! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van OHRA zorgverzekering


OHRA zorgverzekering

Totaalscore

189 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
189 reviews

Bedenktijd

6 april 2021

Zeer slecht bereikbaar en alles loopt communicatief mis! Er worden mails gestuurd door ohra maar als ik per mail reageer krijg ik beticht dat dat mailadres niet meer in gebruik is ( onzin dus, want het wordt verstuurd vanaf dat adres). Zeer moeilijk om een verzekering op te zeggen, en ik vertik het om die lui te bellen of gebeld te worden. Eens kijken wie de langste adem heeft.


Gardena

1 maart 2021

OHRA dierenverzekering betaald niet uit bij acute operatie van mijn hond omdat de oorzaak ligt aan een ontsteking aan de baarmoeder. Als ze niet geweest was ze overleden dus mensen zet het geld apart wat je voor deze verzekering betaald dan kan je je eigen rekeningen betalen. Als er iets aan de hand is proberen ze overal onder uit te komen. U bent gewaarschuwd !!!!!!!!!!


angelique

9 februari 2021

Doen niet wat ze beloven Op papier toe zeggingskracht van een terug betaling behandeling buitenland wat je eerst zelf moet voorschieten In een priveklinoek geholpen en de prijs is een all in nota dus alles beschreven consulten operatie operatiekamer recovery zorgpersoneel en nazorg Krijg ik me geld niet terug Dit is gereserveerd voor een uitvaart


David

3 februari 2021

Tot twee keer toe aan de telefoon iets anders beloofd dan dat ik heb gekregen. Geen hulp als je vervolgens beld. Twee keer een jaar langer aan een contract vast gezeten dan was beloofd. Klaar mee, alles opgezegd en kom nooit meer terug.


RvW

8 januari 2021

Ik heb ruim op tijd de betaling van zorgkostenpremie door OHRA op maandbetaling gezet, ook bevestiging van ontvangen. OHRA incasseert vervolgens toch (en dat is niet de eerste keer!!) het jaarbedrag. Dat heb ik laten storneren door mijn bank. Vervolgens gaat OHRA heet e.e.a. zelf nog eens corrigeren en maant mij weer in actie te komen om hun foute incasso recht te trekken. Ik heb ze telefonische + met officiele klacht gemeld dat ik het nu zat ben, dat ze hun eigen rotzooi maar opruimen i.p.v. hun klant dubbel te belasten en dat dit mijn laatste jaar is bij OHRA. Bij deze dus laagste score voor dienstverlening OHRA!