben meegemaakt die dit zo verwerkt. Inmiddels al 14 maanden bezig om deze facturen van tafel te krijgen en inmiddels zoo ver dat we de ombudsman willen gaan inzetten. Het personeel is zeer onvriendelijk, een leidinggevende kan niet aan de lijn komen en een mail sturen aan de medisch geneesheer is niet mogelijk. Dit terwijl het om mijn medisch dossier gaat wat volgens de privacy wetgeving alleen door een medicus mag worden ingezien. Zeer ontevreden en blij dat we hier weg zijn!


K

21 april 2017

Alleen maar problemen met deze maatschappij. Zou ze iedereen afraden. Slechte communicatie en gebruiken je rekening als een kruispunten rekening voor alles wat intern mis gaat. Niet alle medewerkers zijn netjes aan de telefoon en daardoor worden problemen slecht opgelost en uitgelegd. Zelfs na opzegging slepen de problemen nog voort, kan er hele verhalen over schrijven maar zal het hier bij laten.


Linn

12 november 2016

Men voert hier een zwaar ontmoedigingsbeleid , iedere ingediende declaratie probeert men met allerlei excuses niet uit te hoeven keren. Steeds meerdere mails telefoontjes moeten plegen om uiteindelijk uitbetaald te krijgen waar je recht op hebt. Met VGZ nooit problemen gehad maar sinds Nedasco er tussen zit is het een doffe ellende. Blij dat ik er per 1. Januari weg kan.


Vincent

6 januari 2016

Declareren is een drama. Werkelijk alle trucs worden uit de kast getrokken om maar niet te hoeven declareren of het declaratieproces in ieder geval zoveel mogelijk te frustreren. Ook de zorgverleners die hierbij betrokken zijn, zeggen nog nooit zoiets te hebben meegemaakt. De snelst afgehandelde declaratie is na 10(!) weken uitbetaald, waarbij de klantenservice liet doorschemeren dat best wel snel te vinden.


anon

24 december 2015

Nedasco reageert niet op mijn mail. Ik kan mijn huidige polis niet meer inzien ondanks het feit dat 2015 nog niet is afgelopen. Ik ben blij dat ik weg kan bij Nedasco.