icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van ONVZ zorgverzekering


ONVZ zorgverzekering

Totaalscore

167 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling betaling
  • Prijs-kwaliteit
167 reviews

Anoniem

25 juni 2019

Onvz was een goede verzekering (ruim 20 jaar), maar de laatste 2 jaar teveel slechte ervaringen hiermee gehad.


Thom

16 mei 2019

Lid sinds 1 jan. 2006 bij ONVZ. Eerst met basis + Topfit en later met basis + Superfit. ONVZ heeft bij mij een enorm krediet opgebouwd in de loop der tijd en het feit dat de declaratieafhandeling nu iets langer duurt dan voorheen accepteer ik derhalve zonder te morgen. (ONVZ kan bij mij niet zo snel kapot...)


Anoniem

2 april 2019

Al jaren verzekerd bij onvz superfit. Sinds dit jaar slechte ervaring met de verzekering.. declaraties duren veel te lang (2maanden) Verzekering wordt steeds duurder (254eur 1 pers) en de vergoeding wordt steeds lager. Bijv. lenzen waren 450 per jaar en nu is dit per 2 jaar. Vergoedingen worden steeds beperkter. Het vervelendste is dat je lang op declaratie moet wachten. Volgend jaar een andere verzekering voor mij!


anoniem

16 maart 2019

Ik ben overgestapt naar ONVZ Superfit. Hiervoor was een medische acceptatie nodig. Alle vragen heb ik naar waarheid ingevuld. Nu ga ik iets declareren. Krijg ik een mail dat ik ergens op het medische formulier deze extra info had moeten vermelden (waar dan? pas dan je vragen aan!). En dat ze niet vergoeden. Sterker nog: je bent met terugwerkende kracht dit hele jaar uit de aanvullende verzekering gegooid en moet alle ingediende rekeningen alsnog zelf betalen. Dus ONVZ heeft eigen regels en kennelijk de macht om dit zomaar te doen. Je wordt gewoon als leugenaar neergezet.


Hettie

7 maart 2019

Ik die de administratie voor mijn schoonmoeder, ze zit nu een jaar bij het ONVZ en ik ben nu ondertussen een jaar bezig om declaraties van Tena lady inlegkruisjes op een fatsoenlijke manier betaald te krijgen. Vandaag heb ik weer gebeld na 4 weken, werd er door een medewerkers gevraagd of ik met mijn verkeerde been uit bed was gestapt. Ik heb nu met wat meer toonverheffing gesproken, omdat ik het zo zat ben .